;
coinex

چرا شیائومی 12 ایکس گوشی محبوبی شده؟

در این نوشتار زا  تکراتو به سوال چرا شیائومی 12 ایکس گوشی محبوبی شده؟ جواب خواهیم داد و این موبایل را مورد بررسی قرار خواهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انتظار می‌رفت که شیائومی امسال نیز موفق به معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام شود. اما موتورولا با معرفی Moto Edge X30 پیش دستی کرده و برنده این مسابقه شد. با این وجود باز هم بسیاری از علاقه‌مندان حوزه گوشی های هوشمند منتظر برگزاری رویداد شیائومی، و معرفی پرچمداران این شرکت بودند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، به جز دو گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro یک تلفن هوشمند دیگر از این سری با نام شیائومی 12X معرفی شد. صفحه نمایش عضو مقرون به صرفه پرچمداران شیائومی، کاملا مشابه با شیائومی ۱۲ است.

حال در ادامه دلیل محبوبیت شیائومی 12 ایکس را مورد بررسی خواهیم داد.

شیائومی 12 ایکس

به نقل از GizChina، نزدیک به دو هفته پیش شیائومی از نسل جدید سری پرچمداران خود رونمایی کرد. این خانواده از گوشی‌های شیائومی، متشکل از سه عضو مختلف است. ارزان‌ترین و محبوب‌ترین گوشی در میان این دستگاه‌ها، Xiaomi 12X است. دو دستگاه دیگر، شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو هستند که آن‌ها نیز رکوردهای فروش جدیدی را شکسته‌اند. با این حال، محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس در میان کاربران، بسیار زیاد است.

گوشی Xiaomi 12X با قیمت پایه ٣,١٩٩ یوان (معادل ۵٠١ دلار آمریکا) عرضه می‌شود. این گوشی، از برچسب قیمتی کم‌تری نسبت به دو برادر بزرگ‌ترش، یعنی شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو با قیمت‌های ٣,۶٩٩ یوانی (معادل ۵٨٠ دلار آمریکا‌) و ۴,۶٩٩ یوان (معادل ٧٣٧ دلار آمریکا) برخوردار است. مشخصاً قهرمان اصلی و فعلی شیائومی، گوشی پرچمدار Xiaomi 12 Pro است. اما شیائومی ١٢ ایکس، دستگاهی بسیار محبوب در میان مشتریان محسوب می‌شود.

شیائومی 12 ایکس

شیائومی پس از آنکه Xiaomi 12X را از چند روز پیش آماده عرضه کرد، توانست رضایت بسیاری از مشتریان فروشگاه Jingdong را به دست بیاورد. نرخ رضایت از گوشی Xiaomi 12X، چیزی در حدود ١٠٠ درصد است! این یعنی شیائومی ١٢ ایکس تقریباً توانسته است هر آنچه که کاربران از آن می‌خواهند را ارائه دهد و نقص کم‌تری نسبت به همتایان خود داشته باشد! این گوشی، دیگر دستگاه سری شیائومی ١٢ است که مانند Xiaomi 12 ابعاد جمع و جوری دارد.

اندازه نمایشگر هر دو، ۶.٢٨ اینچ هست. همچنین نمایشگر هر دو گوشی، دارای رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و +Full HD است. بنابراین، کارکرد با این گوشی به وسیله یک دست، بسیار ساده است.

شیائومی 12 ایکس

این گوشی هوشمند، با تراشه شناخته شده Snapdragon 870 روانه بازار می‌شود. درست است که این تراشه، پرچمدار کوالکام محسوب نمی‌شود. با این وجود، عملکرد آن در سطحی است که می‌تواند بسیاری از کارهای سنگین را نیز به راحتی انجام دهد. تراشه دو گوشی دیگر این خانواده، Snapdragon 8 Gen 1 است.

انرژی Xiaomi 12X، به لطف باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌‌شود. شما می‌توانید با استفاده از شارژر ۶٧ واتی درون جعبه این گوشی، آن شارژ کنید. شیائومی ١٢ ایکس، فاقد پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم است. علاوه بر این موضوع، شیائومی ١٢ ایکس از رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ١٢ پیش فرض بهره مند است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره شیائومی 12 ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    برند چینی آشغاله منکه پشیمونم نخرید اینو دوستانه میگم اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد یکبار مصرفه فقط دارن جیب مردم رو خالی منم ردمی ۹t دارم واقعا افتضاح هست نسبت به گوشی های سامسونگ واپل یهو خاموش شد و هیچ کس هم عیبشو نمیفهمید زمانی که درحال مکالمه هستی میره روی بلندگو وهزارو یک مشکل دیگه دوستان گوشی چینی آشغاله نخرید اینو دوستانه میگم یه گوشی پدرمادر دار بخریدبجای

    پاسخ

    من که سه چهارساله دارم و تا الان خداروشکر هیچ مشکلی نداشته تو فامیل هم کسایی که داشتن راضی بودن شاید از شانس تو هستش یک نکته رو هم بگم دوستانی که گوشی رو بروزرسانی میکنند بعد از بروزرسانی گوشی رو یک بار ریست فکتوری کنید که به مشکل نخورید حتی قبل از بروزرسانی هم ریست کنید ضرر نداره اما بعد اپدیت حتما این کارو بکنید

    پاسخ

    سلام
    بیخود ذهن مردمو گمراه نکن.
    برند شیائومی در ایران شناخته شده و بالای ۹۰ درصد مشتریان رضایت کامل دارند و امثال شما هم نمیتوانید از محبوبیت آن کم کنید.
    بیا پایین سرمون درد گرفت……..

    پاسخ

    امیدوارم این نظر قربانی سانسور نشه.میشه لطفا اسم نمایندگی شیاومی رو در ایران بگید؟البته از این نماینده های واتس آپی نه نمایندگی که گارانتی رو هم پوشش نده پول بگیره منت بذاره این گوشیredmi not 10pro رو تعمیر کنه.وقتی مکالمه میکنی صفحه روشنه واتس باز میشه تنظیمات باز میشه بعدم صورت انگار اسید ریخته شده به معنای واقعی میسوزه.به اینترنت خط وصل نمیشه تمام این موارد رو فیلم ظبط کردم.تو کمتر سایتی ارسال پیامک حاوی کد تائید رو ارسال میکنه،نرم افزار بانک رو صبح کار میکنی ظهر نیست .از بین رفته موقع شارژ به شدت داغ میشه نمیشه بهش دست زد.من مخاطبم شما نیستید.اگه دیدید.زیر بار نمیره برای پرونده های حقوقی یه بار دوبار از اینور م بدونه من فیلم های نقص گوشی رو و جواب ندادن هیچ یک از نمایندگی ها رو بارگذاری میکنم.خدای نکرده این تهدید نیست.اعصابم بهم ریخته خاموش شدن های مکرر هنگ کردن های مکرر پاک شدن فایلها و اپلیکیشن ها خاموش نشدن صفحه گوشی موقع مکالمه (که این مورد رو خود کمپانی بزرگوار منت گذاشتند و فرمودند یه ایراد سخت افزاری بوده و سنسور رو از کارخونه دیگه داریم تهیه میکنیم).من اولین گوشی که داشتم صا ایران بود و هنوزم یادمه چون اون موقع برای هر خط باید یه گوشی صا ایران میخریدی با شماره های ۰۹۱۳۲ که بعد شد۰۹۱۲۳ از اون گوشی تا الان هم چین شکنجه ای نشده بودم.به قول عزیزان نمایندگی واتس آپی 7 تومن دادی انتظار داری گارانتی هم داشته باشه؟نمیدونه همون ۷تومن رو با چه زحمتی باید درآورد و چه قدر برای من کارگر دوره.عدم ورود رام های گلوبال و واردات رام هند و…..

    پاسخ

    چون ارزونه

    پاسخ