;
coinex

جعبه گشایی شیائومی 12 و 12 پرو و 12X را تماشا کنید

جعبه گشایی شیائومی 12 و 12 پرو و 12X را به همراه هندزآن و بررسی مشخصات فنی‌شان در این نوشتار تکراتو از دست ندهید. خانواده جدید پرچمداران شیائومی به شما سلام می‌کنند.

چند ماه گذشته خبرها و شایعه‌های بسیاری درباره سری جدید شیائومی منتشر شد اما اکنون دیگر انتظار به پایان رسیده و می‌توانیم در نهایت شیائومی 12 را مشاهده کنیم. سری شیائومی 12 دارای 3 عضو است که شامل شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب شیائومی 12 صفحه نمایش 6.26 اینچی است که این موبایل را اولین پرچمدار کوچک و جمع و جور سال‌های اخیر شیائومی میکند. اما نسخه پرو شیائومی 11 مثل موبایل‌های پرچمدار دیگر از صفحه نمایش بزرگ 6.73 اینچی استفاده میکند.

شیائومی 12 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند. همچنین دوربین جلویی آن در بخش مرکزی صفحه‌نمایش قرار دارد. این موبایل با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب‌شده ارائه خواهد شد.

جعبه گشایی شیائومی 12 و 12 پرو و 12X

شیائومی 12 به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده که با لیتوگرافی 4 نانومتری توسعه یافته و از 8 هسته پردازشی بهره می‌برد. در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی از نوع امولد ساخت سامسونگ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز قرار گرفته که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

دوربین شیائومی 12 پرو یکی از جشم‌نوازترین موارد رویداد شیائومی بود. در پنل پشتی Xiaomi 12 Pro بار دیگر شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم و در کنار آن دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و تله‌فوتو هم تعبیه شده و در نتیجه این گوشی در مجموع از ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شیائومی امروز موبایل‌های تازه خود را (شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو) معرفی کرد.  نمایشگر +FullHD شیائومی 12 ایکس از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد که در مقایسه با دوربین 48 مگاپیکسلی Mi 11X، کمی بهتر شده است.

آنباکسینگ و هندزآن هر 3 گوشی خانواده شیائومی 12 را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

شیائومی ۱۲ مجهز به نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی AMOLED است که با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، رنگ‌های ۱۰ بیتی، پشتیبانی از فناوری HDR10+ ،Dolby Vision و روشنایی سطح ۱۶۰۰۰ نیت عرضه می‌شود. قطر این گوشی هوشمند ۶۹٫۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. در حالی در این پوستر به پردازنده‌ی این گوشی اشاره نشده، اما می‌دانیم که نسخه‌ی استاندارد شیائومی ۱۲ از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد جعبه گشایی شیائومی 12 و 12 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا شرکتهای همش رو دوربین مانور میده باید یه گوشی با حافظ ۱۲۸ رم ۶ باشه نه ۴ باتری و رم وcpuاز همه مهم تر است با دوربین ۴۸ میشه عکس گرفت

    پاسخ