;
coinex

ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر [رئالیتی شو سیامک انصاری]

فصل اول رئالیتی شو جوکر با حضور سیامک انصاری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. برای اطلاع از ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر با تکراتو همراه باشید.

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است که فصل اول آن از شبکه فیلیمو پخش شد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد. به گفته فیلیمو، قسمت اول مسابقه جوکر در ۱۶ ساعت نخست، رکورد تماشای یک مجموعه در نمایش خانگی را به نام خود ثبت کرد و توانست به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا برسد.

حال قرار است فصل دوم این مجموعه جذاب با حضور تعدادی از بازیگران خوب کشوران به اکران در بیاید. برای اطلاع از جزئیات فصل دوم رئالیتی شو جوکر با ما همراه باشید.

ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر

این مسابقه جذاب با کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی امیر حسین بزرگ زادگان و محسن نجفی سولاری ساخته شده است.

فصل اول مسابقه جوکر از 6 آذر ماه پخش خود را آغاز نمود و هر هفته دوشنبه‌ها ساعت 8 صبح یک قسمت آن پخش می‌شد. این فصل از مجموعه دارای 4 قسمت بوده و در 28 آذرماه به پایان رسید.

ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر
تاریخ شروع فصل 2 جوکر / جوکر کی میاد / ساعت پخش رئالیتی شو سیامک انصاری

در این مسابقه، شرکت کنندگان می‌بایست در مدت شش ساعت تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما این تمام ماجرا نیست! اگر خود شرکت کننده حین مسابقه بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

در ابتدای مسابقه، به تمامی شرکت کنندگان یک کیف می‌دهد که در آن 12 میلیون و 500 هزار تومان پول قرار دارد. هر شرکت کننده‌ای که ببازد، کیف را از دست می‌دهد و باید با مسابقه خداحافظی کند.

علاوه بر این، مهمانان دیگری نیز با نام زامبی و کیف 50 میلیون تومانی در این مسابقه حضور دارند که این شرکت کنندگان یک برگ برنده در دست دارند؛ آن‌ها می‌توانند در مسابقه بخندند و نبازند.

ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر
تاریخ شروع فصل 2 جوکر / جوکر کی میاد / ساعت پخش رئالیتی شو سیامک انصاری / ساعت و روز پخش فصل دوم جوکر

برنده این مسابقه آخرین نفری است که می‌خندد و جایزه آن 150 میلیون تومان وجه نقد است. اگر برنده مایل باشد، می‌تواند مبلغی که برنده می‌شود را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کند.

قرار است در فصل دوم رئالیتی شو جوکر مهمانانی همچون هومن برق نورد، بهنام تشکر، سپند امیرسلیمانی، آرش نوذری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، وحید آقا پور به ایفای نقش پبردازند.

طبق اخبار به دست رسیده قسمت اول فصل دوم رئالیتی شو جوکر از دوشنبه ششم دی ما سال 1400 آغاز شده و قرار است قسمت‌های آینده این مجموعه هر دوشنبه ساعت هشت صبح به اکران دربیاید. این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم جوکر چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این زئالیتی شو ایرانی هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    برنده 100 میلیون میبره نه 150 میلیون .

    پاسخ

    بهترین فیلمی که تاحالا دیدم.به نظرم فقط خرید قانونی و حلال داشته باشیم تا تشویق بشن از این مدل فیلما بیشتر بسازن و خودمونم فایلشو داشته باشیم تا هروقت خواستیم بازم ببینیم،آخه یه بار دیدنش خیلی کمه.
    فصل 2ش که آدمو پاره میکنه😂

    پاسخ

    تو تلگرام دان کن اهمیتی ب فیلمیو دزد هم نده

    پاسخ