;
coinex

دانلود قسمت 13 سریال جزیره [ترافیک نیم بها]

سریال جزیره یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های نمایش خانگی در حال پخش است. در ادامه برای دانلود قسمت 13 سریال جزیره همراه ما باشید.

سریال جزیره یک سریال در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی بوده که سعی دارد کشمش تعدادی از افراد را نشان دهد. این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی ساخته شده است. شما می‌توانید در ادامه این گفتار به دانلود قسمت سیزدهم سریال جزیره با ترافیک نیم بها دسترسی پیدا کنید.

دانلود قسمت 13 سریال جزیره

سریال جزیره را می‌توان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی دانست. طبق گفته عوامل این سریال، داستان سریال جزیره درباره کشمکش افرادی است که به دنبال سرنوشت خود هستند. این افراد سعی می‌کنند سرنوشت خود را از افرادی که سهم آن‌ها را از زندگی گرفته‌اند باز پس بگیرند.

جزیره مکان نیست جایی است که افراد به دنبال حق خود هستند و سعی می‌کنند سهم بیشتر از آن جزیره را بگیرند. آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هر کاری می‌زنند. داستان سریال جزیره از آنجایی آغاز می‌شود که صحراخبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده است به دنبال برابری با ارشد شاهنگ می‌رود.

حال با معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد. صحرا وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دست‌خوش تغییرات اساسی می‌کند. اگر علاقمند به این سبک فیلم و سریال‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

دانلود قسمت 13 سریال جزیره

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای آشنایی بیشتر با این افراد، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بیوگرافی بازیگران سریال جزیره را در تکراتو مطالعه کنید.

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم

دانلود قسمت 13 سریال جزیره

برای دانلود سریال جزیره قسمت 13 از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود رایگان قسمت سیزدهم سریال جزیره با کیفیت 480p: لینک

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم با کیفیت 720p: لینک

دانلود رایگان سریال جزیره قسمت 13 با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 13 سریال جزیره با کیفیت 1080hq: لینک

دانلود رایگان سریال جزیره قسمت سیزدهم با کیفیت Bluray: لینک

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم همه کیفیت ها: لینک

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال جزیره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر