;
coinex

رنگ بندی های گوشی شیائومی 12 را ببینید

 

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم که رنگ بندی های گوشی شیائومی 12 را ببینید. با ما همراه باشید تا موبایل شیائومی ۱۲ را در رنگ‌های مختلف ببینید.

چند ماه گذشته خبرها و شایعه‌های بسیاری درباره سری جدید شیائومی منتشر شد اما اکنون دیگر انتظار به پایان رسیده و می‌توانیم در نهایت شیائومی ۱۲ را مشاهده کنیم. سری شیائومی ۱۲ دارای چندین عضو است که شامل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو، شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ ایکس می‌شود. البته در این مقاله روی دوی گزینه اول تمرکز داریم.

یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب شیائومی ۱۲ صفحه نمایش ۶/۲۶ اینچی است که این موبایل را اولین پرچمدار کوچک و جمع و جور سال‌های اخیر شیائومی میکند. اما نسخه پرو شیائومی ۱۲ مثل موبایل‌های پرچمدار دیگر از صفحه نمایش بزرگ ۶/۷۳ اینچی استفاده میکند.

شیائومی ۱۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. همچنین دوربین جلویی آن در بخش مرکزی صفحه‌نمایش قرار دارد. این موبایل با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب‌شده ارائه خواهد شد.

در ادامه رنگ بندی شیائومی 12 / رنگ های Xiaomi 12 را میبینید.

رنگ بندی های گوشی شیائومی 12

شیائومی امروز موبایل‌های تازه خود را (شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو) معرفی کرد. در این رونمایی شیائومی از رنگ‌های مختلف این موبایل‌ها پرده برداری کرد که در ادامه این رنگ‌ها را مشاهده میکنیم.

رنگ بندی های شیائومی 12 پرو را در ادامه ملاحظه کنید:

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص رنگ بندی های گوشی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر