;
coinex

دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده

قسمت جدید فصل نهایی انیمه Attack on Titan از راه رسید. برای دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

حمله به تایتان (Attack on Titan) یک مجموعه مانگا ژاپنی بوده که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مانگا از سال 2009 تا 2021 در 34 جلد و 139 قسمت منتشر شد و انیمه آن نیز در سال 2013 ساخته و پخش شد.

قسمت‌های نهایی این انیمه قرار است در سال 2022 پخش شود و ما در ادامه لینک دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان (Attack on Titan) با زیرنویس چسبیده

داستان انیمه جذاب و پرطرفدار Attack on Titan در دنیایی روایت می‌شود که انسان‌ها به دلیل حملات گاه و بیگاه موجوداتی تحت عنوان تایتان مجبور شده‌اند خود را داخل یک شهر بزرگ محبوس کنند.

این شهر سه لایه دیوار داشته و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در انیمه اتک ان تایتان، شخصیت اصلی فردی به نام ارن یگر است که پس از تماشای مرگ مادرش توسط یک تایتان مصمم می‌شود به نیروهای نظامی پیوسته و انتقام مادرش را از غول‌ها بگیرد.

او و دیگر شخصیت‌های مهم سریال از جمله میکاسا آکرمن، آرمین آرلرت و لیوای آکرمن حین ماجراجویی‌های خود به حقایق شوکه‌کننده‌ای پیرامون جهان پی می‌برند. فصل چهارم اتک آن تیتان، آخرین فصل آن به شمار می‌رود و انتظار می‌رود این فصل به یکی از بهترین انیمه های 2022 تبدیل شود.

دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان
دانلود نیمه دوم فصل چهارم انیمه اتک ان تایتان / دانلود قسمت 18 فصل 4 حمله به تایتان (Attack on Titan) / دانلود نیمه دوم فصل 4 Attack on Titan

با اینکه مانگای اتک آن تیتان به طرز شوکه کننده‌ای تمام می‌شود، دوست داران این انیمه همچنان امیدوارند پایان Attack on Titan به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. اما تا زمان انتشار این انیمه مشخص نخواهد بود که چه بلایی بر سر ارن و دیگر شخصیت‌ها خواهد آمد.

سه فصل ابتدایی Attack on Titan توسط استودیوی ویت ساخته شد که عملکرد فوق‌العاده داشت اما از آن‌جایی که تیم کوچکی بوده و پروژه‌ی دیگری هم داشت، تصمیم گرفته شد وظیفه‌ی ساخت فصل چهارم و پایانی به MAPPA سپرده شود.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت 18 فصل 4 حمله به تایتان (Attack on Titan) دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی فیلم و سریال های خارجی این انیمه را به محض انتشار و آماده شدن زیرنویس دانلود کنید.

دانلود فصل چهارم Attack on Titan قسمت 18 بدون سانسور

دانلود قسمت 18 فصل چهارم حمله به تایتان
دانلود نیمه دوم فصل آخر حمله به تایتان / دانلود فصل چهارم Attack on Titan قسمت 18 / دانلود فصل چهارم حمله به تایتان قسمت 18 بدون سانسور
  • نام انیمه: حمله به تایتان (Attack on Titan)
  • ژانر: اکشن، انیمیشن، ماجراجویی
  • نویسنده: Yasuko Kobayashi, Hiroshi Seko
  • کارگردان: Hajime Isayama
  • ستارگان: Yûki Kaji, Marina Inoue, Josh Grelle

دانلود قسمت 18 انیمه اتک ان تایتان با زیرنویس چسبیده از کانال تلگرام

فایل‌ها پس از پخش انیمه و آماده شدن زیرنویس اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره قسمت 18 انیمه Attack on Titan چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    من که ارن رو خیلیییییییییییییی……………
    ..دوسش دارم دوونشم عاشقشم خودمو میکشم براش 🤣🤣💓💓💓💓💓😆😆😆😆😆😆

    پاسخ

    واااای من روانی دیوونه اتک ان تایتان کلا همه زندگیم شده اتک اتک اتتتتتتک💜💜💜

    پاسخ

    داخل سایت نمیزاریش؟

    پاسخ

    کی میاد پس این قسمت واس دانلود

    پاسخ