;
coinex

آیفون SE Plus در سال 2022 معرفی می‌شود؛ امسال از آیفون SE 3 خبری نیست

تقریبا مهر ماه بود که شایعاتی مبنی بر کنسل شدن iPhone SE 3 و جایگزین شدن آن با آیفون SE Plus شنیده شد. اما حالا، راس یانگ معروف، اخبار دیگری را منتشر کرده است.

راس یانگ،‌ افشاگر معروف محصولات اپل، مهر ماه گذشته خبر داده بود که اپل در سال 2022 از گوشی آیفون SE 3 رونمایی نمی‌کند و احتمالا گوشی دیگری با نام iPhone SE Plus را برای 2022 در نظر دارد. او امروز این خبر را با جزییات بیشتری تکمیل کرده که در ادامه بیشتر به آن می‌‌پردازیم.

جایگزینی آیفون SE 3 با آیفون SE Plus

گوشی‌های آیفون‌ اس‌ای، سری محصولات مقرون‌به‌صرفه اپل هستند که در مقایسه با مدل‌های رده‌بالای آیفون، در ابعاد کوچکتری طراحی می‌شوند. اولین بار در سال 2016 بود که اولین آیفون اس‌ای راه‌اندازی شد. دومین مدل از خانواده اس‌ای در سال 2020 به بازار آمد و حالا به نظر می‌رسد که سومین نسل از این خانواده در سال 2022 معرفی می‌شود.

آیفون SE Plus در سال 2022 معرفی می‌شود؛ امسال از آیفون SE 3 خبری نیست

راس یانگ، تحلیلگر DSCC در آخرین توییت خود اعلام کرد آیفون اس‌ای بعدی، با نام iPhone SE Plus کار خود را آغاز می‌کند. اس ای پلاس،‌ اولین گوشی از این خانواده خواهد بود که از 5‌جی پشتیبانی می‌کند و احتمالا به نمایشگر 4.7 اینچی LCD مجهز می‌شود.

آیفون SE Plus احتمالا مثل سایر گوشی‌های این سری، از حاشیه‌های قطور در لبه بالایی و پایینی و همچنین دکمه Touch ID برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی تا پنج ماه آینده، همراه با تراشه A15 Bionic، قابلیت پشتیبانی از 5G و دوربین‌های تقویت شده، راه‌اندازی شود.

راس یانگ همچنین مدعی شد که آیفون اس‌ای 3 احتمالا در سال 2023 به بازار می‌آید و به نمایشگر 5.7 اینچی مجهز می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که نسل بعدی اس‌ای در سال 2024 راه‌اندازی خواهد شد.

طراحی آیفون SE 3

در رندرهایی که تاکنون از گوشی آیفون اس‌ای 3 منتشر شده، دیده‌ایم که این گوشی از لحاظ طراحی پنل پشتی و ابعاد، دقیقا مشابه با نسل قبلی آیفون اس‌ای طراحی شده است. اما در نمای جلویی، یک نمایشگر بزرگ‌تر طراحی شده و حاشیه‌ها در لبه‌های پایینی و بالایی تا حد زیادی حذف شده‌اند. علاوه بر این، در طراحی رندرها هیچ خبری از دکمه تاچ‌ آیدی نیست.

نسل جدید آیفون اس‌ای که هنوز مشخص نیست با نام iPhone SE 3 راه‌اندازی می‌شود یا iPhone SE Plus، احتمالا به تراشه A15 Bionic مجهز می‌شود و از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی iPhone SE Plus در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر