;
coinex

شیائومی 12 اولترا با لنز سوپر تله فوتو پریسکوپی ماه آینده رونمایی می‌شود

شیائومی 12 اولترا با لنز سوپر تله فوتو پریسکوپی ماه آینده رونمایی می‌شود. با ما همراه باشید تا گوشی شیائومی 12 اولترا را مورد بررسی قرار دهیم.

هفته گذشته، شیائومی جدیدترین سری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار 2022 خود با نام شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو را در چین معرفی کرد. با این حال، شیائومی 12 اولترا حتی با وجود انتشار شایعات متعدد از آن، روشنایی روز را به خود ندید.

افشاگر مشهور، DigitalChatStation، با اشاره به یک قابلیت مهم شیائومی 12 اولترا یعنی لنز سوپر تله فوتو پریسکوپی، ادعا می‌کند که این گوشی مدتی پس از آغاز سال نو چینی در بهمن‌ماه به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

شیائومی 12 اولترا

به گفته این افشاگر چینی، Xiaomi 12 Ultra پس از جشنواره بهار چین که از اول فوریه آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه در اواسط یا اواخر فوریه عرضه شود. مشابه مدل‌های شیائومی 12 که اخیراً معرفی شده‌اند، 12 اولترا نیز در ابتدا در چین عرضه شده و ممکن است در آینده در سطح جهانی نیز ارائه شود.

افشاگر مذکور همچنین فاش می‌کند که شیائومی 12 اولترا با نام رمز L1 دارای ویژگی‌های برجسته دوربین خواهد بود. یکی از آن‌ها، لنز سوپر تله فوتو پریسکوپی است.

علاوه‌بر این اطلاعات، شایعات پیشین بیان می‌کردند که این دستگاه ممکن است با دوربینی تحت لیسانس لایکا عرضه شود. اخیراً، لایکا به همکاری خود با هواوی پایان داده که ممکن است منجر به همکاری جدیدی با شیائومی شود.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

چندی پیش با افشای قاب محافظ گوشی، جزیره دوربین آن به نمایش گذاشته شد. برخلاف مدل قبلی، Xiaomi 12 Ultra دارای یک ماژول دوربین عقب دایره‌ای خواهد بود و تفاوت عمده بین نسل قبلی و گوشی آینده حذف نمایشگر ثانویه می‌باشد. به‌منظور یادآوری متذکر می‌شویم که شیائومی می 11 اولترا با یک نمایشگر ثانویه کوچک و یک ماژول دوربین مستطیلی عرضه شد.

شیائومی 12 اولترا

به‌غیر از دوربین، انتظار می‌رود شیائومی 12 اولترا با صفحه‌نمایشی با اندازه حدود 6.5 تا 6.6 اینچ و وضوح 2k معرفی شود. این مشخصات مشابه نمایشگر شیائومی 12 پرو است که چندی پیش به‌صورت رسمی معرفی شد.

راجع‌به مشخصات کلی دستگاه، انتظار می‌رود ۱۲ اولترا با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه شده که دارای اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک نیز می‌باشد. این گوشی همچنین ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع مشابه با نمونه ۱۲۰ واتی شیائومی ۱۲ پرو همراه شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر