;
coinex

گیفت کارت پی پال (روش خرید+شارژ) آسان و سریع

گیفت کارت پی پال (روش خرید+شارژ) آسان و سریع ؛ خرید گیفت کارت پی پال یکی از راه‌های مطمئن و سریع برای شارژ حساب پی پال است.

عده زیادی از افراد، از این که می‌توانند با استفاده از گیفت کارت، حساب پی پال خود را شارژ کنند، نامطلع هستند و تعداد زیادی نیز با حساب پی پال آشنایی ندارند. پی پال به عنوان یک حساب اینترنتی، سال‌ها است که در بین مردم دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار شده و روزانه تراکنش‌های زیادی توسط این سامانه انجام می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا کاربران عزیز را با این حساب آنلاین و بهترین راه‌های شارژ و استفاده از آن آشنا کنیم.

گیفت کارت پی پال (روش خرید+شارژ) آسان و سریع

پی پال چیست؟

به طور کاملا ساده، پی پال یک حساب و کیف پول اینترنتی است که توسط آن می‌توانید از اکثر فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید. سامانه پی پال، از اعتبار بین المللی برخوردار بوده و سرعت بالای انجام تراکنش‌ها باعث شده تا کاربران این سامانه، روز به روز افزایش یابد.

با استفاده از پی پال، انتقال پول به حساب سایر کشورها تسهیل یافته و نیاز به خرج هزینه و زمان زیاد نیست. برای دریافت و انتقال وجه در این سامانه، کاربران فقط نیاز به یک حساب کاربری دارند تا در کمترین زمان، تراکنش خود را انجام دهند. علاوه بر ردوبدل کردن پول، می‌توانید با استفاده از این حساب به خرید کالاهای فیزیکی یا حتی دیجیتال بپردازید. به طور مثال، برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل نیز می‌توانید از حساب پی پال خود استفاده کنید.

مزیت‌های استفاده از حساب پی پال

در اولین وهله، افتتاح حساب پی پال رایگان بوده و کارمزد نسبتا کمی برای انتقال پول از شما کسر خواهد شد. کارمزد تراکنش‌های انجام شده به کشور و ارز رایج شما بستگی دارد و از 0.3 تا 4 درصد از کل مبلغ انتقال یافته متغییر است. کاربران پی پال می‌توانند تا سقف 10 هزار دلار را بین حساب‌های خود و دیگران انتقال دهند. کمترین سقف انتقال نیز، 10 دلار در نظر گرفته شده که نسبت به سیاست‌های این سامانه ممکن است در آینده کاهش یا افزایش یابد. امکان انتقال آنی این حجم از ارز، یکی از دلایل محبوبیت پی پال است.

این سامانه از 25 ارز رایج دنیا پشتیبانی می‌کند و استفاده کنندگان این 25 ارز می‌توانند به راحتی به خرید و فروش یا انتقال وجه به حساب دیگران بپردازند. امنیت بالای حساب‌های پی پال یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این سامانه است که باعث می‌شود عده زیادی به این سامانه رو آورند. دریافت و انتقال وجه، در این سامانه به وسیله رمزگذاری‌های مطمئن انجام می‌شود.

محدودیت‌های پی پال

پی پال به عنوان یک سامانه اینترنتی و بین المللی، برای افزایش امنیت حساب کاربران خود سیاست‌هایی را ترتیب داده که بعضا منجر به محدودیت و بسته شدن تعدادی از حساب‌ها می‌شود. افتتاح و استفاده از حساب پی پال در داخل ایران امکان‌پذیر نیست که یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های قرار داده شده برای این سامانه است.

اگر با استفاده از آیپی ایران وارد حساب پی پال خود شوید یا در مدت زمان کم، به طور متعدد آیپی خود را تغییر دهید، حساب شما محدود خواهد شد. انجام تراکنش‌های زیاد با مبلغ کم نیز، یکی دیگر از دلایل محدودیت این نوع از حساب‌ها بوده که بنابه سیاست‌های امنیتی پی پال ایجاد شده است.

انجام مقدار زیادی از تراکنش در روزهای اولیه افتتاح حساب، یکی دیگر از عواملی است که باعث می‌شود حساب پی پال شما محدود شود. اگر کمی در قوانین و سیاست‌های عنوان شده پی پال دقت کنید، متوجه خواهید شد که تمامی قوانین برای افزایش امنیت این سامانه بوده و هیچ قانونی در جهت بهم زدن امنیت و راحتی استفاده شما، ایجاد نشده است.

دریافت پول از حساب‌ها و اشخاص نامعلوم نیز باعث محدودیت حساب و اکانت شما خواهد شد. در این نوع از محدودیت، پول شما در حالت On Hold قرار می‌گیرد تا شما مدارک درخواستی پی پال را ارسال کنید. پس از تایید مدارک، حساب شما در حداقل زمان باز خواهد شد.

گیفت کارت پی پال چیست؟

گیفت کارت پی پال (روش خرید+شارژ) آسان و سریع

همان‌گونه که گفته شد، خرید گیفت کارت پی پال، یکی از راه‌های مطمئن و سریع برای شارژ حساب پی پال است. در طول شبانه روز، عده زیادی از سامانه پی پال استفاده می‌کنند. دلیل افزایش استفاده از این سامانه، امنیت و سرعت بالای انجام تراکنش‌ها است. کاربران می‌توانند تنها با در اختیار داشتن آدرس ایمیل فرد مورد نظر، حساب وی را شارژ کنند یا به حساب او پول منتقل کنند.

خرید گیفت کارت به صورت فیزیکی، ممکن است در بعضی مواقع مطمئن نباشد. از طرف دیگر، خرید گیفت کارت پی پال فیزیکی، در داخل ایران امکان‌پذیر نیست و کاربران عزیز، مجبور به خرید اینترنتی این نوع از گیفت کارت‌ها هستند. با توجه به سهولت در انجام شارژ حساب پی پال با استفاده از این روش، دیگر شارژ حساب پی پال از طریق مستر کارت و ویزا کارت رو به منسوخ شدن است.

مزایای استفاده از گیفت کارت پی پال چیست؟

کاربران، در هنگام دریافت این نوع از گیفت کارت‌ها، هیچ‌گونه محدودیت زمانی در استفاده آن نخواهند داشت. گیفت کارت پی پال، بر خلاف گیفت کارت مستر کارت و گیفت کارت ویزا کارت، تاریخ انقضا ندارد. شما با استفاده از این گیفت کارت، می‌توانید علاوه بر شارژ حساب خود، حساب دیگر افراد را نیز شارژ کنید. از این رو، خرید گیفت کارت پی پال، یکی از هدیه‌های مناسب و پیشنهادی ما برای دوستان و آشنایان است.

نکته قابل توجهی که اکثر کاربران در نظر نمی‌گیرند این است که، حساب پی پال، با استفاده از گیفت کارت پی پال افتتاح و وریفای نمی‌شود و برای انجام این امور، باید حتما از یک کارت دیگر استفاده کنید تا حساب شما تایید شود.

پی پال برای رفع نیاز طیف وسیعی از کاربران، در مبالغ مختلفی، گیفت کارت‌های خود را عرضه می‌کند که یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این سامانه و گیفت کارت‌های آن است.

خرید گیفت کارت پی پال به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اکثر افرادی که به صورت فریلنسری مشغول به کار هستند، برای دریافت حقوق خود از این سامانه استفاده می‌کنند. امنیت و سرعت بالایی که انجام تراکنش‌های پی پال دارد، باعث شده تا فریلنسرهای ایرانی نیز، از این سامانه استفاده کنند.

خرید و فروش یکی دیگر از دلایلی است که کاربران ایرانی، به حساب پی پال روی آورده‌اند. همان‌طور که گفتیم اکثر فروشگاه‌های معتبر در سرتاسر جهان از پرداخت به وسیله حساب پی پال، پشتیبانی می‌کنند. از این رو، کاربران تمایل دارند تا برای انجام تراکنش و خرید کالا، از حساب پی پال خود استفاده کنند. برای انجام این کار، تنها نیاز است در مرحله نهایی و انتقال مبلغ، گزینه پرداخت به وسیله حساب پی پال را انتخاب کرده و با ورود به صفحه پرداخت پی پال، خرید مطمئنی را تجربه کنید. پس از خرید به وسیله سامانه پی پال، علاوه بر دریافت رسید فروشگاه، رسیدی از طرف سامانه پی پال برای شما مشخص خواهد شد تا تراکنش خود را پیگیری و کنترل کنید.

خرید گیفت کارت پی پال؛ اقتصادی یا بی‌صرفه؟

گیفت کارت پی پال (روش خرید+شارژ) آسان و سریع

همان‌گونه که گفته شد، خرید این نوع از گیفت کارت‌ها، به دلیل مزیت‌هایی که دارد، یک راه پیشنهادی برای شارژ حساب پی پال محسوب می‌شود. به نظر ما، به هیچ‌وجه خرید این نوع از گیفت کارت‌ها بی‌صرفه نخواهند بود و حتی اگر قصد استفاده شخصی از گیفت کارت پی پال را نداشته باشید، می‌توانید این گیفت کارت را به عنوان هدیه به یکی از دوستان یا آشنایان خود تقدیم کنید. همچنین در نظر داشته باشید که، حساب شما به اندازه مبلغ درج شده روی این گیفت کارت‌ها شارژ خواهد شد و هیچ مبلغی از حساب شما کسر نمی‌شود.

منبع: گیفت کارت ای ام

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر