;
coinex

ساعت پخش خنداننده شو [+زمان پخش تکرار]

یکی از بخش‌های پرطرفدار برنامه‌ی خنداوانه، خنداننده شو است. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش خنداننده شو 3 همراه تکراتو باشید.

خنداننده شو مسابقه‌ای در برنامه خندوانه رامبد جوان است که به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان، توانمند و با استعداد ایرانی می‌پردازد. این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از بین مردم برگزار می‌شود.

اوایل پاییز 1400 رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفت و گوی تصویری با بینندگان این برنامه از تدارک تولید فصل جدید «خندوانه» خبر داد. او بیان داشت که برای فصل هشتم خندوانه بخش‌های متنوعی در نظر گرفته شده، یکی از این بخش‌ها نیز به روال گذشته مسابقه خنداننده شو است.

رامبد جوان از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت کرد تا ویدیو‌های اجرای استندآپ خودشان را برای برنامه خندوانه ارسال کنند و این فراخوان تا ۱۶ آبان ماه 1400 تمدید شده بود. در ادامه به معرفی داوران این دور، زمان پخش برنامه خنداننده شو و ساعت تکرار این برنامه پرداخته‌ایم.

ساعت پخش خنداننده شو

ساعت پخش خنداننده شو
ساعت پخش خنداننده شو

افتتاحیه فصل سوم مسابقه خنداننده شو، در فصل هشتم برنامه «خندوانه» در شب یلدا پخش شد. همزمان با پخش سومین شب از مرحله مقدماتی خنداننده‌شو ۳، آمار بازدید‌های بینندگان این مسابقه تلویزیونی، در مجموع به بیش از ۶۲ هزار بازدید رسید.

از دوشنبه ششم دی ماه پخش مرحله مقدماتی «خنداننده شو ۳» از شبکه نسیم آغاز شده است. ساعت پخش خنداننده شو که در قالب برنامه خندوانه قرار دارد، ۲۳ دوشنبه تا پنجشنبه است. این برنامه با اجرای امیرعلی نبویان روی آنتن می‌رود.

اگر موفق به تماشای این برنامه در ساعت 23 نشدید، می‌توانید در ساعت پخش تکرار خنداننده شو که ۴ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد است؛ آن را ببینید.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) 

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) 

تفاوت خنداننده شو با مسابقه «خنداننده برتر» که در فصل دو این برنامه اجرا شد این است که شرکت‌کنندگان مسابقه خنداننده برتر از بین بازیگران و کمدین‌های مشهور سینما و تلویزیون بودند، اما «خنداننده شو» شرکت‌کنندگان را از بین مردم عادی جامعه انتخاب می‌کند.

قرار است در این فصل خنداننده شو 20 شرکت کننده در 4 گروه در مرحله مقدماتی با یگدیگر به رقابت بپردازند و در نهایت یک شرکت‌کننده با رای داوران، سه شرکت‌کننده با رای مردمی به مرحله بعد می‌روند.

یک شرکت کننده نیز با رای داوران از مسابقه حذف می‌شود، و سرانجام آرای مردم و تماشاگران برنامه مشخص می‌کند از میان ۱۲ شرکت‌کننده، چه کسانی به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

ساعت پخش خنداننده شو
زمان پخش برنامه خنداننده شو / ساعت پخش تکرار خنداننده شو

حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان سه داور «خنداننده‌شو ۳» هستند. به تازگی رامبد جوان در گفتگویی درباره حضور داور خانم در مسابقه خنداننده شو بیان کرده است:

دلیلش این است که خانم‌هایی که ما در گزینه خودمان برای داوری می‌خواستیم به عنوان داور تشریف بیارند سر کار و مشغول بودند و نتوانستیم هماهنگ کنیم و قرار شد ما با سه تا آقا تیم داور‌ها را تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) 

سریال The Irregulars 

روش شرکت در آرای مردمی خنداننده شو

در شب سوم  رقابت خنداننده‌شو ۳، مصطفی احمدی (مازندران)، نیما نافع و محمد حاجی‌زاده با رای داوران به مرحله رای مردمی رسیدند، هانا ستوهی با رای داوران به مرحله نیمه‌نهایی رفت و محمدرضا ضربی‌زاده هم حذف شد.

ساعت پخش خنداننده شو
ساعت پخش خنداننده شو

بینندگان یک هفته فرصت دارند تا به سه شرکت‌کننده راه‌یافته به مرحله رای مردمی، از طریق کد USSD و یا اپلیکیشن #۷۸۰* رای دهند. علاقمندان به این مسابقه استندآپ کمدی می‌توانند اجرای شرکت‌کنندگان را از صفحه اینستاگرام برنامه و تلوبیون دنبال کنند و و در آرای مردمی شرکت کنند.

گفتگو داوران خنداننده شو در فضای مجازی

رامبد جوان مجری خندوانه که از داوران خنداننده شو نیز است در گفت‌وگویی با حسن معجونی دیگر داور این مسابقه در فضای مجازی درباره این رقابت صحبت کردند. رامبد جوان گفت:

خدا را شکر تا اینجا استقبال از مسابقه خوب بوده، تعداد آراء هم به حدس و گمان خودمان هم نزدیک است.

معجونی بیان کرد:

امیدوارم که نفر اول رای مردمی هم منصفانه انتخاب شده باشد. در این مدت همکارانم برنامه را دیدند و دوست داشتند.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us 

ساعت پخش خنداننده شو
ساعت پخش خنداننده شو / ساعت پخش خنداننده شو

رامبد جوان درباره حذف شدن بعضی از شرکت کنندگان خنداننده شو این طور توضیح داد:

می‌دانم که آن‌هایی که حذف شده‌ند دلخور شدند، اما چاره‌ای نیست و ما رای میدیم. بعضی‌ها میگن ناعادلانه داوری کردید. به نظرم ناعادلانه وقتی معنی می‌شود که ما فقط خودمان رای بدیم. وقتی مردم هم رای می‌دهند این عدالت از جانب مردم تامین می‌شود.

معجونی هم افزود:

واقعیت این است که ما در این برنامه یک رقیبی داریم به اسم مردم که اونا هم میان رای می‌دهند. مثلا در تمام برنامه‌های خنداننده شو نفر اولی که مردم انتخاب کردند سلیقه من نبوده، اما هیچ وقت اعلام نکردم. معمولا نفر دوم تمام دوره‌ها چه بودم چه نبودم بیشتر سلیقه‌ی من بوده تا نفر اول؛ اما می‌گویم سلیقه مردم است و نمیتوانم ناراضی باشم که چرا مردم دارند این کارو میکنند! چون سلیقه مردم بوده و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت؛ به نظرم ما در یک ترازو هستیم که کفه‌ی ما و مردم برابر است. جذابیت این مسابقه‌ها این است که بین داور‌ها و مردم یک رقابتی است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

ساعت پخش خنداننده شو
زمان پخش برنامه خنداننده شو / ساعت پخش خنداننده شو

جوان هم با تایید صحبت‌های حسن معجونی عنوان کرد: این تحلیل خیلی بامزه است. راست گفتی یک مسابقه بین داوران و مردم برای حفظ شرکت‌کننده است. حسن معجونی باتوجه به اینکه در هر سه فصل خنداننده شو به گونه‌ای جزو داوران بوده درمورد تفاوت شرکت کنندگان گفت:

من انتظار خیلی زیادی دارم، باید بپذیریم که استندآپ با برنامه‌ی خندوانه شکل گرفت و اینجا رشد میکند. پس دوره‌های اول بچه‌ها تازه داشتند مشق می‌کردند که اساسا کاری که ما داریم می‌کنیم استنداپ است یا خیر. الان در این دو سه سال انتظار داریم که بچه‌ها دوره‌های قبلی را دیده باشند و یک پله جلوتر باشند، چون دانش و تجربه‌ی بیشتری در اختیار آن‌ها بوده است.

او همچنین گفت: «منتظر دور دوم مسابقه هستم، به نظرم جذابیت خیلی زیادی دارد. الان باید بگذریم، چون تا الان بچه‌ها داشتن تمرین می‌کردند از این به بعد باید خودشان را نشون بدهند. به نظرم در دور دوم تازه میفهمیم چه خبر است.»

ساعت پخش خنداننده شو
ساعت پخش تکرار خنداننده شو / ساعت پخش خنداننده شو

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

اما امیرمهدی ژوله، بازیگر و نویسنده که دیگر داور «خنداننده شو ۳» است، در گفت‌وگویی مجازی با رامبد جوان، از اجراهای شرکت‌کنندگان در این دور از برنامه خنداننده شو انتقاد کرد. ژوله در این‌باره توضیح داد:

بعد از چند دوره مسابقه و کلاس‌های آموزشیِ استندآپ، انتظارم خیلی بیشتر از این‌ها بود. این شرکت‌کننده‌ها یک سال است می‌دانند قرار است این‌جا باشند. من انتظار داشتم در این فصل، ۲۰ نفر درجه یک ببینم اما تقریبا یک سوم این تعداد، انتظار مرا برآورده کردند. مشکلی که وجود دارد این است که خیلی از اجراها استدآپ نیست و خاطره گفتن است.

این نویسنده و بازیگر افزود: «چقدر ایرانِ ۱۴۰۰ را در این استندآپ کمدی‌ها دیدیم؟ این‌ اجراها می‌توانست ۲۰ سال پیش یا ۲۰ سال بعد هم پخش شود! زمان و مکان و جغرافیای ما باید در استندآپ کمدی‌ها مشهود باشد. کسی که نتواند متنش را خودش بنویسد، استندآپ کمدین نیست. وقتی کسی برایت متن می‌نویسد در بهترین حالت، یک بازیگر هستی. شرط اول استندآپ کمدین بودن این است که خودت بتوانی حرفت را بزنی؛ البته حتما همکار نویسنده و مشاور به استندآپ کمدین‌ها کمک می‌کنند اما، خودشان باید صاحب اندیشه باشند.»

رامبد جوان در پاسخ به این نقد ژوله گفت:

خیلی از ویدئوهایی که برای‌مان فرستاده بودند، دابسمش یا تقلید صدا بود. استندآپ کمدین، کسی است که تفکر خودش را دارد و پر از نقد و شوخی است.

جوان درباره‌ی مشکلات پیش روی سبک استندآپ کمدی در ایران گفت:

همه ما در این حوزه خیلی کم تجربه‌ایم و در ایران هنور استندآپ کمدینی که هر روز روی صحنه باشد، نداریم. فقط آقای ریوندی را داریم که عناوین دیگری به جز استندآپ می‌توان برایش قائل شد. من کارهایش را تماشا می‌کنم و خیلی هم می‌خندم. اما ما عملا استندآپ کمدین شش دانگ نداریم که فقط استندآپ کند

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش خنداننده شو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر