;
coinex

اولین خودروی هوآوی با نام Aito M5 معرفی شد

طبق اخبار به دست رسیده اولین خودروی هوآوی با نام Aito M5 معرفی شده است. برای اطلاع از جزئیات خودروی هوآوی با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید کشور چین در تلاش است خودرو‌های برقی را جایگزین دیگر خودرو‌ها کند. به همین دلیل اکثر خودروسازان بزرگ دنیا در حال ایجاد خط تولید در این کشور هستند.

در تازه‌ترین قدم، شرکت بزرگ هواوی که سابقه طولانی در دنیای فن‌آوری دارد. اولین خودروی برقی خود با نام Aito M5 را معرفی کرده‌ است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

اولین خودروی هوآوی با نام Aito M5

جالب است بدانید کمپانی هوآوی که بیشتر به دلیل محصولات دیجیتالیش بر سر زبان‌هاست، این‌بار با مدل خودرو جدیدش به بازار آمده است. قبل از معرفی Atio هوآوی مدل SF5 را رونمایی و به بازار عرضه کرد، این محصول مشترک شرکت هوآوری با برند Cyrus بود. خودرو جدید هوآوی هم از پلتفرم مدل قبل استفاده می‌کند.

خودروی Atio از سیستم عامل هارمونی شرکت هوآوی بهره می‌برد، که نسل جدید خودروهای برقی و مدرن محسوب می‌شود. این خودروهای برقی که هدفی در جهت کاهش آلاینده‌های جوی و کاهش مصرف انرژی دارند در کشورهای پیشرفته بسیار پرطرفدار واقع شده‌اند.

جالب است بدانید که محصولات خودرویی شرکت هوآوی در جهت رقابت با محصولات شرکت تسلا موتور ساخته می‌شوند. پیش از هوآوی اپل هم از جمله پیشگامان این صنعت بوده است. خودروی جدید کمپانی هوآوی برای رقابت با مدل Y از خوذروهای شرکت تسلا عرضه شده، این در حالی است که این خودرو از شرکت تسلا در کشور چین به یک خودروی پرطرفدار تبدیل شده است.

خودروی هوآوی با نام Aito M5
مشخصات خودروی هوآوی Aito M5 / کارکرد خودروی هوآوی Aito M5

یکی از تکنولوژی‌های به کاربرده شده در خودروی M5 هیبریدی این است، که در صورت به اتمام رسیدن شارژ برقی راننده امکان بهره‌وری از سوخت بنزینی را دارد و می‌تواند با خیالت راحت به مقصد خود برسد.

در صورت استفاده از این خودرو، راننده به راحتی می‌تواند از طریق سیستم عامل هارمونی با دیگر محصولات این شرکت متصل شود و از امکانات آن‌ها نیز بهره ببرد.

خودرو Atio M5 توسط استارتاپ ساکن سیلیکون ولی ساخته و طراحی شده است. همانطور که می‌دانید سیلیکون ولی قطب استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ جهان است و شرکت هووآوی از طریق تعامل با برترین طراحان جهان هدفی در راستای ساخت نسل بعدی خودروهای هوشمند همانند دیگر محصولات این شرکت دارد.

سال‌ها قبل سیستم عامل هارمونی توسط شرکت هوآوی عرضه شد، اما به دلیل منع استفاده از طرف شرکت گوگل امکان استفاده از این محصول چینی صلب شد.

این محصول که علاوه بر مصرف انرژی کمتر برای رقابت با مدل تسلا قیمت کمتری نیز دارد. چنانچه شما مایل به خرید این خودروی هوشمند باشید می‌توانید این خودرو را با قیمت 39 هزار دلار یعنی 5 هزار دلار کمتر از مدل تسلا خریداری و استفاده کنید.

اولین خودروی هوآوی با نام Aito M5
مشخصات خودروی هوآوی Aito M5 / کارکرد خودروی هوآوی Aito M5

از دیگر خصوصیات این خودرو می‌‌توان به مواردی از جمله دارا بودن دو مدل قدرتی یعنی 428 و 496 اسب بخار و مجهز بودن به 2 موتور الکتریکی و همچنین یک موتور بنزینی 1.5 لیتری دانست.

این محصول یه لحاظ ساختار بیرونی شباهت بسیاری به محصولات شرکت پورشه دارد و در ساختار داخلی نیز با محصولات شرکت تسلا نزدیکی و همخوانی بسیاری دارد. اگر شما هم از طرفداران ماشین‌ها هستید می‌توانید به جستار بهترین خودروهای 2022 نگاهی بی‌اندازید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین خودروی هوآوی با نام Aito M5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه جالب شما هم در زندگیتون موفق باشید

    پاسخ