;
coinex

دوربین شیائومی 12 اولترا انتظارات را برآورده نمی‌کند

تنظیمات دوربین شیائومی 12 اولترا تفاوت زیادی با گوشی شیائومی 11 اولترا ندارد و اینطور که به نظر می‌رسد، باید منتظر بهینه‌سازی در نرم‌افزارهای دوربین باشیم.

در روزهای پایانی 2021، سه گوشی از سری شیائومی 12 رونمایی شدند. اما هنوز یک گوشی از سری شیائومی 12 باقی مانده که باید منتظر آن باشیم؛ شیائومی 12 اولترا. این گوشی‌ها از مشخصاتی برخوردار هستند که باید جایگاه ویژه‌ای را برای آنها در لیست بهترین گوشی‌های 2022 در نظر گرفت.

اXiaomi 12 Ultra احتمالا در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود و باید امیدوار باشیم که نسبت به سایر گوشی‌های Xiaomi 12، از مشخصات دوربین رده‌بالاتری برخوردار باشد.

دوربین شیائومی 12 اولترا

دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف این‌بار اخباری را درباره دوربین شیائومی 12 اولترا منتشر کرده و مدعی است که تنظیمات دوربین این گوشی، تفاوتی با گوشی شیائومی 11 اولترا نخواهد داشت. این موبایل احتمالا به یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی اولترا واید و 48 مگاپیکسلی سوپر تله‌فوتو پریسکوپ مجهز می‌شود.

دوربین شیائومی 12 اولترا

این افشاگر در پست ویبو خود هیچ اشاره‌ای به مدل Ultra نکرده است؛ اما تصویری از شیائومی 11 اولترا را به اشتراک گذاشته است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، پس می‌توان نتیجه گرفت که نباید انتظار زیادی از دوربین شیائومی 12 Ultra داشته باشیم. البته می‌توانیم امیدوار باشیم که لنزها کمی بهینه‌سازی شده باشند.

شیائومی در طراحی و تولید گوشی‌های سری 12، تامین‌کننده‌های سنسور خود را تغییر داده است. برای مثال، گوشی شیائومی 12 پرو از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX707 بهره می‌برد؛ در حالیکه پیش از این، در گوشی شیائومی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra از سنسور Samsung ISOCELL GN2 استفاده کرده بود.

تقریبا بعید است که شیائومی هیچ آپگریدی برای دوربین شیائومی 12 اولترا در نظر نگرفته باشد. اما اگر دوربین این گوشی تفاوتی با 11 اولترا نداشته باشد، باز هم می‌توانیم به قابلیت‌های دوربین آن امیدوار باشیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    داش دکم تو کسی که این مقاله رو نوشته
    دوربین چه ربطی به مگاپیکسل داره😑

    پاسخ