;
coinex

تیزر Star Wars:The Book of Boba Fett را تماشا کنید

طبق اخبار به دست رسیده تیزر Star Wars:The Book of Boba Fett منتشر شده است. برای تماشای این تیزر و اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

این سریال با بازی تمورا موریسون در نقش بوبا فت و مینگ-نا ون در نقش فنک شاند برای اولین بار در روز چهارشنبه ۲۹ دسامبر (۸ دی) پخش خواهد شد و گفته می‌شود فصل اول آن هفت قسمت دارد. حال تیزر Star Wars:The Book of Boba Fett منتشر شده است. برای تماشای این تیزر با ما همراه باشید.

تیزر Star Wars:The Book of Boba Fett

در تیزر جدید می‌بینیم که بوبا فت به یاد می‌آورد که بر روی شن‌های Tatooine رها شده و در حال مرگ است. تاتوئین یک بیابان بسیار بزرگ و تخیلی از دنیای Star Wars است که به دور خورشید‌های دوقلو در حاشیه بیرونی کهکشان می‌چرخد و توسط گانگسترهای هات اداره می‌شود.

تیزر Star Wars:The Book of Boba Fett
سریال Star Wars:The Book of Boba Fett / سریال کتاب بوبا فت / سریال Star Wars:The Book of Boba Fett کی میاد

همچنین باید گفت در سریال The Book of Boba Fett پس از قسمت پایانی فصل دوم The Mandalorian شاهد بازگشت تمورا موریسون در نقش بوبا فت هستیم.

این شخصیت نیز مانند مندو یک شکارچی جایزه بگیر است که به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی داشته باشد. همچنین تهیه‌کننده این سریال نیز جان فاورو و دیو فیلونی هستند.

برخی افراد از این سریال به عنوان یک ماجراجویی هیجان انگیز در دنیای جنگ ستارگان یاد می‌کنند. همچنین باید گفت کارگردانی این اثر فوق العاده بر عهده جان فاورو و دیو فیلونی است. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Star Wars:The Book of Boba Fett چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر