;
coinex

آیپد نسل 10 با قابلیت پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید

شرکت اپل در ماه‌های پیش رو از مدل‌های جدید دستگاه‌های خود رونمایی می‌کند. در میان مدل‌های جدید خبرهایی از خط تولید جدیدی از آیپد نسل 10 وجود دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در ادامه سال قصد دارد آیپد پرو جدید و نسخه‎‌ای بهبود یافته از آیپد ایر را با قابلیت پشتیبانی از 5G به بازار عرضه کند. با این حال انتظار نمی‌رود که این اتفاق تا اواخر سال 2022 صورت بگیرد.

عرضه آیپد نسل 10 با قابلیت 5G

با توجه به گزارش‌های جدید، مدل جدید بهبود یافته‌ای از آیپد در کنار مدل‌های دیگر به چشم می‌خورد. این نسخه بهبودیافته از آیپد نسل 10 امکان دارد که با قابلیت اتصال 5G در اواخر سال عرضه شود. با این حال مدت زیادی از انتشار نسل نهم آیپدهای این غول فناوری نمی‌گذرد. به نظر نمی‌رسد که برخلاف iPad Air و iPad Pro، تا اواخر 2022 از نسل جدید آیپد خبری باشد.

آیپد نسل 10

طبق اخبار، نسخه‌های نسل جدید 10.2 اینچی آیپد از نظر طراحی کاملا مشابه نسل نهم خود خواهند بود. البته در این خبرها به استفاده از تراشه  A14 Bionic اپل در سری جدید نیز اشاره شده است. همچنین احتمال وجود اتصال 5G نیز در آن وجود دارد.

قابلیت‌های جدید دیگری که در آیپد نسل دهم دیده خواهد شد، احتمالا پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و وای‌فای 6 است. به جز این موارد، دیگر امکانات و مشخصات مثل تاچ آیدی و کانکتور لایتنینگ کاملا مشابه نسخه‌های قبلی خواهند بود.

با در نظر داشتن این موضوع که نسل جدید آیپد تا اواخر سال 2022 منتشر نمی‌شود، اخبار چندان مشخصی از آن در دست نیست. به همین روی حداقل باید تا ماه‌های پیش رو منتظر رونمایی خود اپل از این دسته محصولات باشیم. اگرچه انتظار می‌رود که شهریور ماه زمان مناسبی برای عرضه این دستگاه باشد، اما به خاطر مشکلات در تولید تراشه احتمال به تاخیر افتادن این رویداد وجود دارد.

نظر شما درباره آیپد نسل 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر