;
coinex

تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge

برند شیائومی تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge را منتشر نمود. برای اطلاع از جزئیات این خانواده جدید Xiaomi همراه ما باشید.

سال 2021 به پایان رسید و در این سال شیائومی محصولات متعددی را به طرفداران خود معرفی و وارد بازار کرد. حال شیائومی قصد دارد سال جدید را با معرفی سری جدید Xiaomi 11i آغاز نماید. تاریخ رونمایی این محصولات در ششم ژانویه اعلام شده است. این شرکت از تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge رونمایی کرده است.

تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge

سری شیائومی 11i طی روزهای آتی وارد بازار هند می‌شود و احتمالا شاهد عرضه جهانی این محصولات باشیم. این سری برخلاف بیشتر سری‌های این شرکت، دارای دو عضو با نام‌های Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge است که گوشی اول نسخه ارزان‌تر است.

قلب تپنده این دو گوشی جدید تراشه Dimensity 920 بوده که متعلق به مدیاتک با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC است. در هر دو عضو خانواده Xiaomi 11i، نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی به کار گرفته خواهد شد. همچنین حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 و حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ، این دو گوشی را همراهی خواهند کرد.

تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i

با توجه به تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge ، نمایشگر هر دو دستگاه از پنلی با بیشینه نوری ١,٢٠٠ نیتی، نرخ حساسیت لمسی ٣۶٠ هرتزی، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵ و حفره نمایشگر مرکزی با میزبانی از دوربین سلفی برخوردار است. شیائومی برای مدیریت و انتقال بهتر حرارت در گوشی‌های جدید خود، از خنک کننده مایع بهره‌گیری کرده است که این را می‌توان خبر خوبی دانست.

حال به سراغ دوربین این دستگاه می‌رویم. دوربین اصلی هر دو دستگاه، سه گانه بوده و حسگر تصویر اصلی هر دو سیستم دوربین، ISOCELL HM2 ساخت سامسونگ است. حسگر تصویر وضوح ١٠٨ مگاپیکسلی  دارد و دو حسگر تصویر ٨ و ٢ مگاپیکسلی نیز در باقی دوربین‌های این گوشی موجود است. این حسگرها، به ترتیب وظیفه ثبت تصاویر اولترا واید و تله ماکرو را بر عهده دارند. گفته شده است که قیمت نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی شیائومی 11i 5G نیز ٣٣۶ دلار آمریکا است.

برادر بزرگتر این خانواده، Xiaomi 11i HyperCharge مشخصاتی از جمله سیستم دوربین، طراحی و کیفیت ساخت، نمایشگر، تراشه و دیگر موارد باقی مانده شبیه به مدل شیائومی 11i دارد. اما دو تفاوت بنیادی در بخش باتری و شارژر موجب شده قیمت این گوشی بیشتر باشد.

در حالی که شیائومی 11i از باتری ۵,١۶٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶٧ واتی برخوردار است، شیائومی 11i هایپرشارژ با باتری کوچک‌تر ۴,۵٠٠ و شارژر ١٢٠ واتی میلی آمپر ساعتی به دست مشتریان می‌رسد و به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار با شارژر 120 واتی تبدیل خواهد شد.

هر دو گوشی مجهز به اینترنت 5G، وای فای ۶، بلوتوث نسخه ۵.١، تراشه NFC، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم و درگاه کارت حافظه جانبی و درگاه Type-C خواهند بود. همچنین این سری از گوشی‌های جدید شیائومی، همچنان با MIUI 12.5 به همراه اندروید ١١ ارائه می‌شود. جک ٣.۵ میلی متری هدفون از این گوشی‌ها حذف نشده است. ولی لازم به ذکر است که جنس فریم هر دو دستگاه، از پلاستیک است.

سری Xiaomi 11i در چهار رنگ مختلف آماده فروش شود. بر اساس گزارشات فاش شده، قیمت نسخه‌های ۶/١٢٨ و ٨/١٢٨ گیگابایتی Xiaomi 11i HyperCharge به ترتیب برابر با ٣٧۶ دلار آمریکا و ۴٠٣ دلار آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر رسمی شیائومی برای معارفه Xiaomi 11i و Xiaomi 11i Hypercharge چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کی وارد بازارایران میشه؟

    پاسخ