;
coinex

بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین و آفلاین ؛ لیست بازی موبایل جدید

آیا شما هم جزء افرادی هستید که از بازی کردن لذت می‌برید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با لیستی از بهترین بازی های اندروید 2022 آشنا کنیم.

صنعت موبایل و تکنولوژی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود، با پیشرفته‌تر شدن صنعت موبایل، سیستم عامل‌های اندروید و ios نیز رو به جلو حرکت می‌کنند. موفقیت چشمگیر این سیستم عامل‌ها موجب شد اکوسیستم گسترده‌ای ایجاد شود و از همین رو صنعت بازی و گیم پا به عرصه گذاشت و هر روز به طرفدارانش نیز اضافه می‌شود.

همانطور که ممکن است بدانید برای شروع به بازی کردن برخی از گیم‌ها نیاز دارید که ابتدا مبلغی را پرداخت کنید اما برخی از بازی‌ها نیز به صورت رایگان برای شما در دسترس هستند. برخی از بازی‌ها به شکل آنلاین کار می‌کنند اما بعضی دیگر از بازی‌ها را می‌توانید بدون داشتن اینترنت و آفلاین بازی کنید.

عرضه شدن بازی‌های موبایلی باعث شده است که افراد بیشتری به بازی و گیم روی بیاورند. این موضوع که می‌توانید در هر جا و به راحتی با تلفن همراه خود سرگرم شوید ایده بسیار جذابی است.

موضوع دیگری که بازی‌های اندرویدی را جذاب می‌کند، این واقعیت است که Google موافقت کرده بازی‌های خود را برای کامپیوتر نیز ایجاد کند. این بدان معنی است که به زودی می‌توانید همه بازی‌های دلخواه خود را در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر داشته باشید. در ادامه با معرفی بهترین بازی های اندروید 2022 همراه ما باشید.

بهترین بازی های اندروید 2022

همانطور که اشاره کردیم افراد زیادی برای تفریح روزانه با گوشی خود بازی می‌کنند. به هر حال از گذشته‌ها تا به الان افراد علاقه زیادی به بازی کردن داشته‌اند. در حال حاضر می‌بینید که بازی‌های زیادی در زمینه‌ها و شکل‌های مختلف برای دانلود و نصب در دسترس هستند.

Google Play صدها هزار برنامه دارد که بسیاری از آن‌ها در دسته بازی و سرگرمی جای می‌گیرند. در واقع، بازی‌ها آنقدر محبوب هستند که اولین تبی که در گوگل پلی مشاهده می‌کنید بازی‌ها هستند.

محبوبیت صنعت گیم و بازی به قدری بالا رفته که برخی از افراد از این راه درآمد کسب می‌کنند. در واقع آن‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که می‌توانند با بازی کردن درآمد داشته باشند. این موضوع برای بسیاری از افراد جذاب است زیرا هم لذت می‌برند و هم هزینه‌ای را بابت آن دریافت می‌کنند.

بازار ارزهای دیجیتال نیز در این روزها بسیار در حال پیشرفت است. در واقع همانطور که ممکن است بدانید بازی‌هایی وجود دارند که با بازی آن‌ها شما می‌توانید پاداش به صورت ارز دیجیتال کسب کنید و برای خود درآمد داشته باشید.

اگر به این زمینه‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، بازی Sorare، بازی اسپلینترلند (Splinterlands)و بازی های جایزه دار ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

در ادامه این مقاله ابتدا  ما لیستی از بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین و بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با آن‌ها آشنا شوید و پس از آن به معرفی هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

لیستی از بهترین بازی های موبایل 2022

بهترین بازی های اندروید 2022

در این قسمت لیستی از بهترین بازی های اندروید 2022 را برای شما آورده‌ایم. در این بخش قصدمان بر این است که شما با اسامی این بازی‌های جذاب آنلاین و آفلاین 2022 آشنا شوید. در ارتباط با نحوه بازی این گیم‌ها در ادامه بحث خواهیم کرد.

  • Among Us
  • Arena of Valor
  • Castlevania: Symphony of the Night
  • Chrono Trigger
  • Crossy Road
  • Downwell
  • Dragalia Lost
  • Final Fantasy VII
  • Fortnite
  • Genshin Impact
  • Gwent: The Witcher Arcade Game
  • Hitman Go
  • League of Legends: Wild Rift
  • Minecraft
  • Pokemon Go
  • Stardew Valley
  • Threes

Among Us

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین

Among Us در سال 2020 با شیوع ویروس کرونا محبوبیت زیادی پیدا کرد. در واقع این بازی در سال 2018 هدف این بازی سرگرم شدن افراد به هنگام قرنطینه بود. این بازی یک بازی آنلاین بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022 معرفی شده است.

در این بازی شما باید با دوستان فضانورد خود با هم کار کنید تا بتوانید سفینه فضایی خود را تعمیر کنید. در Among Us خرابکارانی وجود دارند که به شکل مخفیانه با هم کار می‌کنند تا شما را بکشند. نباید به هیچکس در این بازی اعتماد کنید.

Arena of Valor

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندرویدی آفلاین در سال 2022

در بازی‌های کامپیوتری، بازار MOBA همان Multiplayer online battle arena کاملاً تحت تسلط دو بازی Dota 2 و League of Legends است. با این حال، در تلفن همراه، زمین بازی به مراتب کمی یکنواخت‌تر است، این بازی تم مبارزه‌ای دارد.

Arena of Valor، متعلق به شرکت بزرگ چینی Tencent بوده که به شکل رایگان در گوگل پلی در دسترس است. این بازی که آنلاین بوده، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید از این سبک استراتژی بازی که بسیار عجیب و غریب است، لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

Castlevania: Symphony of the Night

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندرویدی آفلاین در سال 2022

یکی از نمادین‌ترین بازی‌های سری Castlevania در گوشی‌های اندرویدی موجود شده است. در بازی Castlevania: Symphony of the Night باید کنترل خون‌آشام Alucard را در دست بگیرید و گروه‌های اهریمنی که قلعه را تسخیر کرده‌اند را بکشید و برای احیای دراکولا برنامه‌ریزی کنید.

در واقع این بازی یک ویدئو گیم است که به تازگی نسخه اندرویدی آن عرضه شده است. شما هزینه‌ای را باید بابت شروع بازی پرداخت کنید. Symphony of the Night دارای یک سلاح RPG گسترده و سیستم موجودی است که همگی مملو از وسایل، آیتم‌ها و جادوهای منحصر به فرد هستند.

اگر بخواهیم در ارتباط با ویژگی‌های Castlevania: Symphony of the Night بحث کنیم باید بگویم این بازی قلعه‌ای فوق‌العاده برای کاوش و توانایی‌های منحصربه‌فرد برای به دست آوردن آن را دارد.

Chrono Trigger

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندرویدی آفلاین در سال 2022

Chrono Trigger یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های RPG در تمام دوران‌ها است. در واقع این بازی یک ویدیو گیم است که به تازگی نسخه اندرویدی آن عرضه شده است. این گیم یک بازی آنلاین است و احتمالا از شما بابت شروع بازی هزینه‌ای را دریافت خواهد کرد.

Chrono Trigger مبتنی بر نسخه توسعه یافته Nintendo DS است که داستان بسیار بهبود یافته‌تری نسبت به نسخه اصلی SNES دارد. این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای است. ممکن است کنترل‌های لمسی آن کمی نامیزان باشند اما با این حال این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد.

Crossy Road

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022

Crossy Road یک بازی بسیار هیجانی و جذاب است. این بازی در ابتدا در سال 2014 عرضه شد و در حال حاضر نسخه اندرویدی آن نیز موجود است. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و می‌توان آن را آفلاین نیز بازی کرد. برخی افراد این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین معرفی می‌کنند.

در این گیم شما باید بدون اینکه به موانع برخوردی بکنید به قهرمانان بازی کمک کنید تا از جاده رد بشوند. این بازی پایانی ندارد و شما می‌توانید رکورد بزنید و امتیازهای بیشتری کسب کنید. در نگاه اول Crossy Road بسیار ساده به نظر می‌رسد اما در حقیقت این بازی چالش‌های خودش را نیز دارد.

Downwell

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های آنلاین اندروید 2022

یکی دیگر از گیم‌هایی که در لیست بهترین بازی های اندروید 2022 قرار می‌گیرد بازی Downwell است. در بازی Downwell شما باید با استفاده از یک سری تفنگ‌هایی که به پاهایتان بسته شده است، مراحل را کاهش دهید. هدف در این بازی این است که قبل از مرگ به بهترین شکل بدوید.

این گلوله‌ها نه تنها دشمنان را می‌کشند بلکه به شما کمک می‌کنند برای تغییر موقعیت خود در هوا شناور شوید. دانلود این بازی از گوگل پلی امکان پذیر است اما این بازی به طور رایگان در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

بازی سندباکس (Sandbox)

Dragalia Lost

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های موبایل 2022

Dragalia Lost یک بازی اکشن جذاب است که یک تجربه عالی در سیاهچال خزیدن را به شما ارائه می‌دهد. این بازی دارای محتوای داستانی جالب و موسیقی شگفت انگیز است.

تنوع داستانی این بازی بسیار زیاد است. این بازی تلفیقی از سبک اکشن و ضرب و شتم را به نمایش می‌کشد. برخی از فیچرهای این بازی به شکل رایگان عرضه می‌شوند اما این بازی هزینه‌ای بابت برخی از مراحل و امکانات بیشتر خود می‌گیرد.

نسخه اندرویدی این بازی به تازگی در دسترس قرار گرفته است و تجربه‌های بی‌نظیر را در اختیار شما می‌گذارد. این بازی هم به شکل آنلاین بازی می‌شود و هم به شکل آفلاین.

Final Fantasy VII

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های موبایل 2022

بهتر است ابتدا در بازی Final Fantasy VII به جای نسخه بازسازی شده آن بازی اصلی را تجربه کنید. شاید نسخه اندرویدی این بازی به اندازه نسخه پلی استیشینی آن جذاب نباشد اما باز هم خالی از هیجان نیست.

در واقع نسخه اندرویدی این بازی کمی آسان‌تر است اما این بدین معنی نیست که این بازی جذابیت خودش را در نسخه اندرویدی از دست داده است. در حال حاضر این بازی در گوگل پلی در دسترس است اما حدود 16 دلار هزینه دارد.

بیشتر بخوانید:

بازی ایلوویوم (Illuvium)

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

Fortnite

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های موبایل 2022

Fortnite یک بازی بسیار جذاب بوده که هر گیمری حداقل اسم آن را شنیده است. یکی از دلایلی که این بازی باری دیگر محبوب شد این است که نسخه موبایلی آن به شکل رایگان در دسترس قرار گرفته است.

گفته شده در مدارس دانش آموران به صورت مخفیانه گوشی خود را سر کلاس برده و شروع به این بازی می‌کنند. این گیم یک بازی آنلاین است و در حال حاضر در گوگل پلی به شکل رایگان در دسترس است.

Genshin Impact

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های موبایل 2022

این اکشن-RPG گسترده شما را وارد دنیای فانتزی Teyvat می‌کند، قلمروی اسرارآمیز که توسط خدایان باستانی اداره می‌شود و در اسرار پوشیده شده است اما شخصیت شما در بازی هیچ یک از این‌ها را نمی‌داند. در بازی Genshin Impact، شما در سراسر جهان سفر می‌کنید تا خواهر و برادر گمشده‌تان را پیدا کنید. این بازی هم به شکل آنلاین و هم آفلاین در دسترس است.

باید با هیولاها مبارزه کنید و به هر کسی که در این راه ملاقات می‌کنید کمک کنید. Genshin Impact محیطی مانند Zelda و جهان باز دارد که مملو از کارهایی است که باید انجام دهید. این بازی دارای فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا بوده و صدای قوی داشته و موسیقی آن شنیدنی است.

بازی Genshin Impact رایگان است، اما از یک سیستم درآمدزایی به سبک گاچا استفاده می‌کند که شما را تشویق می‌کند شخصیت‌های جدید را انتخاب کنید. شما می‌توانید این رول‌‌ها را از طریق ارز ویژه ای به دست آورید که در بازی و یا از طریق خرید نقدی کسب می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی آپلند (Upland) 

بازی دسنترالند (Decentraland)

Gwent: The Witcher Arcade Game

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندروید 2022

Gwent on Android یک بازی شبیه به بازی کارتی اعتیادآور و چندنفره The Witcher 3: Wild Hunt است. این بازی، ساختمان عرشه را با استراتژی هوشمندانه ترکیب می‌کند و مجموعه‌ای قوی از واحدهای رزمی و پشتیبانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کارت‌ها به شکل دسته‌بندی تقسیم می‌شوند، بنابراین نه تنها دارای امتیازات فردی هستند، بلکه با توانایی دسته‌بندی خود میتوانند شرایط شما را برای مسابقات تغییر دهند.

بازی Gwent یک گیم آنلاین بوده که رایگان است، اما می‌توانید برای خرید جعبه‌های کارتی برای واحدهای جدید پول خرج کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با تکمیل اهداف، ارز ویژه‌ای کسب کنید، که سپس با آن می‌توانید کارت‌های جدید بخرید.

Hitman Go

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندروید 2022

سطح بازی هیتمن گو شبیه بازی‌های رومیزی است به طوری که شما به نوبت یک قطعه بازی Agent 47 را به اطراف حرکت می‌دهید تا اهداف او را خنثی کنید. استراتژی کمیک این بازی بسیار جالب است.

این بازی در گوگل پلی در حال حاضر در دسترس است اما به شکل رایگان نمی‌توانید آن را بازی کنید و حتما باید مبلغی را برای شروع بازی پرداخت کنید. این بازی را شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کنید.

League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های اندروید 2022

سال‌ها، سازندگان و مدعیان تلاش کرده‌اند تا ژانر فوق‌العاده MOBA را به تلفن‌های همراه بیاورند. League of Legends: Wild Rift نتیجه تلاش آن‌ها است. استراتژی‌های سنتی همچنان اعمال می‌شوند، زیرا شما، تیم و عواملتان برای کنترل نقشه با تیم دشمن می‌جنگید.

به لطف میدان نبرد کوچکتر و سازگار با موبایل و کنترل‌های لمسی اصلاح‌شده جادو کردن و مبارزات سریع‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل می‌شوند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و بازی کنید. توجه داشته باشید که این بازی یک بازی آنلاین است.

بیشتر بخوانید:

بازی استار اطلس (Star Atlas)

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

Minecraft

بهترین بازی های اندروید 2022

در اصل، نسخه موبایل Minecraft مشابه نسخه‌های کامپیوتری آن نیست. با این حال، از آن زمان تا به الان بازی‌ها یکپارچه شده‌اند، و نسخه‌های جدید تا حد زیادی از پایه‌های نسخه موبایل گرفته شده‌اند. بنابراین، بدانید که وقتی در حال ساختن بلوک‌ها و حذف Creepers در تلفن خود هستید، به همان اندازه می‌توانید از آن لذت ببرید.

این بازی هم به شکل آنلاین و هم آفلاین بازی می‌شود. نکته قابل توجه این است که شما برای شروع بازی باید ابتدا مبلغی را پرداخت کنید. این مبلغ حدود 7 دلار است.

Pokemon Go

بهترین بازی های اندروید 2022

Pokemon Go به ما تجربه شکار موجودات در حیاط خلوتمان را می‌دهد. دنیای پوکمن بسیار دنیای جالب و هیجانت انگیزی از دیدگاه برخی گیمرها است.

این بازی یک بازی ویدیویی با برکت است. حتی زمانی که نمی‌توانید به دنیای واقعی بروید، Pokemon Go به شما این امکان را می‌دهد که به شکل واقعی سرگرمی شوید. این بازی به صورت آنلاین و آفلاین بازی می‌شود و در حال حاضر به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

آموزش بازی فری فایر

Stardew Valley

بهترین بازی های اندروید 2022

ترکیبی قدرتمند Stardew Valley از کشاورزی و عناصر RPG معمولی، آن را به یک کلاسیک مستقل مدرن تبدیل کرده است. این بازی در مورد چک کردن مزرعه خود و رسیدن به آن است که روزانه به چند دقیقه زمان نیاز دارد.

در این بازی شما می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوستیابی کنید و با آن‌ها بازی کنید. بسیاری از گیمرها اعتقاد دارند این بازی تمامی انتظارات آن‌ها را برآورده می‌کند و در واقع همان چیزی است که نیاز دارند.

Stardew Valley به صورت آنلاین و آفلاین بازی شده اما این بازی رایگان نیست و برای شروع بازی باید حدود 7 دلار هزینه کنید. این بازی در گوگل پلی قابل دانلود است.

Threes

بهترین بازی های اندروید 2022

بازی 2048 را رها کنید و Threes را بازی کنید، این بازی، یک بازی پازل اصلی و برتر بوده که در مورد لغزش کاشی‌های شماره‌دار روی هم است شما باید بزرگترین ترکیب‌های ممکن را ایجاد کند.

همراه با یک قلاب پازل سنگی، Threes با زیبایی پاستلی ملایم خود، جذابیت لازم را ایجاد می‌کند. این بازی اکنون با تبلیغات رایگان است، بنابراین هیچ بهانه‌ای ندارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pcmag

نظر شما در خصوص بهترین بازی های اندروید 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    لیستتون واقعا اشتباهه. الان امانگ اس یا بازی پازل خوبه؟ بعد پابجی که اینقد طرفدار داره بدرد نمیخوره؟

    پاسخ

    واقعا که

    پاسخ

    جای فری فای. و پابجی و کالاف خیلی خالی

    پاسخ

    وات د فاز؟
    کال آف دیوتی چرا نذاشتید؟
    پابجی چرا نذاشتی؟
    فری فایر با اینکه کیفیت پایینه ولی از خیلی بازی هایی که شما گذاشتید بهتره
    اینم بگم فورتنایت برای اپل اپدیت نمیده و اپ استور نیس و خیلی سنگینه روی گوشی گیمینگ درست میاد بالا
    کلش رویال و کلش آف کلنز چی؟
    واقعا این مقاله مفت نمی ارزه

    دیدگاه شما در انتظار تایید است.

    پاسخ

    راست میگی داداش والا

    پاسخ

    ای قربون زبونت

    پاسخ

    دوستان اینجوری نگین این بازی هایی که شما میگین بازی های خیلی مشهوری هستن و ارزش نداره تو لیستی قرار بدن که همه اون بازی ها رو میشناسن ولی بازی هایی مثل فورتنایت و آمانگ آس که معروفن درسته ولی بقیه طرفدار هاش کمترن فهمیدین

    پاسخ

    فورتنایت رو پلی استور نی 😐

    پاسخ

    هست

    پاسخ

    باید بری داده شو حذف کنی بعد با فیلتر شکن بری داخل

    پاسخ

    واقعا فازتون چیه ؟ امانگ آس که تکراری و چرت شده باید تو این لیست باشه ، ولی کالاف دیوتی موبایل به اون خوبی نباید باشه؟

    پاسخ