;
coinex

شیائومی Mi 6 Pro اولین پرچمدار با نمایشگر 2k کنسل شد، اما چرا؟

شیائومی Mi 6 Pro یک پرچمدار جذاب با نمایشگر 2k بود که قرار بود مدتی پس از شیائومی Mi 6 معرفی شود اما شیائومی آن را کنسل کرد.

Mi 6 Pro قررا بوده است یکی از پرچمداران جذاب شرکت شیائومی باشد اما هیچگاه خبری از این گوشی نشد و البته شیائومی هیچگاه این گوشی را به طور رسمی تائید نکرد. حال پس از گذشت چندین سال، تصاویری از نمونه‌های اولیه Mi 6 Pro در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

شیائومی Mi 6 Pro اولین پرچمدار با نمایشگر 2k کنسل شد

زمزمه‌های معرفی می ۶ پرو 4 سال پیش شنیده می‌شد اما شاهد معرفی رسمی این گوشی نشدیم. البته طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، کمپانی Xiaomi نمونه‌های اولیه از Xiaomi Mi 6 Pro را تولید کرده و برای تست شدن در اختیار داوطلبان قرار داده است. اما در نهایت، این به طور تجاری مورد استفاده قرار نگرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای نمایشگر ۵.١۵ اینچی با لبه‌های خمیده بوده است. نوع پنل نمایشگر این گوشی را IPS LCD ذکر شده و محافظ نمایشگر این گوشی مانند Mi 6، گوریلا گلس ۴ است.

دیگر تفاوت حاکم در میان نمایشگر این گوشی و شیائومی می ۶، مربوط به وضوح آن است. در حالی که شیائومی می ۶ از نمایشگری با وضوح Full HD استفاده می‌کرد، قرار بود نمایشگر نسخه پروی آن دارای وضوح QHD باشد. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی مانند برادر می 6 در زیر نمایشگر قرار گرفته است. این حسگر، از نوع خازنی بوده است.

شیائومی Mi 6 Pro

وزن و ضخامت Mi 6 Pro هانند برادر کوچک‌ترش به ترتیب معادل ١۶٨ گرم و ٧.۵ میلی متر است. اگر بخواهیم طراحی Xiaomi Mi 6 Pro را بررسی کنیم، قرار بوده این دستگاه از چینش دوربین عمودی برخوردار باشد ولی مشخصات دیگر دوربین کاملا مشابه با می 6 بوده است.

هر دو دستگاه، از دوربین اصلی دوگانه ١٢ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری استفاده شده و دوربین سلفی هر دو گوشی وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده این محصول نیز همانند می ۶ Snapdragon 835 با لیتوگرافی ١٠ نانومتری سامسونگ بوده که در زمان خود یکی از تراشه‌های برتر بوده است.

حتی از نظر باتری نیز این دو برادر تفاوتی نداشته و هردو دارای ظرفیت ٣,٣۵٠ میلی آمپر ساعت بوده‌اند. با توجه به تمام این‌ها، به نظر می‌رسد تفاوت‌های جزئی و کم این دو محصول موجب شده عرضه تجاری آن کنسل شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص کنسل شدن شیائومی Mi 6 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام،والا بااین مشخصات واقعا حیف شد که ساخته نشدوبه بازار نیومد چون مشخصاتی که داره در4سال قبل واقعا عالی بوده

    پاسخ