;
coinex

به روزرسانی اندروید 12 برای A52 زودتر از سایر پرچمداران سامسونگ منتشر شد!

به روزرسانی اندروید 12 برای A52 زودتر از سایر پرچمداران سامسونگ البته به جز سری s21 منتشر شده است. البته A52 بسیار پرطرفدار است. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه باشید.

گلکسی A52 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ هم از قدرت سخت‌افزاری مناسبی برخوردار است و هم قابلیت‌های جذابی دارد.  گلکسی A52، جدیدترین دستگاه سامسونگ است که به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است.

از جمله می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G به‌عنوان قلب تپنده، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض و بسیاری قابلیت‌های خوب دیگر اشاره کرد.  گلکسی A52، جدیدترین دستگاه سامسونگ است که به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است.

به روزرسانی اندروید 12 برای A52 زودتر از سایر پرچمداران سامسونگ منتشر شد!

انتظار نداشتیم در حالی که هنوز تمام پرچم‌دارهای شرکت کره‌ای رسما این آپدیت را دریافت نکرده‌اند (در تمامی مناطق)، گوشی‌های میان‌رده آن را دریافت کنند. گلکسی A52 اوایل امسال با اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه شده بود و به سرعت به دستگاه محبوبی در میان کاربران بدل گشت.

نسخه فریمور این به روزرسانی، A525FXXU4BUL8 می‌باشد. این نسخه همراه‌با وصله‌های امنیتی ماه دسامبر 2021 ارائه می‌شود. شایان ذکر است که این به روزرسانی، فعلاً در کشور روسیه عرضه شده است.

 

آپدیت اندروید 12 گلکسی A52 باید در هفته‌های آینده برای مناطق بیشتری ارائه شود.  اندروید ۱۲، رابط کاربری One UI 4.0 را هم به این گوشی اضافه کرد تا قابلیت‌های جدیدی را که شرکت کره‌ای برای گوشی‌هایش در نظر گرفته به نماینده‌ی میان‌رده‌اش هم منتقل شود.  انتظار داریم سامسونگ تعداد بیشتری از گوشی‌های گلکسی خود را به One UI 4 آپدیت کند.

همچنین سامسونگ در رقابت بهترین گوشی های تاشو نیز نمایندگان مهمی نظیر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را در دست تولید و عرضه دارد که به طور خنده‌داری هنوز آپدیت اندروید 12 را دریافت نکرده اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Sammobile

نظر شما در خصوص به روزرسانی اندروید 12 برای A52 چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    برای منم a52s5gهست ولی هنوز اپدیت نداده

    پاسخ

    سلام من گوشیم A52 5g هست اما آپدیت رو هنوز دریافت نکرده

    پاسخ