;
coinex

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ موضوعی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است. تکراتو دو گوشی شیائومی پوکو x3 پرو و گلکسی a32 سامسونگ را از نظر ظاهر، سخت افزار، نرم افزار با هم مقایسه کرده است. با ما همراه باشید.

خرید گوشی موبایل برای بسیاری از کاربران کار بسیار مشکلی است. مقایسه تلفن‌های همراه از نظر دوربین، سخت افزار، صفحه نمایش، طراحی و باتری می تواند به کاربران کمک کند تا انتخاب خوبی داشته باشند. این موضوع دلیل بود برای مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و A32 سامسونگ تا به این نتیجه برسیم که کدام مدل برتری دارد.

گلکسی A32 و پوکو ایکس 3 پرو هر دو از گوشی‌های مناسب در بازار هستند. هر دو گوشی مزایا و معایبی دارند و قیمت آنها نیز تقریبا برابر است. اگر قصد خرید گوشی دارید و در بین خرید یکی از این دو مدل شک دارید، در این مقایسه با تکراتو همراه باشید. در مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ بررسی خواهیم کرد که کدام مدل ارزش خرید دارد.

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

شرکت سامسونگ توانسته است با تولید سری A باعث تحول شدید در بازار گوشی‌های موبایل شود و فروش خود را دوچندان کند. همچنین شیائومی نیز برای رقابت در بازار با تولید گوشی‌هایی با سخت افزار قوی محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. در ادامه به بیان مشخصات و مقایسه مقایسه X3 Pro با گلکسی A32می‌پردازیم.

مقایسه X3 Pro با گلکسی A32 از نظر طراحی ظاهری و ساخت

سامسونگ و شیائومی دو رویکرد کاملاً متفاوت را در طراحی این دو گوشی پیش گرفته‌اند. گلکسی A32 یک طراحی مینیمال و ساده و البته جمع‌وجور دارد. پوکو ایکس 3 پرو اما بزرگ‌تر و ضخیم‌تر و سنگین‌تر است و قصد دارد با طراحی خود جلب توجه کند.

هر دو گوشی برخلاف پرچم‌داران به جک هدفون وفادار مانده‌اند و می‌توانید درگاه سیم کارت دوم را به عنوان درگاه کارت حافظه استفاده کنید. از نظر ظاهری ممکن است هرکدام از این دو گوشی را به یکدیگر ترجیح دهید؛ با این‌حال هرکدام مزایای خودشان را هم دارند. البته باید گفت که پوکو ایکس 3 پرو در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است.

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی (Xiaomi Redmi K40)

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

بدنه هر دو گوشی از پلاستیک ساخته شده و گوشی Galaxy A32 دارای وزن ۲۰۵ گرم و ابعاد ۱۶۴.۲×۷۶.۱×۹.۱ میلی متر است که یک اندازه استاندارد و مناسب برای گوشی هوشمند است، اما در مقابل POCO X3 Pro دارای وزن ۲۱۵ گرم و ابعاد ۱۶۵.۳×۷۶.۸×۹.۴ میلی متر است.

شیائومی POCO X3 Pro از فناوری گوریلا گلس شش برای پنل جلویی استفاده کرده است که واقعاً مقاومت در برابر ضربه و خط و خش را تا حدود زیادی اجرا می‌کند. گواهینامه IP53 نیز از دیگر مزیت‌های فوق‌العاده و قابل قبول این گوشی است که باعث شده POCO X3 Pro در مقابل گرد و خاک و ترشح مایعات بیمه شود.

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ از نظر صفحه نمایش

در ادامه مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ صفحه نمایش را بررسی می‌کنیم. در بخش نمایشگر هر دو گوشی تفاوت‌های فراوانی دارند. از نظر صفحه نمایش Galaxy A32 از یک پنل Super AMOLED  استفاده می‌کند که رنگ‌ها در آن شادابی و جذابیت بیشتری دارند. همچنین عمق رنگ مشکی در پنل AMOLED بسیار بالاتر است.

مزیت بعدی و مهم دیگر این پنل روشنایی حداکثر بیشتر خصوصاً در حالت خودکار و زیر نور خورشید است. نمایشگر Galaxy A32  با نرخ تازه‌سازی بالاتر ۱۲۰ هرتزی برای گیمرها و خصوصاً در بازی‌های FPS مزیت قابل توجهی است.

گوشی Galaxy A32 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچ و پنل TFT حدود ۸۱ درصد کل گوشی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن ۷۲۰ در هزار و ۶۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی 270ppi انتخاب درستی برای این گوشی است.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

شیائومی POCO X3 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD ساخته شده که رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه داده است، اما نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ کیفیت تصویر و عملکرد بدون لگ و روان بازی‌ها را تضمین می‌کند.

این نمایشگر ۸۴.۶ درصد از مساحت پنل جلو را در اختیار دارد که برای افرادی که نمایشگر برایشان در اولویت است و بیشتر فیلم تماشا می‌کنند گزینه مناسبی است.

موارد مورد بررسی

گوشی گلکسی A32

 گوشی پوکو x3 پرو

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

IPS LCD

اندازه

۶.۴ اینچ

۶.۶۷ اینچ

رزولوشن

۲۴۰۰ × ۱۰۸۰

۲۳۴۰ × ۱۰۸۰

تراکم پیکسلی

۴۱۱ پیکسل در هر اینچ

۳۹۵ پیکسل در هر اینچ

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و A32 سامسونگ از نظر دوربین

در ادامه بررسی و مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ  به بررسی این دو گوشی از نظر دوربین می‌پردازیم. گوشی Galaxy A32 مجهز به دوربین چهارگانه است؛ یک دوربین هشت مگاپیکسلی التراواید که زاویه ۱۲۳ درجه‌ای را در لنز خود ثبت می‌کند و دیافراگم این دوربین f/2.2 و سایز سنسور آن ۱.۴ است.

در ادامه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار داد، فاصله کانونی این دوربین f/1.8 و اندازه لنز آن ۲۶ میلی‌متر است. لنز سوم به یک دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 اختصاص دارد. در کنار این سه دوربین و در مجاورت فلاش LED، یک دوربین کوچک ماکرو پنج مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 وجود دارد.

در مقابل گوشی POCO X3 Pro نیز مجهز به دوربین چهارگانه است که دوربین اصلی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه ۱.۲ اینچ و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرونی استفاده می‌کند. این سنسور Sony IMX 582 در پشت یک لنز ۲۵ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و همچنین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

دوربین فوق عریض POCO X3 Pro سنسوری هشت مگاپیکسلی دارد که اندازه لنز آن ۱۵ میلی متری با دیافراگم f/2.2 است و توانایی ثبت تصاویری ۱۱۹ درجه‌ای را دارد. لنز ماکرو این گوشی نیز سنسوری دو مگاپیکسلی با فوکوس ثابت چهار سانتی متری دارد. دوربین سلفی POCO X3 Pro از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که برای دوست داران عکس سلفی کیفیت قابل قبولی دارد.

موارد مورد بررسی گوشی گلکسی A32  گوشی پوکو x3 پرو
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل ۴۸ مگاپیکسل
لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل
سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسل 2 مگاپیکسل
لنز ماکرو 5 مگاپیکسل 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل

مقایسه X3 Pro با گلکسی A32  از نظر سخت افزار و نرم افزار

وقتی از دید سخت افزاری و نرم افزاری به مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و A32 سامسونگ می‌پردازیم متوجه می‌شویم که مشخصات سخت افزاری هر دو دستگاه بسیار بالا و قابل قبول است و برای اجرای اکثر برنامه‌ها با کیفیت بسیار بالا عملکرد مناسبی دارند.

Galaxy A32 دارای پردازنده Mediatek Helio G80 با فرآیند ساخت هفت نانومتری است. پردازنده گرافیکی این نسخه Mali-G52 MC2 GPU است که باعث تقویت در اجرای برنامه‌ها و همچنین خروجی برنامه‌های نسبتاً سنگین و با کیفیت با بهترین عملکرد است.

Galaxy A32 دارای حافظه رم چهار، شش و هشت گیگابایت همراه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. استفاده از کارت حافظه جانبی برای ارتقا ظرفیت حافظه داخلی در این نسخه نیز رعایت شده است که اسلات مشترک با سیم کارت دارد.

در مقابل، گوشی شیائومی POCO X3 Pro نیز مجهز به پردازنده Snapdragon 860 است که از فرآیند ساخت هفت نانومتری بهره‌برده است. همچنین پردازنده گرافیکی آن Adreno 640 است که عملکرد بهتری نسبت به هم‌رده های خود دارد.

تنوع حافظه رم و حافظه داخلی درPOCO X3 Pro  نیز مانند A32  زیاد و مناسب است. حافظه رم شش و هشت گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ

شیائومی و سامسونگ هر دو از رابط کاربری خودشان برای این دو گوشی استفاده می‌کنند. رابط شیائومی MIUI 12 بیشترین تغییرات را در اندروید می‌دهد. آیکن‌ها، انیمیشن‌ها و تک تک المان‌ها شخصی‌سازی شده‌اند.

رابط MIUI همچنین بیشترین امکانات جانبی را ارائه می‌دهد که البته شاید برای همه کاربران مفید نباشد. عیب MIUI وجود تبلیغات خصوصاً در برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض است. این تبلیغات را می‌توانید غیرفعال کنید، اما فرایندی طولانی و نسبتاً پیچیده دارد.

رابط One UI سامسونگ نسبتاً طراحی ساده‌تری دارد. این رابط کاربری برای استفاده با یک‌دست بهینه شده و کماکان قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بزرگ‌ترین مزیت Galaxy A32 وعده پشتیبانی نرم‌افزاری سه‌ساله سامسونگ است. همچنین هر دو گوشی با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده‌اند.

موارد مورد بررسی

گوشی گلکسی A32

 گوشی پوکو x3 پرو

چیپست

Mediatek Helio G80 Qualcomm Snapdragon 860

پردازنده گرافیکی

Mali-G52 MC2 GPU Adreno 640 GPU

سیستم عامل

اندروید ۱۱

اندروید ۱۱

رابط کاربری

One UI 3.1 MIUI 12

تنوع حافظه

۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸

۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸و ۲۵۶/۸

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه POCO X3 Pro و Galaxy A32 از نظر باتری

از نظر باتری نیز لازم است به مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و A32 سامسونگ بپردازیم. POCO X3 Pro از نظر باتری نسبت به نسخه معمولی قوی‌تر است و مجهز به باتری پنج هزار ۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است.

نسخه فست شارژ به کار رفته در گوشی POCO X3 Pro یک شارژر ۳۳ واتی است که این در مدت ۳۰ دقیقه ۵۹ درصد باتری شارژ خواهد شد و در مدت زمان یک ساعت و ۱۵ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود.

این باتری می‌تواند در استفاده‌های سبک یک روز کامل کاربر را همراهی کند که عملکرد مناسبی به حساب می‌آید. در مقابل Galaxy A32 دارای یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از نقاط قوت گوشی محسوب خواهد شد.

باتری Galaxy A32 در حالت عادی تا دو روز می‌تواند کاربر را همراهی کند. در این مدل نیز همانند Galaxy A31 از شارژر ۱۵ واتی استفاده شده که ظرف مدت دو ساعت باتری را به طور کامل شارژ می‌کند.

موارد مورد بررسی گوشی گلکسی A32

 گوشی پوکو x3 پرو

ظرفیت

پنج هزار میلی‌آمپر

پنج هزار ۱۶۰ میلی آمپر

فست شارژ

۱۵ وات

۳۳ وات

پوکو x3 پرو بخریم یا گلکسی a32 سامسونگ؟

مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ از نظر کیفیت دوربین، قدرت سخت افزاری و نرم افزاری، طراحی ظاهری و نمایشگر انجام شدد باید گفت که طراحی هر دو گوشی کاملا امروزی است و هر کدام می‌توانند به سلیقه خاصی پاسخ دهند.

Galaxy A32 از نظر نمایشگر جایگاه بالاتری دارد و در مقابل POCO X3 Pro از نظر سخت افزاری قدرتمندتر است. اکنون شما باید تصمیم بگیرید که با توجه به موارد گفته شده و نیاز خودتان کدام مدل ارزش خرید دارد.

در این مطلب به مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ پرداختیم تا علاقه مندان این دو گوشی که نسبت به خرید یکی از آنها شک دارند بتوانند انتخابی مناسب داشته باشند.

براساس موارد گفته شده در اینجا و مقایسه X3 Pro با گلکسی A32 که ارائه شد اکنون انتخاب با شماست که از بین این دو گوشی مناسب کدام مدل را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

شما با مقایسه پوکو ایکس 3 پرو و A32 سامسونگ به چه نتیجه‌ای رسیدید؟ با توجه به مقایسه شیائومی پوکو x3 پرو با گلکسی a32 سامسونگ کدام مدل ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (41 نظر)

    اقا پابجی پلیرا بگن ک poco x3 pro rom 256gb ram 8 چند اف پی اس میرا حداکثر و گرافیک بازی تا کجا میره.

    پاسخ

    پوکو پرو برای گیمرها بی شک گوشی بهتری هست. قیمت و کیفیتش عالیه با توجه به نرم افزار و سخت افزار .ولی گوشی قشنگی نیست بنظرم دوربینش بزرگ .

    پاسخ

    حتی آوردن اسمشم کنار سامسونگ کار اشتباهیه جمع کتید خودتونواصلا حق ندارید حتی به مقایسه کردنش فکر کنید سامسنگ جان دله 💋💋😍😍

    پاسخ

    A32 بی نظیره عالیه همه چیزش چیه پوکو با اون دوربین مسخرش

    پاسخ

    خدایی سامسونگ بازا خودتونو گول نزنید…زمین تا آسمان تفاوت دارند پوکو ایکس سه پرو رو بایدبا اس بیست لایت یا همون فن ادیشن مقایسه کنید…ریدم تو سامسونگ اونم آ سی دو

    پاسخ

    من پوکو x3 پرو دارم ،و یکی از نزدیکان A32
    هر دو گوشی های خوبی هستن ولی
    A32 : برای استفاده ی معمولی و تماس و اینستا و تلگرام و … گوشی مناسبیه و همچنین جمع و جوره

    Poco :برای تلگرام و اینستا و … مناسبه
    ولی مزیت عمده Poco اینه که برای بازی عالیه و اصلا هنگ نمیکنه ،ولی صفحه نمایشش بزرگتره
    در ضمن Poco خیلی هم سریعتر از A32 شارژ میشه

    پاسخ

    اولا a32 صفحه نمایشش نود هرتزی بعد از نظر دوربین اصلا قابله مقایسه نیستند

    پاسخ

    واقا پوکو ایکس ۳ رم ۸ خیلی قدرتمند. یه گوشی گیمینگ پروووو،. ریدم تو گلکسی اونم a32 🤣

    پاسخ

    X3پرو ناموس گوشی با این گوشی های زاقارت مقایسه نکنید

    پاسخ

    من الان a32 دارم گوشی بی نقصیه عالی بازی هم تا حالا کم نیاورده 🤌🤌🌹🌹صفحه نمایش اصن چشم اذیت نمیکنه خیلی با کیفیت جدیدم هستش اینو بخرید دوستان

    پاسخ

    A32 عالیع تامام “-

    پاسخ

    من که پوکو x3پرو دارم رم ۱۲گیگ و ۲۵۶ گیگ هم حافظه داخلی شه من که راضیم ولی یه اس ۲۱و۲۲دارم که ای۵۱۲گیگه ۱۶گیگ رم ۲۲هم۱ترابایت حافظه داخلی و ۲۰ گیگ هم رمه من که راضیم و سامسونگ بازم اگه گوشیش ضعیف باشه بازی رو میاره ولی این دو تا سامسونگ با ۲۰ اس پرچمدارن عاااا

    پاسخ

    ناموسا پوکو رو با سامسونگ یکی میدونی؟بخدا همین سامسونگ رو خریدم به جان مادرم یه هفته نتونستم استفاده کنم چرترین دوربین رو داره پوکو دوربینش با a71باید مقایسه کنین نه این بعدشم اگه کسی خواست از بین این دو گوشی یکی رو انتخاب کنه اصلا به ۴۸ بودن شیومی گول نخورین بخدا سامسونگ الکی از خودش زده ۶۴ فیلم برداری پوکو تو شب کجا و سامسونگ کجا شارژ میزنم ۴۵ دیقه نمیشه۱۰۰ درصد پر میکنه خالی شدنش هم یعنی خیلی زمان بره اما سامسونگ برعکس

    پاسخ

    منم پوکو ایکس تری پرو دارم
    از لحاظ گیمینگ یک گوشی آس هست و همتا ندارد تو این رنج قیمت به نظر من آ۳۲نخرید
    پوکو ایکس ۳پرو بهترین انتخاب برای گیمر ها یا کار های سخت هست

    پاسخ

    من پوکو x3 دارم .
    تا الان یه بار فرستادم برای گارانتی ‌
    یه سر به اداره پست بزنین ببینین هر روز چند تا از این گوشی های شیائومی بخصوص مدل های پوکو داره میره برای گارانتی .
    روزی که من رو خریدم می‌تونستم با یه کم هزینه بیشتر یه A52 یا A72 بردارم . خدا لعنت کنه سایت‌هایی که به دروغ تبلیغ این گوشی کردن .
    همین الآنم دارم باهاش پیام میدم .
    مشکل اصلی گوشی هم در زمینه شارژه یه مرتبه خودبخود اصلا دیگه شارژ نمیشه .
    گارانتی هم که یک ماه حداقل معطلی داره بعد هم خراب تر از قبل میرسه به دستت .
    من حتی برای برنامه نکته شبکه من و تو هم فرستادم تا پیگیر بشن .
    پولتون رو حروم نکنید .
    من تجربه خودم رو گفتم شاید برای بقیه که دارن استفاده میکنندطلا باشه .

    پاسخ

    داداش از شانس بد تو من دارم حرف نداره

    پاسخ

    نظر ما الان رو پوکو X3 pro هستش نه پوکو ایس ۳ خالی.

    پاسخ

    اگه یه گوشی گیمینگ با قیمت مناسب میخوایین پوکو رو انتخاب کنید!

    پاسخ

    من یه 5 ماهی هست a32 دارم خیلی ظریف و شیکه تا حالا با اون همه کاری که ازش کشیدم یه بار هم هنگ نکرده اما پسر عموم که x3 pro داره میگه گاهی هنگ میکنه در ضمن نه من گیم میزنم نه اون

    پاسخ

    اسپیکر سامسونگ از شیاعومی بهتره چون دایی من گوشیش گلکسی A۳۰s وگوشی زندایی من هم پوکوx3 پرو گوشی شیاعومی اسپیکر ضعیف تری داره نسبت به گوشی گلکسیA۳۰s ..، تصویر سامسونگ هم از شیاعومی بهتره..، دوربین گلکسی سامسونگ s۲۲ اولترا دوربین ۱۰۸ مگاپیسل و شیاعومی پوکوX3 پرو ۶۴ مگاپیسل یعنی سامسونگ ازشیاعومی بهتره..،بعدشم دوربین گلکسی s22اولترا هم کیفیت چشم ادم رو گذاشته روی دوربینش .،.پس یعنی سامسونگ از شیاعومی بهتره…

    پاسخ

    Poco x3 pro رو با S22 مقایسه میکنی؟😐😐😐😐😐😐

    پاسخ

    من پوکو دارم ،واقعا عالیه نسبت به قیمتش،دوربینشم قابل قبوله مخصوصا سلفیش عالیه،عمر باتریشم عالیه یک روز کامل میبره تازه زیاد کار کنی باهاش وگرنه دوروز هم میبره،سخت افزار قوی هم داره

    پاسخ

    اسکول گوشی ۷ملیونی رو با با گوشی ۲۵ملیونی مقایسه میکنی

    پاسخ

    اطلاعات در مورد صفحه نمایش a32 اشتباهه
    رفرش ریت 120 هرتزی نداره
    مدل 4g صفحه نمایش آمولد fullhd داره
    و مدل 5g صفحه نمایش TFT و hd داره
    که به نظر میرسه در مطلب این دوتا قاطی شدند و یه جا نوشته آمولد است یه جا نوشه tft

    پاسخ

    پوکو عالیه من دارم تازه یه کاربرد داره که میتونی بزاری رو رفرش ریت ۱۲۰ هرتز که غول میشه

    پاسخ

    پوکو x3pro هیچ چیزی خوب نیست اشغالع حیف پول یه مقدار نمایشگر lps دوربین 48 یعنی من ریدم تو این گوشی تخمیمه نخرید بهتره

    پاسخ

    من هر دو گوشی و داشتم. پوکو سخت افزار بهتری داره، اما نمایشگر سامسونگ بهتره همینطور دوربینش، اما پوکو فینگر پرینت بسیار بهتری داره، سامسونگ زیبا تر و خوش دست تر وشیک تره،اما پوکو دو اسپیکره س که برای گیم بازی کردن مخصوصا کال اف بسیار بهتره. اسپیکر گوشی موقع بازی کردن مث اسپیکر بلندگوی اصلی عمل میکنه و کیفت صدا عالیه. شارژ سامسونگ دو روزه که فوق العاده س. اون برجستگی دوربین پوکو خیلی رو مخه اما سامسونگ تخت و شیکه. اگه گیمر هستین پوکو رو شک نداشته باشین اما اگه دوربین، صفحه نمایش شیک بودن و برند سامسونگ براتون مهمه پس a32 بهتره. فقط فینگر پرینت سامسونگ یکم خنگه نسبت به پوکو

    پاسخ

    دوستان من دوتا رفیق دارم یکی پوکو ایکس تری پرو داره یکی a32 برای گیمرا میگم
    A32 تو بازی کالاف کیفیت بالاییش رو های و پایینی روی مدیوم میاد بالا😐یه گوشی رام ۸ چقد میتونه ضعیف باشه اخه؟منی که گوشی نوت ۸ پرو هست کالافو رو کیفیت مکس بازی میکنم با رام ۶
    درضمن پوکو تو گیم عالییییه یه حالتی داره که رنگای بازیو زنده میکنه دوستان از نظره من اصلا سامسونگ از گود خارج شده وقتی شیاعومی اومده

    پاسخ

    بچه جون تو برو فعلا یادبگیر تفاوت رم و رام چیه بعد بیا چرت بگو

    پاسخ

    داداش خوب داره راست میگه یه گوشی گیمینگ برای 6 نیم میلیون عالیه گیمینگ با poco x3 pro خیلی عالیه کلا این گوشی برای گیمینگ ساخته شده و تو انتظار داری ما بریم 700 هزار تومن بیشتر بدیم تا همون گوشی رو بگیریم ولی با یکم تغییر خوب شما پول دارین درضمن رم رام فرقی ندارن خیلی ها هم میگن رام اول یکم تحقیق کن بعدش حرف بزن من واقعا قصد توحین ندارم ها ولی با اینکه این گوشی یکم از a32 ضعیفتر بازم داره برتری خودشو نگه میداره

    پاسخ

    بله چیپست اسنپدراگون عملکرد خوبی داره ولی همه چیز گوشی که به بازی و عملکرد گیمینگ نیست

    پاسخ

    بله همه چیز گیم نیس تو توی a32 چی دیدی که اینو میگی چیپست مال 3سال پیش فوق پرمصرف،استفاده استاندارد حافظه emmc5که مال 2018هس،مواد ساخت ضایعات،دوربین اصلا رنگ سفید رو تشخیص نمیده،زردنشون میده،هرکی مه تا الان خریده به مشکل برخورده کسی رو ندیدم بگه مشکل نداذه

    دمت گرم همینو بگو

    پاسخ

    کمی ملاحظه بفرمایید

    پاسخ

    خودت بیا پایین اول

    پاسخ

    راست میگه شیائومی تو گیم قوی تره ولی سامسونگ به نظر من عمر و کیفیتش خیلی بیشتر از شیائومیه ۱۰۰ در ۱۰۰ هم اطمینان دارم که سامسونگ از شیائومی قابل اعتماد تره

    پاسخ

    سلام
    من الان سامسونگ دارم خیلی راضی هستم و کالاف هم بازی می‌کنم اصلا کم نمیاره . از نظر من سامسونگ بخرید .
    دروبین سامسونگ خیلی از شیائومی بهتره .
    شبتون خوش.🙏

    پاسخ

    اون به خاطر اینه که اکتیویژن گیمو رو پردازنده های مدیاتک بهینه نکرده
    تو پابجی هلیو G80 گرافیک مطلوبی داره
    در ضمن همه چیز که پردازنده نیست همه مثل شما گیم نمیزنن

    پاسخ

    من پوکو x3 پرو دارم خیلی خوبه ولی تو 4۵ دقیقه صد درصد میشه البته شاید واسه اینکه شارژرمم فست پاوره من که راضی هستم

    پاسخ

    پوکو x3 پرو دو که میشه که خریدم ، با مصرف حد اکثریت ، تقریبا هر یک ساعت 5 درصد از شارژ کم میشه و جهت شارژ سریعتر بایستی خاموش باشه، از نظر گیمینگ مشکلی نداره و به نسبت قیمت عالیه. 1400/10/14 داریوش

    پاسخ