;
coinex

دانلود قسمت 12 سریال خاتون ؛ فصل دوم قسمت چهارم [ترافیک نیم بها]

سریال خاتون یکی از محبوب‌تری سریال‌های نمایش خانگی است. در ادامه برای دانلود قسمت 12 سریال خاتون با ما در تکراتو همراه باشید.

سریال خاتون یکی از پر طرفداراتین سریال‌های ایرانی بوده که به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. اگر از طرفداران این مجموعه دوست داشتنی هستید، برای دانلود قسمت 12 سریال خاتون با ما همراه باشید.

دانلود قسمت 12 سریال خاتون

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی بوده که به صورت هفتگی از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود.

در این مجموعه جذاب بازیگران محبوبی همچون گار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک،, بهناز جعفری در نقش رعناو ستاره پسیانی در نقش پروین، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران غفوریان در نقش موسیو، مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود قسمت 12 سریال خاتون

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

این سریال روایتگر عشق زیبای یک مرد به همسرش در دهه 20 هجری شمسی است. شیرزاد ملک یکی از افسران عالی رتبه نیروی نظامی که یکی دل نه صد دل، دلباخته همسر خود خاتون بختیاری است. اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید این دانلود این مجموعه جذاب را از دست ندهید.

دانلود قسمت 4 فصل دوم سریال خاتون

دانلود قسمت 12 سریال خاتون

برای دانلود قسمت دوازدهم سریال خاتون از لینک های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 480p: لینک

دانلود قسمت 2فصل 2 سریال خاتون با کیفیت 720p: لینک

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 2فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 1080hq: لینک

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال خاتون با کیفیت BLURAY: لینک

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال خاتون همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص قسمت 12 سریال خاتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر