;
coinex

بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد

بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد. ارزهای دیجیتال به یک پای ثابت بازارهای مالی تبدیل شده‌اند و در سراسر جهان، تعداد زیادی از افراد وارد این بازار جذاب و پرسود می‌شوند. سود‌های 1000 درصدی در این بازار دور از دسترس نیست و در سال 2021، تعداد قابل توجهی از معامله‌گران به این سودهای جذاب دست یافته‌اند.

حالا پلتفرم اکسکوینو برای سهولت در معامله و کاهش هزینه‌های معاملات، بازاری را برای معاملات رمزارزها راه‌اندازی کرده است . «اکسکوینومارکت»، بازار ارزهای دیجیتال اکسکوینو محسوب می‌شود که روی شبکه هوشمند بایننس (BSC) پیاده‌سازی شده است.

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های اکسکوینومارکت پرداخته‌ایم تا اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، با قابلیت‌های کاربردی آن آشنا شوید.

بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد

قبل از شروع این مقاله، بهتر است بدانید که اکسکوینو با نام تجاری توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان «توفاد»، فعالیت خود را از سال 1396 به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان در زمینه خدمات رمز ارزها آغاز کرد. این شرکت به دلیل خدمات ارزنده خود از جمله ارائه کیف پول‌های رایگان و امن به کاربران برای انواع رمزارزها؛ از سوی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری، به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان رمز ارزها در کشور انتخاب شد.

هدف اکسکوینو، ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمزارزها، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران است. پلتفرم اکسکوینو توانسته است با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصین حوزه فناوری‌، امنیت‌، شبکه و محتوا در زمینه رمزارز‌ها و ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، در راستای برآورده ساختن اهداف خود گام بردارد.

اکسکوینو در راستای اهداف خود برای ترویج فناوری بلاکچین و معاملات امن و ساده رمزارزها، اقدام به راه‌اندازی اکسکوینومارکت کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد

شاید اولین و مهم‌ترین قابلیت وجود مارکت برای معاملات، امکان تبادل بی‌واسطه دارایی‌ها بین افراد باشد. در اکسکوینومارکت، این شما هستید که خرید و فروش محبوب‌ترین رمزارزها را به‌طور مستقیم با یک کاربر دیگر انجام می‌دهید. هیچ خبری هم از واسطه مالی در این معاملات نیست.

سفارش محدود (Limit Order)

معاملات محدود (Limit Order) یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های مارکت‌های رمزارزها هستند. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید قیمت بالاتر یا پایین‌تر از ارزش فعلی یک رمزارزها را تعیین کنید. سپس مشخص می‌کنید که در صورت رسیدن قیمت به عدد مدنظرتان، چه مقدار از دارایی شما به فروش برسد!

معاملات محدود یا لیمیت، زمانی کاربرد و ارزش بالایی دارند که شما می‌خواهید حد ضرر یا حد سود تعیین کنید. مثلا اگر  قیمت بیت‌کوین 40 هزار دلار باشد و شما حد سود 10 درصدی را برای این معامله داشته باشید؛ شما تعیین می‌کنید که وقتی قیمت به 44 هزار دلار رسید، همه یا بخشی از بیت‌کوین‌تان به فروش برسد.

با این قابلیت، دیگر لازم نیست هر لحظه و هر کجا به رمزارزهایتان سر بزنید. فقط کافی است قیمت و مقدار را تعیین کنید تا زمانی که قیمت بالا یا پایین رفت، معامله شما به صورت خودکار انجام شود.

سفارش آنی (Market Order)

معاملات آنی یا معامله به قیمت بازار، همان معاملات ساده هستند. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت سفارش آنی اکسکوینومارکت، همه یا بخشی از دارایی رمزارز خود را در لحظه و با بهترین قیمت بفروشید.

معامله آنی به این شکل عمل می‌کند که اگر شما مایل به فروش باشید، سیستم مارکت، سفارش فروش شما را به سفارش خریدی متصل می‌کند که بالاترین قیمت را در آن لحظه پیشنهاد داده است.

حالا اگر قصد خرید داشته باشید، در مارکت به فروشنده‌ای وصل می‌شوید که پایین‌ترین قیمت فروش را مدنظر دارد. به این ترتیب، در معاملات آنی همیشه با بهترین قیمت در زمان معامله، خرید و فروش را انجام می‌دهید.

کاهش کارمزدها

با اکسکوینو مارکت، می‌توانید معاملات فوری و بدون واسطه را با کمترین کارمزد انجام دهید. اکسکوینو بستری را فراهم کرده است تا انتقال رمزارزها از اکسکوینو به مارکت و از مارکت به اکسکوینو، بدون هیچگونه کارمزدی انجام شود.

به این ترتیب، اگر کاربر اکسکوینو باشید، می‌توانید با خرید استیبل‌کوین‌ها مثل تتر، آن را به مارکت انتقال دهید و معاملات خود را انجام دهید. از طرف دیگر، قادر هستید رمزارزهای خود را از مارکت به پلتفرم اکسکوینو انتقال دهید و آن را به کوین‌های دیگر یا ریال تبدیل کنید.

بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد

به دلیل استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) کارمزدهای انتقال به کیف‌پول‌های خارج از شبکه اکسکوینو بسیار ناچیز بوده و فقط ۲۵ سنت کارمزد دریافت می‌شود.

معاملات محدود در اکسکوینو مارکت به صورت کاملا رایگان و بدون کارمزد انجام می‌شود و در سفارش‌گذاری آنی فقط ۰.۲ درصد کارمزد دریافت می‌شود.

امکان اتصال به کیف پول‌های خارجی

اکسکوینومارکت به دلیل ساختار فنی و استفاده از بریج‌ها برای ایجاد یکپارچگی، می‌تواند به همه ولت‌ها (کیف پول‌های ارز دیجیتال) خارجی که روی شبکه هوشمند بایننس ساخته شده‌اند، متصل شود. یک مثال محبوب و پر استفاده از این نوع کیف پول، تراست والت (Trust Wallet) است.

با این قابلیت، شما می‌توانید کوین‌هایتان را در اکسکوینو به ولت‌های خارجی انتقال دهید. همچنین، می‌توانید اگر در کیف پول‌های خارجی کوین دارید و قصد تبدیل یا فروش آن‌ را داشته باشید، این رمزارزها را به اکسکوینومارکت انتقال دهید.

دسترسی به تاریخچه سفارشات و تراکنش‌ها

برای اینکه آگاهی کاملی از تعداد تراکنش‌ها و سفارشات خود داشته باشید، شما می‌توانید به راحتی همه این اطلاعات را در اکسکوینومارکت مشاهده کنید. در قسمت تاریخچه سفارشات، می‌توانید تاریخچه‌ی همه سفارش‌های خرید و فروشِ محدود و آنی‌ را مشاهده کنید. در بخش تراکنش‌ها هم می‌توانید به اطلاعاتی مثل واریز، برداشت، انتقال از اکسکوینو به اکسکوینومارکت، انتقال از اکسکوینومارکت به اکسکوینو و معامله، دسترسی پیدا ‌کنید.

سخن آخر

امروزه بازار ارزهای دیجیتال روز به روز با استقبال بیشتری در سراسر جهان روبه‌رو می‌شود. در این بین، استفاده از پلتفرم‌هایی که امکان مبادله مستقیم و بی‌واسطه رمزارزها را بین افراد فراهم می‌کنند، بسیار محبوب و کاربردی هستند. این بازارها، به معامله‌گران امکان می‌دهند تا به صورت مستقیم خرید بیت کوین و سایر رمزارزها  را با دیگران انجام دهند.

در همین راستا، سامانه اکسکوینو که فعالیت خود را از سال 96 به‌عنوان پلتفرمی برای خدمات جامع رمزارزها آغاز کرده، اکسکوینو مارکت را راه‌اندازی کرده است تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بتوانند به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه کارمزد، معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

.

پایان خبر

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر