;
coinex

ادعاهای سامسونگ در مورد قلم S Pen گلکسی اس 22 اولترا را بخوانید

ادعاهای سامسونگ در مورد قلم S Pen گلکسی اس 22 اولتر را بخوانید. با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی راجب قلم S Pen گلکسی اس 22 اولترا را برایتان شرح دهیم.

بهتر شدن یک قابلیت شامل بهبود جنبه های مختلف آن می شود، درست است؟ مثلا وقتی با قابلیت “Super Natural Writing Experience” در گلکسی اس ۲۲ اولترا می توان تاخیر ۳ برابر بهتر (کمتر) را تجربه کرد، می توان گفت که قلم S Pen گلکسی S22 اولترا بیش از ۳ برابر بهتر از گلکسی Note 20 اولترا خواهد بود، اینطور نیست؟ همچنین تایید شده است که این بهبود به تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra نیز خواهد رسید.

قلم S Pen گلکسی اس 22 اولترا

برای این که این مطلب بهتر متوجه شوید باید نگاهی به آخرین ارایه خانواده گلکسی نوت سامسونگ داشته باشیم. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا با کاهش تاخیر قلم سامسونگ معروف به S Pen ارایه شدند.

گلکسی نوت ۲۰ تاخیر را به ۲۶ میلی ثانیه کاهش داده بود و مدل اولترا آن تاخیر بسیار پایین ۹ میلی ثانیه ای را داشت. برای مقایسه باید بدانید که در نسل قبلی آن ها یعنی Galaxy Note 10 این تاخیر روی ۴۲ میلی ثانیه بوده است.

قلم S Pen گلکسی اس 22 اولترا

برای گلکسی اس ۲۲ اولترا که جایگاه داخلی S Pen هم دارد و قرار است نماد ادغام گلکسی Note و گلکسی S باشد؛ تاخیر بسیار پایین ۲.۸ میلی ثانیه ای عنوان شده است. این یعنی تا ۳ برابر سریع تر یا “در لحظه” بودن تجربه رسم شدن دستخط شما روی نمایشگر.

سامسونگ امسال گوشی جدیدی از خانواده گلکسی نوت را عرضه نکرد؛ در عوض پشتیبانی از قلم S Pen را به گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا اضافه کرد. در عین حال گوشی گلکسی زد فولد ۳ نیز از این قلم پشتیبانی می‌کند تا جانشین‌های کافی برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا وجود داشته باشد. انتظار می‌رود گوشی‌های سری Galaxy S22 نیز در ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی آماده ورود به بازار شوند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره قلم S Pen گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر