;
coinex

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر [ترافیک نیم بها]

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر ترافیک نیم بها را از دست ندهید. رئالیتی شو جوکر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سال 1400 شبکه نمایش خانگی لقب گرفت. در ادامه با دانلود فصل دوم جوکر قسمت 4 همراه تکراتو باشید.

پیشتر در مورد تاریخ پخش فصل دوم سریال رئالیتی شو جوکر گفته بودیم.فصل اول رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی درحالی به پایان رسید که مهمانان فصل دوم آن نیز مشخص شده بودند.  این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد و موفق شد با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌ است.

اولین قسمت فصل دوم جوکر که فصل اول آن طی ماه گذشته مخاطبان بسیاری پیدا کرد و با استقبال زیادی مواجه شد، ساعت هشت صبح دوشنبه از فیلیمو منتشر شد. در ادامه با لینک دانلود جوکر همراه این نوشتار باشید. این سریال محصول ایران و در ژانر کمدی و نمایش واقعیت است.

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. سریال جوکر  در استودیو «قرن جدید» به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

در این برنامه هنرمندان باید بدون اینکه خود بخنند بتوانند دیگران را بخندانند و هر کس که بخندد از مسابقه حذف می شود و این مسابقه و رئالیتی شود جوکر در اصل از نسخه خارجی آن الگوبرداری شده است.

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر

سیامک انصاری در این رقابت، مهمانانش را با ممنوع کردن «خنده» و وادار کردن به «خنداندن یکدیگر» به چالش می‌کشد. یکی از مهمترین سوالات مخاطبان، بازیگران فصل دوم رئالیتی شو جوکر بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازیگرانی که در فصل دوم جوکر حضور دارند شامل وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر است.

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر با لینک مستقیم

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر

برای دانلود دانلود فصل 2 قسمت 4 جوکر از لینک های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر با کیفیت 480p

لینک

دانلود جوکر فصل 2 قسمت 4 با کیفیت 720p

لینک

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر با کیفیت 1080p

لینک

دانلود جوکر فصل 2 قسمت 4 با کیفیت 1080hq

لینک

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر همه کیفیت‌ها به صورت یکجا

لینک

 

مطالب زیر در تکراتو را از دست ندهید:

 

نظر شما در خصوص قسمت چهارم فصل دوم جوکر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر