;
coinex

بازیگران و تاریخ پخش فیلم سفید برفی دیزنی (Disney’s Snow White)

بازیگران و تاریخ پخش فیلم سفید برفی دیزنی (Disney’s Snow White) مشخص شدند. بازیگر برنده جایزه تونی نقش اصلی مرد فیلم را بازی خواهد کرد اما نه شکارچی است و نه شاهزاده. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اندرو برناپ که سال گذشته جایزه تونی را برای بازی در The Heritance دریافت کرد، نقش اصلی مرد را در لایو اکشن دیزنی از انیمیشن کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله محصول 1938 به دست آورده است. انتظار می‌رود یکی از جذابترین فیلم های 2022 باشد.

این بازیگر به گروه بازیگرانی می‌پیوندد که شامل ریچل زگلر در نقش سفید برفی و گل گدوت در نقش ملکه شیطانی می‌شود. در فیلمی که مارک وب کارگردانی می‌کند. به گفته منابع، برناپ قرار است شخصیت مرد جدیدی را که برای این فیلم خلق شده به تصویر بکشد. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه باشید.

بازیگران و تاریخ پخش فیلم سفید برفی دیزنی (Disney’s Snow White)

مارک پلت، نامزد اسکار بهترین تهیه کننده که هم‌اکنون در حال کار بر روی اجرای لایو اکشن The Little Mermaid برای است استودیو است، تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

مانند فیلم انیمیشن اصلی، پروژه جدید نیز در ژانر موزیکال است و با حضور بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul). از آثار موزیکال این دو می‌توان به لالالند (a La Land)، بزرگترین شومن (The Greatest Showman) و همچنین ایوان هانسن عزیز (Dear Evan Hansen) اشه کرد که آهنگ‌های جدید در آنها نوشته‌اند. انتظار می رود تولید این فیلم در فصل بهار در بریتانیا آغاز شود.

بازیگران و تاریخ پخش فیلم Disney’s Snow White
بازیگران و تاریخ پخش فیلم Disney’s Snow White

برناپ با انجام کارهای تئاتر در تولیداتی مانند Troilus and Cressida و This Day Forward در نیویورک و همچنین The Legend of Georgie McBride در سالن هنرهای نمایشی Geffen در لس آنجلس، کارنامه‌کاری خود را پربار کرده است. او در سال 2021 جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول مرد را در نمایشنامه‌ای برای کارش در «وارثت» به نویسندگی متیو لوپز و کارگردانی استیون دالدری دریافت کرد. او همچنین این نقش را برای اجرای نمایش در West End and at the Young Vic بازی کرد و بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

بازیگران و تاریخ پخش فیلم Disney’s Snow White
بازیگران و تاریخ پخش فیلم Disney’s Snow White

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

این بازیگر همچنین در فیلم‌های Spare Room و The Chaperone در کنار هیلی لو ریچاردسون بوده است. در سال 2021، او فیلمبرداری Under the Banner of Heaven را با اندرو گارفیلد برای Hulu و در سریال WeCrashed برای اپل تی وی پلاس در مقابل جرد لتو ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص بازیگران و تاریخ پخش فیلم سفید برفی دیزنی چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر