;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys [+تریلر و بازیگران]

The Boys یکی از سریال‌های جذاب و پرطرفدار سال‌های اخیر است، برای اطلاع دقیق از تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys و تماشای تریلر آن همراه تکراتو باشید.

پسرها یا پسران (The Boys) عنوان یک سریال شبکه نمایش خانگی با ژانر ابرقهرمانی بوده که براساس یک کتاب داستان مصور با همین نام توسط گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده‌ است.

این سریال درام و مهیج توسط اریک کریپکه برای آمازون ساخته و در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ منتشر شد. داستان این سریال درباره‌ی گروهی است که تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و سخت در تلاش هستند تا در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت‌های ابرقهرمانیشان استفاده‌ی درستی ندارند، ایستادگی کنند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys

کمپانی آمازون به انتظار طرفداران مجموعه The Boys پایان داد و با انتشار تریلر فصل سه The Boys ، تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys را به اطلاع مخاطبان این سریال جذاب و پربیننده رساند. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys

بر این اساس فصل سوم پسران 8 قسمتی است و تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی مصادف با جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. قرار است سرویس آنلاین آمازون پرایم از قسمت یک تا سه این مجموعه را در همان روز اول پخش کند، و سپس پنج قسمت بعدی این فصل سریال نیز به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر کند.

اریک کریپک اظهار داشته که قسمت ابتدایی فصل سوم سریال پسران، برخی از وحشیانه‌ترین جنبه‌های این سریال را به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه می‌توانید تریلر فصل سه The Boys که به تازگی منتشر شده است را تماشا یا دانلود کنید.

با توجه به تاریخ شروع فصل 3 سریال The boy و پخش اولین قسمت آن احتمالا قسمت هشتم و پایان فصل سوم سریال پسران در تاریخ ۸ ژوئیه روی سرویس آمازون پرایم عرضه می‌شود.

بازیگران و شخصیت‌های اصلی‌ و فرعی

پس از اعلام  تاریخ شروع فصل 3 سریال The boy به معرفی بعضی بازیگران این فصل نیز می‌پردازیم. در فصل سوم سریال پسران، کاراکتر سولجر بوی به این سریال اضافه خواهد شد که نقش آن را جنسن اکلس (Jensen Ackles) ایفا می‌کند.

لوری هولدن (Laurie Holden) دیگر بازیگری است که علاوه بر جنسن اکلسن، قرار است در فصل سوم سریال پسران در نقش کریمسون کانتس حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2022

دیگر بازیگران جدید این فصل سریال شامل مایلز گاستون ویلانووا (Miles Gaston Villanueva) در نقش سوپرسونیک، شان پاتریک فلانری (Sean Patrick Flanery) در نقش گانپاودر و نیک وکسلر (Nick Wechsler) در نقش بلو هاوک می‌شوند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys
تاریخ شروع فصل 3 سریال The boy

اسامی سایر بازیگرانی که در فصل سوم سریال حضور خواهند داشت به این شرح است؛ کارل اوربان (Karl Urban)، آنتونی استار (Antony Starr)، جک کوئید (Jack Quaid)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، دومینیک مک‌الیگوت (Dominique McElligott)، جسی تی آشر (Jessie T. Usher)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، چیس کرافورد (Chace Crawford)، تومر کاپون (Tomer Capon)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) و ناتان میچل (Nathan Mitchell).

کارل اروبان در شخصیت بیلی بوچر، رهبر پسران و یکی از اعضای پیشین سی.آی. اِی (سیا) که به افراد دارای ابرقدرت اعتماد ندارد به ایفای نقش می‌پردازد. او هوم لندر را او مسئول ناپدید شدن همسرش می‌داند، نفرت خاصی از او دارد.

آنتونی استار در نقش جان – هوم لندر، رهبر بسیار قدرتمند هفت و آنتاگونیست محوری سریال است. او مغرور و قاتل است و به فکر آسایش و رفاه کسانی که برای حفاظت از آن‌ها اظهار می‌دارد، نیست.

بیشتر بخوانید:  بهترین فیلم های عاشقانه 2022

جک کوئید با ایفای نقش هیویی کمبل، یکی از اعضای پسران که پس از کشته شدن دوست دخترش رابین توسط ای‌ترین، به افراد هوشیار می‌پیوندد. وی استعداد فریب و سیاه‌نمایی را بالایی دارد و به سرعت به یک هم‌تیمی بسیار مهم تبدیل می‌شود.

ارین موریارتی در نقش آنی ژانویه – استارلایت، برخلاف دیگر افراد ابرقدرت، آنی صادقانه در تلاش برای کمک به مردم  بوده، او یک ابرقهرمان ساطع‌کننده نور و عضو جدید هفت است.

جسی تی آشر در نقش ای‌ترین، عضو سریع‌السیر هفت است. او مصمم است که وضعیت خود را به عنوان سریع‌ترین انسان جهان حفظ کند و در نتیجه به ترکیب-وی اعتیاده پیدا کرده است.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys

لاز آلونسو به عنوان Marvin T. Milk / Mother’s Milk (MM)، عضوی از تیم پسرها و مسئول سازماندهی و برنامه‌ریزی عملیات هوشیاران است. او همیشه می‌گوید که گروه را برای امنیت خانواده‌اش ترک می‌کند، بخشی از آن به دلیل درگیری مکرر با فرنچی و خواسته های بوچر است، اما خود را فریب خورده بوچر می‌‌داند.

چیس کرافورد در نقش کوین – دیپ، عضوی از هفت نفر که توانایی برقراری ارتباط با آبزیان و تنفس در زیر آب را دارد. سایر اعضای هفت به دلیل شخصیت و جایگاه او زیاد او را جدی حساب نمیکنند و تا حدی توسط گروه هفت مورد تمسخر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

تومر کاپون در نقش فرنچی، یکی از اعضای پسران بوده که علاقه‌ای به دنبال کردن برنامه‌های گروه ندارد و همین موضوع او را در درگیری‌ می‌کند. او یک مزدور ماهر در کار با اسلحه ،مواد منفجره، نفوذ و ارتباطات است.

کارن فوکوهارا در نقش کیمیکو میاشیرو – ماده، یک عضو لال و وحشی در گروه پسران بوده که قدرت تقویت شده و ترمیم دوباره را داراست. او به عنوان یک قسمت از طرحی برای ایجاد تروریست‌های ابرقدرت، به‌طور غیرارادی به او ترکیب-وی تزریق می‌شود، وی پس از نجات توسط فرنچی به پسران می‌پیوندد.

ناتان میچل در نقش بلک نوآر، عضو ساکت هفت است که ظاهر فیزیکی خود را در پس لباس تاریک پنهان می‌کند. بلک نوآر دارای قدرت و چابکی فوق‌بشری(فرا انسانی) است.

نقش معاون کاریزماتیک وات اینترنشنال (مادلین استیلول) را الیزابت شو برعهده دارد.

کولبی مینیفی در نقش اشلی بارت برای وات اینترنشنال که به عنوان نماینده استارلایت مشغول کار است. پس از اخراج وی توسط استیلول، پس از مرگ استیلول دوباره به عنوان معاون جدید وات اینترنشنال توسط ادگار استخدام شد.

در فصل دو آیا کش را در نقش استورم فرونت ظاهر شد، او که عضو جدید زن تیم هفت است؛ آشکارا نمایش جنسی‌گرایانه وات از ابرقهرمانان زن را به چالش می‌کشد. کش در این مجموعه ابرقهرمان دوران جنگ جهانی دوم معروف به لابرتی را در عکس‌ها به تصویر می‌کشد. او یک نژادپرست کمددار بوده که توانایی صاعقه زدن به مردم را دارد.

خلاصه داستان سریال The Boys

سریال پسرها (The Boys) روایتگر جهانی است که افراد ابرقدرت که متعلق به شرکت قدرتمند وات اینترنشنال هستند، از نظر مردم معمولی به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

آن‌ها به بازاریابی و درآمدزاییمشغول هستند. در واقع بیش از آن که ابرقهرمان‌ها سریال پسرها شخصیت‌های قهرمانانه‌ی داشته باشند، افرادی متکبر و فاسد هستند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys
تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys

تمرکز مجموعه The Boys بر روی دو گروه است؛ گروه اول هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و تیم دوم ، گروه پسرها، هوشیارانی که به دنبال کنترل قهرمانان فاسد و متکبر هستند.

گروه پسرها توسط بیلی بوچر هدایت و رهبری می‌شوند، که در نظر او و تیمش همه افراد ابرقدرت را حقیر و فاسد هستند و گروه هفت توسط میهن‌پرست (هوم لندر) که شخصیتی خودخواه و ناپایدار دارد، هدایت می‌شوند.

با توجه به گفته‌های مدیر اجرایی سریال پسران یعنی اریک کریپک (Eric Kripke)، بیننده‌ها در فصل سوم این مجموعه شاهد فساد و تاریخ سازمان ووت در دهه هفتاد و هشتاد میلادی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر