;
coinex

Oppo Reno 6 Lite با پنل AMOLED رسما راه‌اندازی شد

گوشی Oppo Reno 6 Lite رسما کار خود را آغاز کرد. این گوشی درواقع نسخه ریبرند شده از گوشی Oppo F19 است که در یک نسخه و دو رنگ‌بندی عرضه می‌شود.

گوشی اوپو رنو 6 لایت به‌عنوان یکی دیگر از گوشی‌های سری Reno 6 راه‌اندازی شد. اوپو رنو 6 که نسخه ریبرند شده از اوپو اف 19 است، آوریل 2021 در هند راه‌اندازی شد. این گوشی به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی مجهز شده و در دو رنگ سیلور و مشکی به فروش می‌رسد.

حالا باید دید که عملکرد Oppo Reno 6 Lite در بازار چگونه است. در ادامه مشخصات این گوشی را بررسی می‌کنیم.

مشخصات Oppo Reno 6 Lite

این گوشی هوشمند به پنل نمایشگر AMOLED مجهز شده که برای یک گوشی با مشخصات میان‌رده، یک پنل رده‌بالا محسوب می‌شود. نمایشگر رنو 6 لایت 6.43 اینچ است و از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. یک برش طراحی پانچ در بالای نمایشگر قرار گرفته که دوربین سلفی را در خود جا می‌دهد.

Oppo Reno 6 Lite با پنل AMOLED رسما راه‌اندازی شد

از دیگر ویژگی‌های رده‌بالای این گوشی باید به اسکنر اثرانگشت اشاره کرد که در زیر نمایشگر قرار دارد. قابلیت تشخیص چهره و احراز هویت کاربر برای باز کردن قفل گوشی نیز از دیگر ویژگی‌های امنیتی رنو 6 لایت به‌شمار می‌رود.

Oppo Reno 6 Lite از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 662 هشت هسته‌ای بهره می‌برد. یک رم 6 گیگابایتی LPPDR4 همراه با حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.1 هم برای این موبایل در نظر گرفته شده است. رنو 6 لایت همچنین از نصب میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند.

ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم در قسمت پانچ قرار گرفته و برای عکاسی سلفی کاربرد دارد.

اوپو رنو 6 لایت از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 33 وات بهره می‌برد. این گوشی همچنین قابلیت نصب دو سیمکارت را دارد.

از دیگر قابلیت اتصال رنو 6 لایت می‌‌توان به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای، GPS، بلوتوث 5.0، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و  پورت USB-C اشاره کرد. اندروید 11 و رابط ColorOS 11 به صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره Oppo Reno 6 Lite با پنل AMOLED چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر