;
coinex

شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge رونمایی شدند

شرکت شیائومی ساعاتی قبل در هند با برگزاری یک رویداد از گوشی 11i HyperCharge رونمایی کرد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. در ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید.

دو گوشی جدید از شیائومی امروز معرفی شده‌اند. یکی از آ‌ن‌ها، شیائومی 11i HyperCharge و دیگری، شیائومی 11i است. همچنین در کنار آن گوشی شیائومی ۱۱i هم معرفی شده که فقط از باتری بزرگ‌تر و شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد.

این دو گوشی، دستگاه‌های جدیدی نیستند. همان ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس، دو دستگاه میان رده جذاب این کمپانی در چین هستند. در همین ابتدا باید بگوییم که این دو گوشی، به ترتیب نسخه هندی و احتمالاً جهانی ردمی نوت ١١ پرو پلاس و ردمی نوت ١١ پرو هستند! تنها اتفاقی که در میان این دستگاه‌ها رخ داده است، اعمال استراتژی ری-برندینگ یا تغییر برند است.

شیائومی 11i HyperCharge و شیائومی 11i رونمایی شدند

در پنل جلویی آن‌ها شاهد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستیم که رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد و بر روی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده است. در حفره‌ی نمایشگر این دو گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge
مشخصات فنی شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge

دوربین شیائومی 11i و 11 Hypercharge

دوربین اصلی شیائومی ١١ آی سه گانه است و از حسگرهای تصویر ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در واقع حسگر تصویر اصلی این گوشی، همان ISOCELL HM2 است که در شیائومی Mi 11i یا شیائومی ١١ تی پرو نیز به کار رفته بود. دوربین سلفی شیائومی 11i در حفره نمایشگر مرکزی قرار گرفته است و وضوح آن نیز برابر با ١۶ مگاپیکسل است.

سایر مشخصات شیائومی 11i و 11 Hypercharge

در بخش باتری، شیائومی 11i قدرت خود را از باتری ۵,١۶٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. از طرف دیگر، این باتری از شارژر ۶٧ واتی درون جعبه این گوشی نیز پشتیبانی می‌کند. خنک کننده VC در شیائومی 11i موجود است که به لطف آن، این محصول کم‌تر داغ می‌کند.

شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge
شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge

این دو گوشی از چیپست Dimensity 920 استفاده می‌کنند. درگاه Type-C، پشتیبانی از اینترنت 5G، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، فریم پلاستیکی، طراحی با قاب پشتی تخت، اسپیکر استریو و فرستنده مادون قرمز، دیگر مشخصات این دستگاه را تشکیل داده‌اند. ٣ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز در این گوشی‌ها قابل دسترسی است.

شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge
شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge

قیمت شیائومی 11i و 11 Hypercharge

 برچسب قیمتی نسخه‌های ۶/١٢٨ و ٨/١٢٨ گیگابایتی این دستگاه به ترتیب برابر با ٢۶,٩٩٩ روپیه (معادل ٣۶٣ دلار آمریکا) و ٢٨,٩٩٩ روپیه (معادل ٣٩٠ دلار آمریکا) است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge چیست؟ در کامنت ها برای ما بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر