;
coinex

طراحی Realme 9 Pro فاش شد؛ نمایشگر AMOLED و دوربین سونی

تصویر منتشر شده از طراحی Realme 9 Pro ، مشخصات مهمی از این گوشی را فاش کرده است. تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که این گوشی به پنل نمایشگر آمولد و سنسور دوربین سونی مجهز می‌شود.

یکی از گوشی‌های 2021 این برند بود که با استقبال زیادی مواجه شد و حالا، این کمپانی قصد دارد نسل جدیدی از این گوشی‌ها را با عنوان سری ریلمی 9 پرو راه‌اندازی کند.

اخیرا تصویری نقاشی شده از طراحی Realme 9 Pro توسط SmartPrix با همکاری OnLeaks منتشر شده که جزییات مهمی را آشکار می‌کند.

طراحی Realme 9 Pro

اگر این تصویر صحت داشته باشد، پس می‌توان گفت حداقل یکی از گوشی‌های سری ریلمی 9 پرو به پنل نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پنل پشتی گوشی به سه لنز دوربین مجهز شده که تقریبا با رندرهای قبلی این گوشی مطابقت دارد.

این تصویر نشان می‌دهد که دوربین اصلی گوشی از برند Sony خواهد بود. ماژول دوربین ریلمی 9 پرو کمی برجستگی دارد و به نظر می‌رسد که ضخامت آن 8 میلی‌متر باشد. از دیگر مشخصاتی که توسط این تصویر فاش شده، می‌توان به دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در این گوشی اشاره کرد که در لبه سمت چپی گوشی قرار گرفته‌اند. برند Realme نیز در در قسمت پایینی و سمت چپ پنل پشتی دیده می‌شود.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس منتشر شده بود. گفته می‌شود که این گوشی‌ها در فوریه 2022 (بهمن) معرفی می‌شوند. گوشی‌های جدید ریلمی در مرحله اول، کار خود را در بازار اروپا آغاز می‌کنند و سپس در بازارهای دیگر جهان عرضه می‌شوند.

مشخصات ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس

Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus احتمالا به تراشه‌های مدیاتک دایمنسیتی 810 و دایمنسیتی 920 مجهز می‌شوند. گفته می‌شود که نسخه پرو پلاس از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ 65 وات برخوردار خواهد شد.

هنوز هیچ‌کدام از این مشخصات به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی Realme 9 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر