;
coinex

مشخصات گلکسی A53 در 3C چین دیده شده؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

این روزها اخباری زیادی از مشخصات گلکسی A53 به گوش می‌رسد و اخیرا در BIS و گیک‌بنچ دیده شده است. حالا این گوشی، تاییدیه یکی دیگر از پلتفرم‌ها را به‌دست آورده که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

فهرست 3C برخی از مشخصات و همچنین سیستم شارژ گوشی Galaxy A53 را فاش کرده است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

مشخصات گلکسی A53 در 3C

گوشی سامسونگ گلکسی ای 53 5 جی با شماره مدل SM-A5360 در پلتفرم 3C دیده شده است. این گوشی همراه با شارژر عرضه می‌شود که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه در فهرست مشخصات، به قابلیت‌های شارژ سریع دستگاه اشاره‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی هم مثل گلکسی A52 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند.

مشخصات گلکسی A53 در 3C چین دیده شده؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

پیش از این، مشخصات این گوشی با تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 1200 دیده شده بود. شش هسته‌ از این تراشه با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز همراه هستند و دو هسته دیگر، قدرتی معادل 2.40 گیگاهرتز دارند. گلکسی A53 احتمالا همراه با رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 عرضه می‌شود.

برخی گزارش‌ها مدعی هستند که این گوشی احتمالا در یک نسخه دیگر، با تراشه اسنپدراگون به بازار می‌آید. این احتمال وجود دارد که نسخه اسنپدراگون فقط در بازار اروپا عرضه شود و احتمالا با شماره مدل SM-A536B مشخص می‌شود.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی ای 53 می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD اشاره کرد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ تاریخ رونمایی برای این گوشی مشخص نشده است؛ اما با توجه به فاش شدن مشخصات آن در اخبار و پلتفرم‌های مختلف، می‌توان گفت به‌زودی شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر