;
coinex

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 با نمایشگر AMOLED معرفی شد

طبق اخبار به دست رسیده ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 با نمایشگر AMOLED معرفی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

در رویداد جدید شیائومی در کنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند‌ و پرچمداران ساعت هوشمند Watch S1 را نیز معرفی کرد. طبق گفته‌های  کمپانی قرار است این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده و بند‌هایی از جنس چرم داشته باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 با نمایشگر AMOLED

این ساعت منحصر به فرد قرار است دارای نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌براینچ با پوشش یاقوت کبود باشد به بازار عرضه شود.

همچنین باید گفت ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 از ۱۱۷ حالت ورزشی با موقعیت‌یابی GNSS برای ردیابی فعالیت در فضای باز را پشتیبانی می‌کند. کمپانی شیائومی خاطرنشان می‌کند که این ساعت ۲۴ ساعته وضعیت سلامت افراد را نیزپایش می‌کند؛ اما درمورد حسگرهای دستگاه یا قابلیت‌های نظارتی آن توضیحی نمی‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 با نمایشگر AMOLED
مشخصات ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 / مشخصات ساعت هوشمند Watch S1

انرژی موردنیاز این ساعت را باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین شده که با یک بار شارژ تا ۱۲ روز استفاده‌ی مداوم و تا ۲۴ روز در حالت آماده‌به‌کار پاسخ‌گو است. شیائومی گفته است که یک‌ بار شارژ کامل این دستگاه تنها ۲٫۵ ساعت زمان می‌برد. این ساعت با قیمت ۱،۰۹۹ یوان (معادل ۱۷۳ دلار) از ۳۱ دسامبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر