;
coinex

رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد می‌دهیم که رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این رنگ بندی‌ها را ببینید.

سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، سری Galaxy S22، را در ژانویه 2022 رونمایی خواهد کرد. همچنین طبق شایعات، این خانواده شامل سه دستگاه با نام‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra خواهد بود.

حال امروز، 91mobiles اطلاعات انحصاری پیرامون این دستگاه‌ها را به‌اشتراک گذاشته و با ارائه طراحی نهایی سری گلکسی اس ۲۲، آن‌ها را از تمامی زوایا و همچنین گزینه‌های رنگی در دسترس نمایش می‌دهد.

سری گلکسی S22

جذاب‌ترین مدل، گلکسی اس 22 اولترا است که وب‌سایت LetsGoDigital طراحی و رنگ بندی آن را در رندرهای زیر به تصویر کشیده است.

ظاهر دستگاه، مشابه عکس‌های هندزآن پیشین است و رنگ‌‌بندی آن شامل مشکی، سفید، سبز، قرمز و بنفش مایل به صورتی می‌شود. احتمالا پنل عقب گوشی، شیشه‌ای با حالت مات است تا ظاهری پریمیوم داشته باشد و به راحتی هم از دست سُر نخورد.

سری گلکسی S22

با مراجعه به Galaxy S22 Ultra، این دستگاه در رنگ‌های مسی، سبز، مشکی فانتوم و سفید فانتوم در دسترس خواهد بود. این دستگاه از S-Pen پشتیبانی کرده و هر نوع رنگی از این دستگاه دارای یک S-Pen با رنگ‌هایی با پالت مشابه است.

این گوشی همچنین دارای یک قاب فلزی مشابه سایر پرچمداران این سری خواهد بود. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته و در پنل پشت، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا از یک دوربین چهارگانه پشتیبانی می‌کند.

سری گلکسی S22

ازنظر مشخصات داخلی، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد شد. با توجه به باتری دستگاه، رده‌بالاترین پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره سری گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر