;
coinex

آپدیت MIUI 13 قدرت شارژ Mi 11 Ultra را کاهش می‌دهد

طبق اخبار به دست رسیده آپدیت MIUI 13 قدرت شارژ Mi 11 Ultra را کاهش می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

در چند روز گذشته آپدیت رابط کاربری MIUI 13 شیائومی منتشر شد که باعث شد قابلیت‌های جدیدی به محصولات شیائومی اضافه شود. حال گویا آپدیت MIUI 13 باعث شده قدرت شارژ Mi 11 Ultra را کاهش پیدا کند. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

آپدیت MIUI 13 قدرت شارژ Mi 11 Ultra

شیائومی می ۱۱ اولترا یکی از محصولات بسیار قوی کمپانی شیائومی بوده که به عنوان پرچمدار شیائومی شناخته می‌شود توان شارژ بی‌سیم و با‌سیم این گوشی برابر بود و می‌توانستید با توان ۶۷ آن را شارژ کنید.

اما گویا طبق قوانین جدید چین قرار است این کمپانی محصولات خود را با حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم به بازار عرضه کند. ابتدا با به‌روزرسانی 21.12.27 روی 50 وات تنظیم شد، سپس حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم با به‌روزرسانی 21.12.28 به 50 وات رسید.

آپدیت MIUI 13 قدرت شارژ Mi 11 Ultra
تغییرات MIUI 13, آپدیت MIUI 13, مشخصات باتری Mi 11 Ultra

برای اشاره کوتاه به مقررات جدید دولت چین بد نیست بگوییم اعلام شده است که از اول ژانویه 2022، شارژرهای بی‌سیم تولیدی، وارداتی حداکثر می‌توانند 50 وات را ارایه کنند. دولت چین در این باره بیانیه‌ای داده که به شرح زیر است:

قبل از صدور این آیین نامه، شارژرهایی با شارژ سریع بی سیم بیش از 50 وات، اصولاً تا زمانی که از بین بروند قابل استفاده هستند.

همانطور که می‌دانید کمپانی شیائومی قبلاً پدهای شارژ مبتنی بر فناوری شارژ سریع بی‌سیم 80 واتی را معرفی کرده بود و این پدهای شارژ را به کاربران فروخته است.

با این وجود این اظهارات، شیائومی شارژرهای سریع بی‌سیم 80 واتی را که قبلاً عرضه کرده بود نادیده می‌گیرد. علاوه بر این، قبلاً Mi 11 Ultra را با پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم 67 واتی عرضه کرده است.  اما اکنون آن را به گونه‌ای تنظیم کرده است که آن را با حداکثر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی ارایه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت MIUI 13 قدرت شارژ Mi 11 Ultra چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر