;
coinex

تاریخ پخش و تریلر سریال Moon Knight مارول

در این نوشتار از تکراتو تاریخ پخش و تریلر سریال Moon Knight مارول را برایتان قرار داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا تریلر سریال Moon Knight مارول را ببینید.

طبق جدیدترین اخبار زمان انتشار اولین تریلر سریال Moon Knight مشخص شده است. مارول استودیو با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که اولین تریلر سریال شوالیه ماه روز دوشنبه این هفته و در طول مسابقه NFL Super Wild Card که ازطریق شبکه ABC و ESPN پخش می‌شود، منتشر خواهد شد. بدین ترتیب باید منتظر این تریلر در طول بامداد روز سه‌شنبه باشیم، اما هنوز ساعت دقیق پخش تریلر مشخص نشده است.

همچنین در طول این تیزر کوتاه شاهد حضور تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال Moon Knight هستیم که مارک اسپکتور به مون نایت تبدیل می‌شود و ظاهرا در حال مشت زدن یک موجود فراطبیعی نیز است که هویت این شخصیت فعلا مشخص نیست. این تیزر ظاهر رسمی شوالیه ماه را نیز نشان می‌دهد. همچنین در طول تیزر می‌توانید شاهد حضور ایتن هاوک نیز باشید که گفته می‌شود نقش شخصیت شرور و منفی سریال Moon Knight را بر عهده دارد.

سریال Moon Knight

تریلر منتشر شده برای سریال مون نایت، این دو شخصیت را به نمایش در می‌آورد. با این حال، در کتاب‌های کمیک، شخصیت استیون گرنت، یک تاجر میلیاردر است و ظاهرا، این بخش از داستان، در این سریال تغییر پیدا کرده است. در این تریلر، مشخص نمی‌شود که آیا دیگر شخصیت‌های این کاراکتر در سریال معرفی خواهند شد یا خیر.

با این حال، این تریلر تازه، بیشتر زمان خود را صرف پرداختن به اختلال چند شخصیتی کاراکتر اصلی سریال می‌کند و از همین رو، می‌توان انتظار داشت که سریال مون نایت به طور عمیق به این مسئله و شخصیت‌های مختلف او بپردازد.

سریال Moon Knight

در سریال مون نایت، ایثن هاوک (Ethan Hawke) شخصیت شرور را بازی می‌کند اما در این تریلر نام او مشخص نمی‌شود. با توجه به تریلر، او شبیه به یک رهبر فرقه خواهد بود. دیگر بازیگران سریال شامل گاسپار اولیل (Gaspard Ulliel) و می کالاماوی (May Calamawy) است.

تاریخ پخش سریال Moon Knight

پخش سریال مون نایت قرار است از تاریخ ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ (چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع شود. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر این، پوستری تازه برای سریال مون نایت منتشر شده است.

تریلر سریال Moon Knight

در ادامه تریلر سریال Moon Knight را در اینستاگرام تکراتو می‌بینید:

 

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد سریال Moon Knight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این فیلم حرف نداره خیلی فیلم خفنیه در نوع خودش من که تاقسمت سومش رو دیدم کلی حال کردم

    پاسخ

    من که از قسمت اولش خوشم اومد. مخصوصا اگر یه بک گراندی از کمیکا و شخصیتش داشته باشین

    پاسخ