;
coinex

شیائومی 12X معرفی شد ؛ میان رده قدرتمند و ارزان

شیائومی 12X معرفی شد. میان رده قدرتمند و ارزان قیمت شیائومی گل سرسبد این نمایشگاه بود. برای اطلاعات بیشتر درباره این موبایل در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم گل سرسبد این مراسم، شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو بودند. اما در انتهای مراسم و پیش از رونمایی از ساعت هوشمند S1 این شرکت، لی جون از یک گوشی هوشمند دیگر با نام شیائومی 12X رونمایی کرد.

شیائومی 12X

انتظار می‌رفت که شیائومی امسال نیز موفق به معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام شود. اما موتورولا با معرفی Moto Edge X30 پیش دستی کرده و برنده این مسابقه شد. با این وجود باز هم بسیاری از علاقه‌مندان حوزه گوشی های هوشمند منتظر برگزاری رویداد شیائومی، و معرفی پرچمداران این شرکت بودند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، به جز دو گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro یک تلفن هوشمند دیگر از این سری با نام شیائومی 12X معرفی شد. صفحه نمایش عضو مقرون به صرفه پرچمداران شیائومی، کاملا مشابه با شیائومی ۱۲ است.

شیائومی 12X

مشخصات شیائومی 12X

گوشی شیائومی ۱۲ ایکس نمایشگر ۶/۲۸ اینچی اولد دارد که وضوح تصویر Full HD پلاس با اندازه‌ی ۱۰۸۰x۲۴۰۰ ارائه می‌کند. نرخ نوسازی نمایشگر شیائومی ۱۲ ایکس ۱۲۰ هرتز است و HDR10 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش شیائومی ۱۲ ایکس به‌شمار می‌رود.

تراکم پیکسل نمایشگر شیائومی ۱۲ ایکس ۴۱۹ و قدرت روشنایی‌اش ۱۱۰۰ نیت با رنگ‌های ۱۲ بیتی است تا بتواند بهترین کیفیت ممکن را ارائه کند.

شیائومی 12X

دوربین اصلی این گوشی مقرون‌به‌صرفه ۵۰ مگاپیکسلی است؛ اما برخلاف شیائومی ۱۲، از قابلیت سایبرفوکوس پشتیبانی نمی‌کند. سایبرفوکوس ویژگی است که برای تصویربرداری از اجسام متحرک کاربرد دارد و پیش‌ازاین، در ربات CyberDog شیائومی معرفی شده بود. علاوه‌براین، دیگر تفاوت این گوشی با شیائومی ۱۲ در پشتیبانی‌نکردن از شارژ بی‌سیم است؛ اما حجم باتری باتوجه‌‌به بدنه‌ی مشابه تغییری نکرده است و همان ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

دوربین سه‌گانه‌ی گوشی در گوشه‌ی بالایی سمت چپ بدنه قرار گرفته است که متشکل از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماژول تله‌فوتو با حسگر ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص شیائومی 12X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر