;
coinex

ارزان ترین مراکز خرید کیش ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه‌ها

برای همه گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند تجربه یک خرید خوب در این جزیره زیبا مهم است. در مقاله ارزان ترین مراکز خرید کیش همراه با ما باشید.

از سال‌ها پیش تا امروز کیش همواره یکی از بهترین و زیبا‌ترین مقاصد گردشگری در داخل ایران به شمار می‌رفته است و سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به کیش تجربه خرید از کیش و مراکز خرید نسبتا پرشمار آن است که همواره بر تعدادشان افزوده می شود. درواقع در سالیان اخیر خرید از کیش خود به یکی از اهداف سفر به این جزیره بدل شده است.

زیبایی‌ها و جذابیت‌های کیش در کنار تجربه خرید از کیش و مراکز خرید آن دست به دست هم داده تا سفر به کیش به یکی از به یادماندنی‌ترین تجارب هر گردشگر بدل شود.

اما گرچه زیبایی‌ها و دیدنی‌های کیش مشخص و ثابت هستند، تعداد، تنوع، کیفیت و قیمت مراکز خرید کیش بسیار متفاوت است. برای بسیاری از مسافران به کیش مسئله مهم در خرید از مراکز خرید این جزیره تجربه خریدی ارزان و باکیفیت است. اما ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟ با ما باشید.

سیروسفر یکی از قدیم‌ترین شرکت‌های مسافربری است که اعتبار خود را از اطمینان مشتریان به‌دست آورده است. این شرکت با ناوگان اتوبوس‌رانی پیشرفته، تلاش می‌کند راحتی را در طول سفر برای مشتریان به ارمغان بیاورد و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای آنها فراهم کند.

ارزان ترین مراکز خرید کیش

همانطور که پیشتر ذکرش رفت تجربه خرید از کیش یکی از مهمترین اهداف بسیاری از گردشگران در سفر به این جزیره است. علاوه بر جذابیت‌های بصری و تفریحی کیش، این جزیره مراکز خرید پرتعدادی دارد که یکی از مهمترین جذابیت‌های این جزیره است. استقبال عموم گردشگران از این بخش از سفر به کیش، سبب شده تا در سالیان اخیر بر تعداد و تنوع این مراکز خرید افزوده شود و در نتیجه شمار گردشگران و مسافران کیش نیز اضافه شوند.

البته بخش عمده‌ای از مراکز خرید کیش اجناسی بسیار گرانقیمت و لوکس دارند اما اگر قصد دارید در خرید از کیش سری به ارزان ترین مراکز خرید کیش بزنید باید کمی بیشتر جستجو کنید. پس برای تجربه خرید از کیش با ما باشید تا بهترین و ارزان ترین مراکز خرید کیش را به شما معرفی کنیم.

بازار مرجان کیش - ارزان ترین مراکز خرید کیش ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه‌ها

بازار مرجان کیش

بازار مرجان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است که در منطقه ساحلی مرجان قرار گرفته است. معمولا گردشگران زیادی در سفر به کیش از ساحل زیبای مرجان دیدن می‌کنند و شما می‌توانید پس از دیدن این ساحل زیبا سری به بازار مرجان به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش بزنید.

از آنجایی که مرجان یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال شیک‌ترین مراکز خرید جزیره است، بسیاری از گردشگران از آن دیدن می‌کنند. به علاوه مرجان در مجاورت یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کیش به نام فودلند قرار گرفته و این مسئله مراجعان و بازدیدکنندگان آن را افزایش داده است.

زیبایی این بازار از دیگر نکات مثبت آن است. آکواریومی با تعداد زیادی از گونه‌های آبزی، آب‌نماهای زیاد و پروژکتورها و نورپردازی زیبا از مهمترین ویژگی‌های بازار مرجان است.

بازار شهر چین - ارزان ترین مراکز خرید کیش

بازار شهر چین

 بازار شهر چین بازار تخصصی چینی‌ها با اجناس چینی است و در نتیجه محصولاتی با قیمت مناسب ارائه می‌کند. بازار شهر چین دو شعبه در کیش دارد و در میان عموم به بازار چینی‌ها معروف است. به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش بازار شهر چین مرکزی با محصولاتی مناسب است.

بازار کوچکتر شهر چین در نزدیکی بازار مروارید است. اجناس شعبه دوم اما کمی متنوع‌تر است. با این حال بازار شهر چین یکی از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب است.

مرکز خرید دامون کیش - مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در سمت دیگر جزیره و در نزدیکی محله عرب ها است و در مدت اخیر به یکی از پرمراجع‌ترین و بهترین بازارهای کیش بدل شده است. عموم مسافرانی که به این جزیره سفر می‌کنند سری به این بازار می‌زنند چراکه در شمار ارزان ترین مراکز خرید کیش است.

این بازار یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین بازارهای کیش است که می‌تواند تجربه خریدی مناسب و متنوع از کیش را برای شما رقم بزند. در این بازار محصولات متنوعی از انواع پوشاک، کیف و کفش،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی،‌ تلفن همراه و دیگر وسایل دیجیتال در دسترس است. همچنین می‌توانید در این بازار از پیست اسکیت روی یخ در طبقه دوم استفاده کنید.

مرکز خرید مروارید - مراکز خرید کیش

مرکز خرید مروارید

برای تجربه خرید از کیش و تهیه محصولاتی با قیمت مناسب یکی از بهترین انتخاب‌ها مرکز خرید مرواید است. بازار مروارید یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش است که چندین ورودی اصلی و چندین بازارچه دارد و در نتیجه تنوع بالایی در خرید را برایتان رقم می‌زند.

سبک معماری بازار مروارید الهام گرفته شده از معماری ایران باستان است و زیبایی خاصی دارد. از محصولات مهم بازار باید به انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بداشتی و موارد دیگر اشاره کرد. در مورد امکانات رفاهی در بازار مروارید چند رستوران و کافی‌شاپ تعبیه شده است.

مرکز خرید سارینا 1 - تجربه خرید از کیش

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 یکی از تازه ‌تاسیس‌ترین مراکز خرید کیش است و در مدت فعالیت خود توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کند. این مرکز خرید روبروی هتل ارم و در نزدیکی هتل داریوش واقع شده است و در نتیجه زمان فراغت بسیاری از گردشگران را به خود اختصاص می‌دهد.

این مرکز خرید همچنین از متنوع ترین و بزرگترین مراکز خرید کیش است که در ده طبقه ساخته شده است و غرفه‌ها و مغازه‌های زیادی دارد. این مرکز خرید همچنین امکانات خاصی از جمله پارکینگ رایگان هم دارد.

بازار پردیس 1 - ارزان ترین مراکز خرید کیش ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه‌ها

بازار پردیس 1

یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش بازار پردیس 1 است که در دو طبقه ساخته شده است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. در این بازار محصولات متنوعی یافت می‌شود اما به طور تخصصی محصولات پوشاک و البسه و البته کیف و کفش در این بازار در تنوع بالا، کیفیت مناسب و قیمت نسبتا ارزانی یافت می‌شود.  در این مرکز خرید همچنین می‌توانید به رستوران، قهوه‌خانه و یا کافی‌شاپ بروید و استراحت کنید.

مرکز خرید زیتون - ارزان ترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید زیتون

یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش مرکز خرید زیتون است که هر ساله گردشگران و مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. زیتون همچنین از قدیمی‌ترین بازارهای کیش و در نتیجه از شناخته‌شده‌ترین‌ها است. در این مرکز خرید هم برای گذران اوقات فراغت و استراحت چند رستوران و کافی‌شاپ تعبیه شده است.

بازار مریم کیش - مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

بازار مریم کیش

بازار مریم یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است که به مانند دیگر بازارهای ارزان کیش محصولاتی باکیفیت و ارزان‌قیمت را ارائه می‌کند. در این بازار محصولاتی چون پوشاک و لباس، کیف و کفش،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی ارائه می‌شوند و می‌توانید محصولاتی مناسب با قیمت مناسب پیدا کنید.

مرکز تجاری کیش - مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازارهای کیش است که از سال 1379 در زمینی به متراژ 40 هزار متر مربعی احداث شده است و 4 طبقه دارد.

در این ساختمان بیش از 480 واحد تجاری در زمینه ارائه انواع پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل دیجیتال، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، موبایل و تجهیزات دیجیتال فعال هستند.

نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده خارجی نیز در این بازار فعال هستند. در مرکز تجاری کیش همچنین هر شب ساعت 22 مراسم قرعه‌کشی خاصی برگزار می شد.

بازار سنتی صفین کیش - تجربه خرید از کیش

بازار سنتی صفین کیش

یکی از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب بازار سنتی صفین یا بازار عرب‌ها است. این یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش با معماری خاص است. معماری بازار صفین بسیار شبیه به معماری عربی است.

این مرکز خرید در یک طبقه و با 70 فروشگاه ساخته شده است و در فروشگاه‌های آن محصولاتی متنوع از انواع پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، اسباب‌بازی،‌ لوازم خانگی،‌ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌شود.

مرکز خرید ونوس - ارزان ترین مراکز خرید کیش ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه‌ها

مرکز خرید ونوس

ونوس از دیگر مراکز خرید کیش با قیمت مناسب است که تنوع بالایی در اجناس دارد. بازار ونوس بازار بزرگی نیست اما تنوع بسیار بالایی در اجناس دارد. یک کافه، یک رستوران و سه بانک هم در این مرکز خرید وجود دارد.

هز زمان که از خرید در مراکز دیگر ناامید شدید حتما سری به مرکز خرید ونوس بزنید. محصولاتی با تنوع بالا و قیمت مناسب دراین بازار وجود دارد. در این مرکز خرید یک رستوران، یک کافی‌شاپ و البته یک کافی نت وجود دارد که خدمات متنوعی ارائه می‌کنند.

مرکز خرید پانیذ ارزان ترین مراکز خرید کیش فروشگاه‌ها

مرکز خرید پانیذ

از دیگر مراکز خرید کیش با قیمت مناسب مرکز خرید پانید است. این مرکز خرید در دو طبقه چیزی حدود 208 غرفه تجاری دارد و در آن می‌توانید کالاهای متنوعی از پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی،‌ لوازم بهداشتی ارایشی و انواع مواد غذایی را تهیه کنید. تنوع بالای بازار سبب شده تا امکان تهیه انواع لوازم الکترونیکی دیجیتال نظیر تلفن همراه‌،تبلت و موارد دیگر را هم داشته باشید. این مرکز خرید همچنین از یک کافی‌شاپ بهره‌مند است.

دیپلمات مال مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

دیپلمات مال

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مراکز خرید کیش که در مناطق شمالی آن واقع شده است بی‌تردید مرکز خرید دیپلمات مال است. دو طبقه از این ساختمان به واحدهای تجاری پرشمار با محصولات متنوعی از قیبل پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی و اسباب‌بازی اختصاص یافته است. یکی از جذابیت‌های دیگر دیپلمات مال، شهربازی آن در طبقه دوم است. توصیه می‌کنیم در صورت سفر به کیش حتما سری به این بازار بزنید.

بازار ماهی کیش - مراکز خرید کیش

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش همانطور که از نامش مشخص است یکی از بازارهای کیش با قیمت مناسب است که به طور تخصصی انواع ماهی‌های صید شده در سواحل جزیره را ارائه می‌کند. این همچنین یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است و در گذشته تنها یک محل معمولی بود. حالا اما برای آن ساختمانی ساخته‌اند.

این بازار بزرگی نیست، اما هر نوع ماهی و میگو که بخواهید در آن پیدا می‌شود. به لطف موقعیت خوب بازار دسترسی به آن نیز بسیار ساده است.

بازار پارس خلیج تجربه خرید از کیش

بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج به عنوان یکی از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب در شهرک صفین واقع شده است. این مرکز خرید که در سال 1370 تاسیس شده همچنین یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش نیز محسوب می‌شود و لوازم مختلفی از جمله کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و انواع کالای خانه را ارائه می‌کند.

این مرکز خرید به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش همچنین در زمینه خدمات رفاهی از چند کافی‌شاپ و رستوران بهره‌مند است تا در حین خرید و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنید.

از آنجایی که اجناس متنوع این بازار به مراتب ارزان‌تر از اجناس بازارهای لوکس کیش است پارس خلیج به یکی از محبوب‌ترین بازارهای کیش بدل شده است. موقعیت خاص بازار نیز سبب شده تا مراجعان آن بسیار پرشمار باشند. پارک میرمهنا، اسکله تفریحی میرمعنا و بازار عرب‌های کیش از جمله جذابیت‌هایی است که در نزدیکی این بازار واقع شده است.

حراجی های کیش

فراتر از ارزان ترین مراکز خرید کیش ، جزیره کیش به داشتن حراجی‌های متعدد و متنوع نیز معروف است. درواقع بسیاری از گردشگران زمان حراجی‌ها را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند.

این حراجی‌ها بازه‌های زمانی خاصی دارد. از اوایل اردیبهشت ماه تا آخر خرداد ماه و دوباره از اوایل مهر ماه تا پایان آذر،‌ قیمت کالاها در کیش مناسب‌تر می‌شود. درواقع به این دو بازه زمانی فصل حراج کیش می‌گویند.

درواقع این بازه‌های زمانی که در آن از تعداد مسافران و گردشگران کیش کاسته می شود، حراج‌ها انگیزه‌ خوبی برای سفر به کیش ایجاد می‌کنند.

برای مثال در تابستان که هوای جزیره بسیار گرم و شرجی می‌شود، کمتر کسی برای تفریح راهی کیش می‌شود. اما در همین بازه زمانی تخیف‌های فوق‌العاده‌ای لحاظ می شود. فراتر از مرکز خرید،‌ هتل‌ها و مجموعه‌های تفریحی گردشگری نیز تخفیف‌های مهمی برای ترغیب گردشگران لحاظ می‌کنند.

همچنین قیمت بلیط هواپیما برای سفر به کیش و انواع تورهای گردگشری کیش در پاییز به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. برنامه‌های جذابی نظیر کنسرت، انواع جنگ‌ها و کارناوال‌های شادی و حتی انواع قرعه‌کشی نیز در این بازه‌ زمانی برنامه‌ریزی می‌شود.

در این فصل در سفر به کیش می‌توانید در مراکز خرید کیش با قیمت مناسب محصولات مختلفی از انواع البسه و پوشاک تا لوازم آرایشی،‌ کیف و کفش و انواع مواد غذایی را با قیمت مناسب تهیه کنید. البته در هنگام خرید مواد غذایی باید به تاریخ انقضای محصولات توجه کنید.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. از جذابیت‌های مهمی که بازارگاه و پایانه‌ها اینکه برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

نظر شما در خصوص ارزان ترین مراکز خرید کیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر