;
coinex

POCO M4 Pro 4G تاییدیه NBTC را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

گوشی POCO M4 Pro 4G با شماره مدل 2201117PG توانست تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کند. این گوشی درواقع نسخه‌ 4G گوشی پوکو M4 Pro است که اولین بار در نوامبر 2021 رونمایی شده بود.

تاییدیه NBTC نشان می‌دهد گوشی پوکو ام 4 پرو در برخی بازارها، از جمله تایلند راه‌اندازی می‌شود. در فهرست NBTC جزییات زیادی از مشخصات گوشی فاش نشده است؛ اما بعید به نظر می‌رسد که نسخه 4جی تفاوت عمده‌ای با 5جی داشته باشد.

ماه گذشته بود که Xiaomiui جزییات مهمی از گوشی شیائومی با شماره مدل 2201117SI را فاش کرد. آیا این گوشی می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی باشد یا اینکه در بازار ‌بهترین گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد؟

مشخصات POCO M4 Pro 4G

خبر منتشر شده توسط Xiomiui نشان می‌دهد که یک گوشی با شماره مدل 2201117SI از نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتز و تراشه مدیاتک برخوردار می‌شود. پنل پشتی این گوشی به لنز اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B40،‌ لنز 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 اولتراواید و یک لنز 2 مگاپیکسلی OmniVision OV02A برخوردار خواهد شد.

POCO M4 Pro 4G تاییدیه NBTC را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

پیش‌بینی می‌شود که نسخه دیگری از این گوشی با نام رمز meli_pro در راه است. گفته می‌شود این گوشی از دوربین اصلی 108مگاپیکسلی Samsung HM2 بهره می‌برد و یک نمایشگر 90 هرتزی برای آن در نظر گرفته شده است. تامین قدرت این گوشی را نیز یک تراشه مدیاتک بر عهده خواهد داشت.

شماره مدل 2201117SI نشان می‌دهد که این گوشی بvای بازار هند طراحی شده و احتمالا در این کشور، با برند Redmi راه‌اندازی می‌شود.

اما درباره مشخصات POCO M4 Pro 4G باید گفت که این گوشی احتمالا از همان سخت‌افزارهایی برخوردار می‌شود که در گوشی REDMi 2201117SI وجود دارد. البته امیدواریم که در روزهای آینده، اخبار بیشتری از جزییات این گوشی فاش شود.

گوشی POCO X4 NFC اخیرا تاییدیه FCC را دریافت کرده است. علاوه بر این، نشخه جهانی Redmi Note 11 Pro نیز توانسته تاییدیه FCC را به دست آورد. انتظار می‌رود که هر دو گوشی از مشخصاتی کاملا یکسان برخوردار شوند که از جمله آنها می‌توان به تراشه اسنپدراگون، دوربین 64 یا 108 مگاپیکسلی و شارژ 67 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات POCO M4 Pro 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر