;
coinex

تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro را تماشا کنید

در این مطلب از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم که تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro را تماشا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این موبایل را مورد بررسی قرار دهیم.

کمپانی وان پلاس بار دیگر در دنیای تکنولوژی گوشی‌های هوشمند خبرساز شد. این شرکت با انتشار عکس‌هایی از پنل جلویی وان پلاس 10 پرو، قدرت خود را در مقابل رقیب خود، یعنی گوشی‌های سری Galaxy S22 به رخ کشید؛ گوشی‌هایی که قطعا جزء بهترین گوشی‌های 2022 دسته‌بندی خواهند شد.

در ادامه میتوانید تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro را تماشا کنید.

تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro

تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro منتشر شده است و حالا میتوانید آن‌ها را در تکراتو تماشا کنید. در ادامه این عکس ها را برایتان به نمایش درآورده ایم.

به گزارش گیزموچاینا، کمپانی وان پلاس از طریق حساب کاربری رسمی خود در وب‌سایت ویبو، تصویری از طراحی OnePlus 10 Pro را به نمایش گذاشت. اینطور که از تصاویر پیداست، این گوشی هوشمند به نمایشگری مجهز شده که در لبه‌ها کمی خمیده هستند و حاشیه‌های باریکی در اطراف آن دیده می‌شود.

اگر این گوشی را با وان پلاس 9 پرو مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که خمیدگی لبه‌ها در نسخه 10 پرو، کمتر از نسل قبلی است و نسبت نمایشگر به بدنه گوشی نیز بیشتر شده است. طراحی پانچ دوربین سلفی نیز در OnePlus 10 Pro، دقیقا مثل 9 پرو در بالا و سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود.

تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro را تماشا کنید

وان پلاس در پست جدید خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که وان پلاس 10 پرو، اولین گوشی خواهد بود که همزمان با راه‌اندازی، به آخرین نسخه رابط کاربری ColorOS 12.1 در چین مجهز می‌شود. گفته می‌شود که نسخه جدید این رابط از ویژگی Omoji برخوردار شده که برای رقابت با Animoji در گوشی‌های آیفون طراحی شده است. وان پلاس مدعی است که Omoji، یک تجربه نرم‌افزاری سریع‌تر و روان‌تر برای کاربران وان پلاس خواهد بود.

اما درباره تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو باید گفت که این گوشی در تاریخ 11 ژانویه (21 دی) در چین راه‌اندازی می‌شود. پیت لاو (Pete Lau)، بنیانگذار وان پلاس نیز تا به حال، جزییات زیادی از این گوشی را فاش کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تصاویر زنده گوشی One Plus 10 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر