;
coinex

تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro رسما مشخص شد

تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro بالاخره پس از چند ماه که از رونمایی رسمی آن در چین می‌گذرد، رسما اعلام شد. این گوشی در برخی بازارها عرضه می‌شود و قطعا در همان بازارهای محدود هم می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های 2022 باشد.

گوشی Huawei P50 Pro، جدیدترین پرچمدار کمپانی هوآوی است که در جولای 2021 در چین راه‌اندازی شد. اما حالا نوبت به تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro رسیده و 12 ژانویه (22 دی) برای راه‌اندازی این گوشی انتخاب شده است. البته این گوشی در تمام بازارها به‌طور همزمان عرضه نمی‌شود؛ اما خبر خوب این است که بالاخره عرضه جهانی آن آغاز شده است.

تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro

کمپانی هوآوی رسما اعلام کرد که گوشی هواوی پی 50 پرو در 26 ژانویه (6 بهمن) رسما کار خود را در آلمان آغاز می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی برای پیش خرید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد یا خیر.

تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro رسما مشخص شد

هوآوی هنوز هم تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد و به همین دلیل هم از خدمات گوگل بی‌بهره است؛ بنابراین، گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro بدون اپلیکیشن‌های رسمی گوگل راه‌اندازی می‌شود. این احتمال وجود دارد که این گوشی در نسخه جهانی، به رابط کاربری EMUI 12 و سیستم‌عامل منبع باز اندروید مجهز باشد. اما مشتریانی که Huawei P50 Pro را از بازار چین خریداری می‌کنند، به نسخه‌‌ای از گوشی دسترسی دارند که به سیستم‌عامل رسمی هوآوی، یعنی HarmonyOS 2.0 مجهز است.

نسخه جهانی هوآوی پی 50 پرو از تراشه اسنپدراگون 888 برخوردار شده و از اتصال 4‌جی پشتیبانی می‌کند. اما نسخه چینی این گوشی از تراشه Kirin 9000 با قابلیت پشتیبانی از 5G بهره می‌برد.

مشخصات هوآوی P50 Pro

هواوی پی 50 پرو به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 1228×2700 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است. یک رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی هم برای این موبایل در نظر گرفته شده که تا حدود زیادی، نیاز کاربران را برطرف می‌کند.

اما درباره دوربین هواوی P50 Pro باید گفت که یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و قابلیت OIS در پنل پشتی گوشی قرار دارد. این سنسور دوربین در کنار لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو، تنظیمات دوربین هواوی پی 50 پرو را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی این گوشی نیز از نوع 13 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات هوآوی پی 50 پرو می‌توان به باتری 4360 میلی‌آمپرساعت، شارژ باسیم 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه جهانی هواوی P50 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر