;
coinex

شیائومی Redmi Note 11S به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی Redmi Note 11S به زودی معرفی خواهد شد. خبری خوب برای طرفداران شیائومی در راه است. در ادامه با اخبار گوشی در تکراتو همراه باشید.

انتظار می‌رود ردمی نوت 11S تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) برای بازار های جهانی معرفی شود. برخی گمانه زنی ها مدعی هستند که این دستگاه از تراشه 5G مدیاتک و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند ردمی نوت 11S نام داشته و از ویژگی های شاخص ان می‌توان به رفرش ریت بالای نمایشگر و دوربین 108 مگاپیکسلی اشاره کرد.

پیش از نیز شایعاتی درباره مشخصات احتمالی Redmi Note 11S منتشر شده بود‌. اما هم اکنون وب‌سایت 91Mobiles به نقل از یک افشاگر اطلاعات، Mukul Sharma، اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این دستگاه منتشر کرده است. وب‌سایت مذکور مدعی است که ردمی نوت 11 اس تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) برای بازار های جهانی منتشر خواهد شد.

شیائومی Redmi Note 11S

این گوشی‌ها در مدل‌های مختلف با حافظه‌ی داخلی گوناگون راهی بازار می‌شوند که متاسفانه این لیست‌ها هیچ اطلاعاتی را در رابطه با این موضوع یا مشخصات فنی، دوربین‌ها، نمایشگر، قابلیت خاص و… به ما نداده‌اند.

حتی از قیمت و تاریخ دقیق رونمایی یا عرضه‌ی این محصول هم اطلاعات خاصی در اختیار نداریم اما دریافت گواهی‌های یادشده نشان می‌دهد به تاریخ رونمایی نزدیک شده‌ایم.

به گفته شارما، ردمی در حال آماده شدن برای عرضه Redmi Note 11S در بازار جهانی است. در واقع، آزمایش داخلی این دستگاه از قبل در اروپا و همچنین در بازارهای آسیایی مانند سنگاپور، مالزی و اندونزی آغاز شده است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی این دستگاه در هند وجود ندارد. اما این احتمال وجود دارد که Redmi Note 11S در آینده نزدیک راهی هند شود. برای بقیه بازارها، Redmi Note 11S قرار است تا پایان فوریه معرفی و سپس عرضه شود.

شیائومی Redmi Note 11S

تا کنون ردمی به طور رسمی مشخصات نوت ۱۱ اس را فاش نکرده است. اما همچنان گمانه زنی هایی درباره مشخصات احتمالی این دستگاه وجود دارد. همچنین یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با سنسور آمنی ویژنOV2A در قاب پشتی این دستگاه وجود خواهد داشت.

دوربین سلفی نیز احتمالا رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد. متاسفانه در مورد آنکه این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد یا IPS LCD هنوز هیچ گزارشی در دست نیست.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره شیائومی Redmi Note 11S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر