;
coinex

تاریخ رونمایی آیفون SE 5G مشخص شد

کمپانی اپل برای تاریخ رونمایی آیفون SE برنامه‌ریزی کرده است. این گوشی که نسخه 5G آیفون اس ای خواهد بود، در زمستان آینده راه‌اندازی می‌شود.

گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزا‌ن‌تر آیفون با برند iPhone SE راه‌اندازی می‌شوند و کمپانی اپل قصد دارد تا نسل سوم این گوشی‌ها را نیز معرفی کند. تا به حال جزییات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده که از قدرت بالا و جایگاه ویژه آن در لیست بهترین گوشی‌های 2022 خبر می‌دهد.

تاریخ رونمایی آیفون SE نسخه 5G

گزارش‌های جدید مدعی هستند که اپل، رویدادی که در ماه مارس (اسفند) یا آوریل (فروردین) برگزار می‌کند را برای تاریخ رونمایی آیفون SE نسخه 5G در نظر گرفته است.

اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی اپل قصد دارد اولین رویداد بزرگ خود در سال 2022 را در ماه مارس یا آوریل برگزار کند که البته همانند سال قبل، به صورت مجازی خواهد بود. کمپانی اپل، پیش از این نیز در رویداد سالانه بزرگ خود از دستگاه‌های جدید رونمایی کرده بود؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون SE نیز در همین رویداد به نمایش گذاشته شود.

تاریخ رونمایی آیفون SE 5G مشخص شد

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات آیفون SE منتشر شده و گفته می‌شود که این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به نسل‌‌های قبلی خواهد داشت. البته بهینه‌سازی‌هایی از لحاظ مشخصات فنی انجام شده که قدرت نسخه 5G آیفون اس ای را بیشتر می‌کند. این گوشی شبیه به آیفون 8 طراحی شده، اما مشخصات داخلی آن قدرت بیشتری دارند.

مشخصات آیفون SE 5G

انتظار می‌رود که این گوشی به نمایشگر 4.7 اینچی Retina HD LCD مجهز شود. این گوشی همچنین از یک دکمه هوم برخوردار می‌شود که اسکنر اثرانگشت در آن تعبیه شده است. این احتمالا آخرین گوشی اپل خواهد بود که همراه با پنل LCD و دکمه هوم راه‌اندازی می‌شود.

آیفون SE 5G از تراشه Apple A15 و ر م 3 گیگابایتی برخوردار می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که این گوشی در یک نسخه پلاس با رم 4 گیگابایتی هم راه‌اندازی شود. این تراشه قدرتمند از قابلیت اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

دوربین آیفون SE 5G نیز همانند گوشی‌های نسل قبلی، تنها از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد که خوشبختانه از لحاظ قابلیت‌های عکس‌برداری، بهینه‌سازی شده است. پیش‌‌بینی‌ها نشان می‌دهند که نسل جدید آیفون SE می‌تواند نزدیک به 1.4 میلیارد نفر از کاربران اندرویدی پایین تا میان‌رده و همچنین 300 میلیون نفر از کاربران قدیمی آیفون را به سمت خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی آیفون SE 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر