;
coinex

مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو فاش شد

به‌تازگی جزییات تازه‌ای از مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو منتشر شده است. آیا این گوشی می‌تواند جای خود را در لیست بهترین گوشی‌های 2022 ثبت کند؟

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی قصد دارد سری پرچمدار Xiaomi MIX 5 را توسعه دهد که احتمالا با اسم‌های شیائومی میکس 5 و شیائومی میکس 5 پرو راه‌اندازی می‌شوند. اخبار جدیدی که درباره نسخه Pro منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی احتمالا به پردازشگر تصویر Surge C2 ISP مجهز می‌شود.

گوشی‌های میکس 5 و میکس 5 پرو با شماره مدل‌های L1A و L1 مشخص شده‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده، باید منتظر اخبار بیشتری از این گوشی‌ها باشیم.

مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، نسخه پرو احتمالا به تراشه Surge C2 ISP مجهز می‌شود. شیائومی در گوشی شیائومی میکس فولد که سال گذشته رونمایی کرده بود، نسل اول تراشه Surge C1 را معرفی کرد.

بنا بر اخبار منتشر شده در Xiaomiui، ویژگی «MIPISEL» در کد Mi گوشی میکس 5 پرو دیده شده است. این ویژگی به تراشه Surge C1 مربوط می‌شود که پیش از این در گوشی MIX Fold قرار گرفته بود. این احتمال وجود دارد که گوشی‌های شیائومی MIX 5 و شیائومی MIX 5 Pro از لحاظ سنسورهای دوربین و پردازنده دوربین با هم تفاوت داشته باشند.

مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو فاش شد

در این گزارش نوشته شده که گوشی شیائومی MIX 5 Pro به نسل دوم پردازشگر Surge C2 ISP یا نسل اول Surge C1 مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که گوشی میکس 5 نیز از نسل اول C1 بهره‌مند خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از جزییات ویژگی‌های پردازشگر Surge C2 در دست نیست.

اما نسل اول این پردازشگر، قابلیت کنترل دوربین چندکاره تله فوتو در گوشی MIX Fold را داشت که از تکنولوژی لنز مایع نیز برخوردار بود. الگوریتم 3A در Surge C1، قابلیت‌‌های فوکوس خودکار،‌ تراز سفیدی اتوماتیک و نوردهی اتوماتیک را به‌طور همزمان تنظیم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران گوشی‌های شیائومی MIX Fold بتوانند در شرایطی با نور محیطی کم، عکس‌های بهتری بگیرند.

به گزارش گیزموچاینا، هر دو گوشی شیائومی Mix 5 و شیائومی Mix 5 Pro به دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. تنظیمات دوربین شیائومی میکس 5 از یک لنز 50 مگاپیکسلی (رزولوشن 8192×6144 پیکسل) برخوردار می‌شود که از OIS پشتیبانی می‌کند. یک لنز 48 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 48 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 2x نیز در کنار لنز اصلی قرار می‌گیرند.

اما درباره مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو باید گفت که یک لنز 50 مگاپیکسلی (رزولوشن 8192×6144 پیکسل) با قابلیت پشتیبانی از OIS برای آن در نظر گرفته شده است. در تنظیمات دوربین شیائومی MIX 5 Pro همچنین از یک لنز 48 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5x و OIS استفاده شده که قدرت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد میکس 5 دارد.

سنسورهای 50 مگاپیکسلی با رزولوشن 8192×6144 پیکسل این گوشی‌ها از نوع Sony IMX766 و IMX707 خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین شیائومی میکس 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر