;
coinex

رندرهای ریلمی 9 پرو طراحی این گوشی را به رخ کشیدند

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، تصویری از رندرهای ریلمی 9 پرو در فضای وب منتشر شد و برخی از مشخصات این گوشی را فاش کرد. این گوشی قابلیت‌های زیادی برای رقابت در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده دارد.

روز گذشته طرحی نقاشی شده از گوشی Realme 9 Pro منتشر شد که برخی از ویژگی‌های اصلی گوشی را نشان می‌دهد. امروز هم جزییات دیگری از این گوشی فاش شده و تقریبا می‌توان گفت که حالا، تمام مشخصات مهم ریلمی 9 پرو را می‌دانیم.

رندرهای ریلمی 9 پرو

همانطور که در رندرهای ریلمی 9 پرو مشاهده می‌کنید، این گوشی از طراحی جدیدی بهره می‌برد و این تفاوت طراحی، در پنل پشتی بیشتر احساس می‌شود. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود به ماژول دوربین کاملا جدیدی مجهز شده است. در ماژول دوربین، دو لنز دیده می‌شود که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند و لنز سوم که کمی کوچک‌تر است، با طرحی متفاوت در کنار آنها دیده می‌شود. این ماژول دوربین همچنین به فلش LED مجهز شده که کنار لنزها قرار دارد.

رندرهای ریلمی 9 پرو طراحی این گوشی را به رخ کشیدند
طرح نقاشی شده از ریلمی 9 پرو

در گزارش جدید نوشته شده که ریلمی 9 پرو به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای عکاسی سلفی هم یک لنز 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در نمای جلویی گوشی قرار دارد.

این گوشی در برخی مشخصات ظاهری، شباهت زیادی به گوشی ریلمی 9i دارد که به‌تازگی راه‌اندازی شد.

در نمای جلویی گوشی و روی پنل نمایشگر، یک پانچ نسبتا بزرگ و حاشیه‌های بسیار باریک قابل مشاهده هستند. این گوشی احتمالا به نمایشگر 6.59 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که پنل نمایشگر از نوع LCD خواهد بود یا AMOLED.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره رزولوشن نمایشگر در دسترس نیست. اما چیزی که می‌دانیم، این است که اسکنر اثر انگشت در ریلمی 9 پرو به احتمال زیاد در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود که یک تراشه اسنپدراگون 695 5G برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

این تراشه همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی،‌ قدرت دستگاه را تامین می‌کنند. از دیگر مشخصات ریلمی 9 پرو می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و تنوع رنگی مشکی، آبی و سبز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی Realme 9 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر