;
coinex

گوشی نامشخص هواوی با دوربین 108 مگاپیکسلی در TENAA دیده شد

گوشی نامشخص هواوی با مشخصات رده‌بالا توانست تاییدیه TENAA را دریافت کند. این گوشی به نمایشگر 6.78 اینچی، دوربین 108 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل HarmonyOS مجهز است.

آذر ماه گذشته بود که یک گوشی نامشخص هواوی با شماره مدل JLN-AL00 که قابلیت پشتیبانی از 4G را داشت، در فهرست تاییدیه‌های تنا دیده شد. به‌تازگی لیست مشخصات این گوشی به‌روزرسانی شده و تمام مشخصات آن مشخص شده است.

با توجه به اینکه گوشی نامشخص هواوی توانسته تاییدیه تنا را دریافت کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که تاریخ رونمایی آن بسیار نزدیک است و این گوشی احتمالا تا پایان ژانویه در چین رونمایی می‌شود.

مشخصات گوشی نامشخص هواوی

هواوی JLN-AL00 از یک نمایشگر بزرگ 6.78 اینچی LCD برخوردار شده که از رزولوشن (Full HD+ (1080×2388 پیکسل پشتیبانی می‌کند. فهرست تنا نشان می‌دهد که این گوشی به 5 لنز دوربین مجهز شده است؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که یک لنز دوربین در نمای جلویی و چهار لنز نیز در پنل پشتی گوشی قرار دارند.

گوشی نامشخص هواوی با دوربین 108 مگاپیکسلی در TENAA دیده شد

به نظر می‌رسد که یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک لنز 8 مگاپیکسلی همراه با دو سنسور 2 مگاپیکسلی، سایر تنظیمات این دوربین چهارگانه را تشکیل می‌دهند. این تنظیمات دوربین از قابلیت ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می‌کند. یک لنز 16 مگاپیکسلی هم در فهرست تنا دیده شده که احتمالا همان دوربین سلفی گوشی خواهد بود.

گوشی هواوی JLN-AL00 از یک تراشه هشت‌هسته‌ای با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد که برند و نوع آن مشخص نیست. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ سریع 66 وات اشاره کرد.

ویژگی قابل توجه دیگری که در فهرست تنا دیده شده، مربوط به سیستم‌عامل HarmonyOS در گوشی نامشخص هواوی است. اما درباره مشخصات رم و خافظه باید گفت که این موبایل هوشمند با یک رم 8 گیگابایتی و دو مدل حافظه 128 و 256 گیگابایتی همراه است.

اسکنر اثرانگشت در این موبایل مرموز هواوی در لبه گوشی قرار گرفته که وظیفه تشخیص هویت کاربر را بر عهده دارد. این گوشی در ابعاد 164.64×75.55×7.94 میلی‌متر ساخته شده و 191 گرم وزن دارد.

این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس خواهد بود. مشخصات این گوشی در تنا احتمالا دوباره به‌روزرسانی می‌شود و می‌توانیم امیدوار باشیم که این‌بار، تصویری از آن نیز منتشر شود. هنوز هیچ نام و عنوان رسمی برای این گوشی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی نامشخص هواوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر