;
coinex

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اسپانیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو را از تکراتو تو دنبال کنید.

امشب فینال سوپرکاپ اسپانیا است و هواداران دو تیم رئال و اتلتیکو بیلبائو دل تو دلشون نیست که این بازی زودتر شروع بشه و برنده نهایی این مسابقه بزرگ معلوم بشه. رئال در نیمه نهایی موفق شد تا بارسلونا را تو یک بازی حساس و جذاب از پیش رو ببرد و اتلتیکو بیلبائو‌هم اتلتیکو مادریو رو در نیمه نهایی شکست داد تا امشب فینال سوپرکاپ اسپانیا با حضور دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو بیلبائو برگزار بشود.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400

رئال مادرید که در لیگ اسپانیا حال از یک جایگاه خوب بهره‌مند شده و با 49 امتیاز در صدر لیگ اسپانیا قرار دارد، حال به دنبال موفقیت‌های بیشتر است آن‌هم در سوپر کاپ اسپانیا. رئال که با گذشت از بارسلونا در یک الکلاسیکو جذاب و پر گل به فینال سوپر کاپ اسپانیا آمده است حال انگیزه بالایی برای برد در این فینال را دارد.

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو
پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 / ساعت پخش فوتبال پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 / ساعت پخش بازی پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400

از آن طرف اتلتیکو بیلبائو که با 28 امتیاز در جایگاه نهم جدول اسپانیا قرار دارد، امشب درحالی به دیدار با رئال می‌رود که در بازی قبل در سوپرکاپ حریف سرسخت خود یعنی اتلتیکو مادرید را در دقایق آخر بازی شکست داد و حال در فینال جام حذفی اسپانیا رو به روی رئال مادرید قرار دارد.

حال باید امشب منتظر بمانیم تا این بازی جذاب شروع شود و ببینیم کی برنده سوپرکاپ اسپانیا خواهد شد، رئال یا اتلتیکو؟

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو نیز 22:00 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 از ESPN

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 از BT Sport

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 از ESPN Brasil 

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو 26 دی 1400 از Eleven Sport PL

 

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر