;
coinex

زمان پخش مسابقه دورهمی [ساعت پخش تکرار]

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌ی دورهمی هستید برای اطلاع از زمان پخش مسابقه دورهمی ، ساعت پخش تکرار این مسابقه و جزئیات آن همراه ما باشید.

دورهمی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون است که از ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۴ پخش آن از شبکه‌ی نسیم صداوسیما آغاز شد. این برنامه ابتدا ساعت ۲۱:۰۰ پخش می‌شد اما کمی بعد زمان آن به ساعت ۲۳:۰۰ تغییر پیدا کرد.

هدف سازندگان دورهمی ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به اغلب برنامه‌های نمایشی پیشین تلویزیون ایران بود که در این راستا موفق هم بودند.

در شروع مهراب قاسم خانی کارگردانی دورهمی را برعهده داشت که به‌ دلیل ممنوع‌الکار شدن قاسم‌خانی از قسمت ۱۳ به بعد مهران مدیری علاوه بر اجرا این برنامه کارگردانی آن را نیز بر عهده گرفت.

بعد از پخش چهار سری از فصل اول برنامه‌ی دورهمی این برنامه به مسابقه تبدیل شد که شروع فصل جدید یا دوم دورهمی محسوب می‌شود. در ادامه به زمان پخش مسابقه دورهمی و ساعت تکرار مسابقه دورهمی خواهیم پرداخت.

زمان پخش مسابقه دورهمی

در اواخر فصل بهار 1400 ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده مسابقه دورهمی از زمان پخش فصل جدید برنامه‌ی دورهمی که این بار به صورت یک مسابقه است خبر داد. او در صفحه اینستاگرام خود بیان کرد که پخش اولین قسمت از سری پنجم دورهمی با عنوان مسابقه بزرگ دورهمی در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد روی آنتن  شبکه نسیم خواهد رفت.

این برنامه هیجان‌انگیز و سرگرم کننده با رویکردی آموزشی و برپایه آگاهی بخشی ساخته شده‌است که با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات، سینما و تاریخ بستری ایده‎‌آل برای سرگرمی و شادی آفرینی را ایجاد می‌کند.

درواقع این مسابقه مبتنی بر اطلاعات عمومی بوده که کارگردانی و اجرای آن را کارگردان مشهور و محبوب؛ مهران مدیری بر عهده دارد. سری اول از مسابقه بزرگ دورهمی در ۳۳ قسمت تولید شده است.

زمان پخش مسابقه دورهمی از جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم تلویزیون بود. دورهمی روز‌های جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شد. زمان پخش تکرار مسابقه دورهمی روز بعد ساعت ۳ بامداد، ۶:۳۰ صبح، ۱۱ قبل از ظهر و ۱۷ بعد از ظهر است.

۱۲۸ نفر شرکت کننده در فصل اول این برنامه از میان بیش از ۶ هزار نفر با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و سپس حضوری برای مسابقه دورهمی انتخاب شده‌اند که با حضور در مراحل این مسابقه هیجان‌انگیز به قسمت نهایی و جایزه بزرگ دورهمی دست خواهند یافت.

زمان پخش مسابقه دورهمی

این برنامه پرطرفدار با شکل و ساختاری کاملاً متفاوت به روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در سری جدید دورهمی به سراغ تجربه‌ی تازه‌ای رفته است و فرم گفتگو محور قبلی برنامه کنار گذاشته است، که البته بعد از به پایان رسیدن فصل چهارم دورهمی در اواخر سال گذشته اعلام شد مهران مدیری تصمیم دارد فصل جدید این برنامه را با ساختار یک مسابقه بزرگ تلویزیونی روی آنتن ببرد.

به نظر می‌رسد این تصمیم تلاشی برای جبران افت برنامه در سری چهارم و احیای دوباره‌ی دورهمی باشد. ولی چیزی از انتشار این خبر نگذشته بود که گفته شد مسابقه ی جدید دورهمی از یک برنامه ی خارجی کپی برداری شده است، موضوعی که مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید مسابقه‌ی بزرگ دورهمی به آن اعتراف کرد.

مدیری در هنگام پخش مسابقه دورهمی عنوان کرد: «سری چهارم برنامه تمام شد و مدتی از شما دور بودیم و خدا را شکر سری جدید برنامه با شکلی جذاب آغاز شد.»

او درباره‌ی ساختار مسابقه و ابهامات مطرح شده درباره‌ی کپی بودن آن بیان کرد: «هر برنامه‌ای مثل تاک شو، مسابقه و غیره یک نمونه ی اصلی دارد، بقیه کپی اند. یعنی یک کشوری یک اصل می‌‌سازد بقیه‌ی کشورها از آن کپی می‌ کنند. این برنامه هم کپی است. جزء به جزء آن کپی است.»

مهران مدیری در توضیح بیشتر درباره‌ی قالب کپی مسابقه تأکید کرد: «سعی کردیم خیلی خوب کپی کنیم، کپی درجه یک داشته باشیم، این مهم است و کپی هم باید درجه یک باشد.»

اگرچه این اولین باری نبود که مهران مدیری به کپی برداری از برنامه‌های خارجی متهم می‌شد و این صحبت‌ها پیش از این درباره‌ی فصل‌های قبلی برنامه‌ی دورهمی هم مطرح شده بود.

تغییر بزرگ فصل پنجم دورهمی، رقابتی شدن فضای برنامه است. در واقع دورهمی در فصل جدید از یک برنامه‌ی گفتگو محور با حضور چهره‌های معروف به مسابقه ی اطلاعات عمومی تبدیل شده است. دکور برنامه دورهمی نیز کاملا تغییر کرده است.

مسابقه بزرگ دورهمی با حضور فیزیکی تماشاگران در استودیو ضبط می‌ شود. مهران مدیری گرچه پیش از این مجری گری یک برنامه ی گفتگو محور را تجربه کرده اما دورهمی ۵ اولین تجربه ی او در اجرای یک مسابقه است.یکی از جذابیت‌ های فصل جدید دورهمی تجربه ی جدید او در زمینه ی اجرای مسابقه است.

زمان پخش مسابقه دورهمیزمان پخش مسابقه دورهمی

تولید فصل دوم مسابقه بزرگ دورهمی با اعمال تغییراتی جذاب از به‌زودی شروع می‌شود. اکانت رسمی برنامه دورهمی در اینستاگرام از ساخت فصل دوم این مسابقه تلویزیونی خبر داد. اما زمان پخش مسابقه دورهمی و ساعت تکرار مسابقه دورهمی در سری جدید هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.

در این خبر آمده است: «از دهم دی‌ماه تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه‌های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می‌شود.

تیم تولید برنامه دورهمی همچنان تمام تلاش و انرژی خود در جهت تولید برنامه‌ای جذاب را به کار خواهند گرفت تا باز هم به جلب رضایت حداکثری مخاطبان گرامی مفتخر شوند.»

همان طور که می‌دانید دورهمی از برنامه‌های پربیننده شبکه نسیم تلویزیون بوده که تاکنون در فصل‌های گوناگونی روی آنتن این شبکه رفته است. این مجموعه که تا مدت‌ها با ساختار تاک‌شو یا گفتگو محور پخش می‌شد، بعد از مدتی با ساختار مسابقه‌ای و جدید به تلویزیون برگشت.

اکنون یک فصل از این برنامه در ساختار یک مسابقه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفته است و حالا تولید کنندگان آن از ساخت فصل جدید مسابقه بزرگ دورهمی خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان پخش مسابقه دورهمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر