;
coinex

دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده

قسمت جدید فصل نهایی انیمه Attack on Titan از راه رسید. برای دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

حمله به تایتان (Attack on Titan) یک مجموعه مانگا ژاپنی بوده که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مانگا از سال 2009 تا 2021 در 34 جلد و 139 قسمت منتشر شد و انیمه آن نیز در سال 2013 ساخته و پخش شد.

قسمت‌های نهایی این انیمه قرار است در سال 2022 پخش شود و ما در ادامه لینک دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده

داستان انیمه جذاب و پرطرفدار Attack on Titan در دنیایی روایت می‌شود که انسان‌ها به دلیل حملات گاه و بیگاه موجوداتی تحت عنوان تایتان مجبور شده‌اند خود را داخل یک شهر بزرگ محبوس کنند.

این شهر سه لایه دیوار داشته و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در انیمه اتک ان تایتان، شخصیت اصلی فردی به نام ارن یگر است که پس از تماشای مرگ مادرش توسط یک تایتان مصمم می‌شود به نیروهای نظامی پیوسته و انتقام مادرش را از غول‌ها بگیرد.

او و دیگر شخصیت‌های مهم سریال از جمله میکاسا آکرمن، آرمین آرلرت و لیوای آکرمن حین ماجراجویی‌های خود به حقایق شوکه‌کننده‌ای پیرامون جهان پی می‌برند. فصل چهارم اتک آن تیتان، آخرین فصل آن به شمار می‌رود و انتظار می‌رود این فصل به یکی از بهترین انیمه های 2022 تبدیل شود.

دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان
دانلود نیمه دوم فصل چهارم انیمه اتک ان تایتان / دانلود قسمت 17 فصل 4 حمله به تایتان (Attack on Titan) / دانلود نیمه دوم فصل 4 Attack on Titan

با اینکه مانگای اتک آن تیتان به طرز شوکه کننده‌ای تمام می‌شود، دوست داران این انیمه همچنان امیدوارند پایان Attack on Titan به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. اما تا زمان انتشار این انیمه مشخص نخواهد بود که چه بلایی بر سر ارن و دیگر شخصیت‌ها خواهد آمد.

سه فصل ابتدایی Attack on Titan توسط استودیوی ویت ساخته شد که عملکرد فوق‌العاده داشت اما از آن‌جایی که تیم کوچکی بوده و پروژه‌ی دیگری هم داشت، تصمیم گرفته شد وظیفه‌ی ساخت فصل چهارم و پایانی به MAPPA سپرده شود.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت 17 فصل 4 حمله به تایتان (Attack on Titan) دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی فیلم و سریال های خارجی این انیمه را به محض انتشار و آماده شدن زیرنویس دانلود کنید.

دانلود فصل چهارم Attack on Titan قسمت 17 بدون سانسور

دانلود قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان
دانلود نیمه دوم فصل آخر حمله به تایتان / دانلود فصل چهارم Attack on Titan قسمت 17 / دانلود فصل چهارم حمله به تایتان قسمت 17 بدون سانسور
  • نام انیمه: حمله به تایتان (Attack on Titan)
  • ژانر: اکشن، انیمیشن، ماجراجویی
  • نویسنده: Yasuko Kobayashi, Hiroshi Seko
  • کارگردان: Hajime Isayama
  • ستارگان: Yûki Kaji, Marina Inoue, Josh Grelle

دانلود قسمت 17 انیمه اتک ان تایتان با زیرنویس چسبیده از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قسمت 17 انیمه Attack on Titan چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (23 نظر)

    خفه شو نکبت ، اگه نمیدونی انیمه چیه ، ببند در تالار اندیشتو ، برو برو هنوز یک قسمت توکیو غول ندیدی زرزر نکن 😜

    پاسخ

    بیچاره پترا رال یادش گرامی

    پاسخ

    دوستان به نظر من قسمت های اخرشونیگاه نکنید زدحاله ارن میمیره وارن میرینه تو حال ادم تایتان های توی دیوارو ازاد میکنه دمام دنیا نابود میکنه هشتاددرصد دنیا نابود میکنه اخرشم میکاسا ارنو میکشه و قهرمانان بشریت میشن خلاصه اگه نیگاه کنی بهتره زدحال میخوری ولی قشنگه

    پاسخ

    انیمه ها از همه نظر بی‌نقص نسبت به انیمیشن ها 😏 تازه انیمه واسه تمام رده سنی ها هست به نظر من کسانی که انیمه میبینن یک سطح از بقیه بالا تر هست اون ها همه چیز رو به خوبی درک می کنن هدف هاشون بچه گونه نیست کار هاشون در ذهنشون یک آدم معمولی نمی گنجه برای اینکه شما هم مثل ما بشید انیمه نگاه کنید
    از کسانی که انیمه می بینن به پرسید این انیمه ها بچه گونه هس ؟

    پاسخ

    هر هفته فقط یک قسمتش میاد؟

    پاسخ

    لیدی باگ یه کارتون اشغال هست که برای اینکه ذهن ما جهان سومی هارو شست و شو بدن ساختن خاک تو سر اون کارگردان و لیدی باگ و کت نوار

    پاسخ

    سلام دوستان من فصل ۴ پارت دو قسمت 17 رو زیرنویس کردم اگه زیرنویس رو میخواین به آیدی تلگرام Mshamir پیام بدین براتون بفرستم

    پاسخ

    چرا تو تلگرامتون اتک نیست

    پاسخ

    فقط لیدی باگ و تمام

    پاسخ

    یا برا مزه ریختن میگی
    یا واقعا میگی که کودک سال هستی سید

    پاسخ

    چند سالته کوچولو؟

    پاسخ

    یک توصیه عالی دارم بریم بشینیم امتحانای نوبت اول رو بدیم تا وقته چند قسمتش پشت سر هم میاد و می‌بینیم

    پاسخ

    داری اتک با میراکلس مقایسه میکنی؟معلومه از دنیا عقبی):

    پاسخ

    تو برو برنامه کودک لیدی باگ ببین کوچولو

    پاسخ

    آبنبات میخوای عمو؟

    پاسخ

    برو لیدیباگت رو ببین بچه سال هنوز نمیدونی انیمه چیه اول بفهم بعد بگو😑

    پاسخ

    رفتم توی کانال تلگرام شما ولی اتک ان تایتان فصل ۴ قسمت ۱۷ را پیدا نکردم

    پاسخ

    منم گشتم
    نیست
    اصلا چطور وقتی ۱۹:۳۰ منتشر شده از قبل زیرنویس رو نوشتن؟:/
    صبر کن

    پاسخ

    از ساعت 6 توی اینترنت و استریم ها لو رفت

    پاسخ