;
coinex

اکران فیلم موربیوس (Morbius) بار دیگر به تعویق افتاد

اکران فیلم موربیوس (Morbius) با بازی جرد لتو برای بار هفتم تاخیر خورد و دلیل آن، نگرانی سونی در مورد کرونای امیکرون است. برای اطلاع از تاریخ اکران جدید با ما باشید.

فیلم موربیوس در ابتدا قرار بوده تا در تاریخ ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی روی پرده سینماها اکران گردد اما کمپانی سونی برای بار هفتم تاریخ اکران این فیلم را عوض می‌کند چرا که افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا موجب نگرانی این کمپانی شده است. البته ادامه فروش فیلم Spider-Man: No Way Home از دیگر دلایل این تاخیر است.

اکران فیلم موربیوس (Morbius) بار دیگر به تعویق افتاد

تاریخ اکران فیلم Morbius که برای 28 ژانویه 2022 برنامه ریزی شده بود، برای 3 ماه به تعویق افتاد و حال قرار است این فیلم که یکی از بهترین فیلم های 2022 بوده، در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران گردد.

پیش از آن هم اکران فیلم‌هایی همچون آمبولانس (Ambulance) به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) و عملیات فورچون: تاکتیک جنگی (Operation Fortune: Ruse de guerre) به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) به تعویق افتاده بودند.

فیلم موربیوس داستان دکتر موربیوس با بازی جرد لتو را دنبال می‌کند که به طور اتفاقی خودش را به یک خون‌آشام تبدیل می‌کند. در کتاب‌های کمیک، موربیوس دشمن مرد عنکبوتی محسوب می‌شود و کمپانی سونی قرار است تا شخصیت موربیوس را همانند ونوم، یک شخصیت ضدقهرمان نشان دهد. در سراسر آخرین تریلر منتشر شده از موربیوس نیز خشونت‌ دیده می‌شود.

اکران فیلم موربیوس (Morbius)

کارگردانی این اثر دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) بوده و فیلم‌نامه  آن را نیز مت سازاما (Matt Sazama) و بورک شارپلس (Burk Sharpless) نوشته‌اند.

دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور خواهند داشت شامل مت اسمیت (Matt Smith)، آدریا آرجونا (Adria Arjona)، جرد هریس (Jared Harris)، ال مادریگال (Al Madrigal) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) هستند.

شخصیت موربیوس، اولین شخصیت کمیک بوکی نیست که جرد لتو، آن را به تصویر کشیده است. جرد لتو در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) دنیای سینمایی دی‌سی، نقش جوکر را بازی کرده است. همچنین وی در صحنه کوتاهی در فیلم لیگ عدالت (Justice League) نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاخیر در اکران فیلم موربیوس (Morbius) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر