;
coinex

گوشی های پرچمدار اوپو در سال 2022 با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شوند

گوشی های پرچمدار اوپو در سال 2022 با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شوند. با ما همراه باشیدتا اطلاعاتی از این موبایل‌ها برایتان شرح دهیم.

محصولات سری Find X اوپو همواره محصولات بسیار جذاب و درخشانی بوده‌اند. به عنوان مثال نسل اول این خانواده، با آن مکانیزم کشویی دوربین، توجه تمام کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب نمود. بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌های منتشر شده، احتمال عرضه سه گوشی جدید توسط اوپو وجود دارد. به احتمال زیاد شاهد معرفی خانواده Find X5 باشیم.

گوشی های پرچمدار اوپو

اوپو در اوایل دسامبر سال جاری گفته بود که یک گوشی Find X با اسنپدراگون 8 نسل 1 در سه ماهه اول 2022 به بازار عرضه خواهد کرد. دو هفته بعد، مدیاتک تایید کرد که دستگاه دیگری از این خانواده به چیپست دیمنستی 900 مجهز خواهد شد.

افشاگر معروف این حوزه، یعنی Digital Chat Station فاش کرده است که اوپو، این خانواده از پرچمداران خود را به این سخت‌افزار مجهز خواهد کرد. به طور کلی این خانواده، سه عضو در اصلی خواهد داشت که هنوز مشخصات چیپست سومین دستگاه معلوم نیست. این افشاگر مشهور همچنین اظهار داشت که Oppo در حال کار بر روی یک گوشی دیگر است مشابه Find N است که دارای لولای افقی خواهد بود.

گوشی های پرچمدار اوپو

نکته جالب ماجرا آن جا است که افشاگران به جای گفتن سری Find X4 آن را Find X5 می‌گویند که البته تا حد زیادی منطقی است. همانطور که می‌دانید، هیچ یک از تولیدکنندگان چینی از عدد 4 در نام گوشی‌های خود استفاده نمی‌کنند. زیرا این عدد به عنوان یک عدد شوم و نا میمون در اذهان عمومی مردم چین قرار گرفته است و همچنین به معنی مرگ نیز می‌باشد. کاربران و مشتریان در این کشور آسیایی در مورد این مسائل کمی خرافاتی هستند.

به گفته gsmarena، انتظار می‌رود Find X5 Pro یک ارتقاء ملایم نسبت به پرچمدار فعلی Find X3 Pro باشد. گذشته از تغییر آشکار چیپست دستگاه، یکی دیگر از بهبودهای قابل توجه، بهره‌مندی از شارژ سریع‌تر خواهد بود. بر اساس شایعات احتمالا باید شاهد پشتیبانی از شارژ 80 وات در این دستگاه باشیم. این یک تغییر مهم است زیرا بیش از دو سال است که گوشی‌های این شرکت با پشتیبانی از شارژ 65 واتی عرضه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع/ترنجی

 

نظر شما درباره گوشی های پرچمدار اوپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی های چینی هیچی بارشون نیست فقط بلدن کپی کنن

    پاسخ