;
coinex

بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد کدام‌ها هستند؟ اگر شما هم از علاقه مندان این مدل بازی‌ها هستید در ادامه با تکراتو همراه باشید زیرا قصد دارد بهترین بازی های رایگان کریپتویی را به شما معرفی کند.

چند سالی است که راه کسب درآمد از محل بازی‌کردن هموار شده است. این روزها بازی‌های جذابی بر بستر کریپتو وجود دارند که علاوه بر لذت بردن از آن‌ها می‌توان به کسب درآمد نیز پرداخت.

با ورود بازار ارزهای دیجیتال به صنعت گیمینگ رفته‌رفته زمینه برای تولید بازی‌هایی فراهم شد که گیمرها می‌توانند در قالب آن‌ها علاوه بر بازی به درآمدزایی نیز مشغول شوند.

شاید پیش از این بازی کردن هزینه بر بود اما امروزه از طریق بازی‌های کریپتویی علاوه بر اینکه نیازی به پرداخت پول نیست بلکه می‌توان از طریق بازی به کسب درآمد نیز پرداخت. در ادامه بهترین بازی های کریپتویی برای علاقه مندان به این مدل بازی‌ها معرفی می‌شود. بهترین بازی های اندروید کریپتویی در انتظار شماست.

بهترین بازی های کریپتویی

با پیدایش رمزارزهای مختلف و بلاک چین‌ آن‌ها، شرکت‌ها و افراد زیادی به این حوزه گرایش پیدا کرده‌‎اند و تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و شرکت‌ها، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را برای خرید کالاها و خدمات خود به رسمیت می‌شناسند.

بازی‌های کریپتویی زیرمجموعه بازی‌های ویدئویی هستند و مبتنی بر بلاک‌چین ساخته شده‌اند. گیمرها در این بازی برای به دست آوردن امکانات بیشتر و همچنین دریافت پاداش، باید از ارزهای دیجیتال اختصاصی آن‌ها استفاده کنند.

در سال‌های ابتدایی بازی‌های کریپتویی از کیفیت چندانی برخوردار نبودند؛ اما چند وقتی است که با ورود بازی‌های جدید در سبک‌های مختلف شرایط بهبود یافته است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی و معرفی بهترین بازی های کریپتویی بپردازیم. بهترین بازی های کریپتویی 2022 در ادامه آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

کریپتو کیتیز (Crypto Kitties)

بهترین بازی های کریپتویی

کریپتو کیتیز از اولین باز‌ی‌های کریپتویی مبتنی بر بلاک‌ چین و همچنین از بهترین بازی های کریپتویی است. بازیکن‌ها در این بازی امکان خرید، بزرگ کردن و مبادله‌ی گربه‌های مجازی را دارند و حتی می‌توانند با ترکیب این گربه‌ها نژادهایی با ارزش زیاد به وجود آورند.

در این بازی هر گربه‌ صفات، شخصیت و ظاهر متفاوتی دارد که می‌توان به نسل بعدی گربه‌ها منتقل شود. توکن موجود در بازی کریپتو کیتیز، اتر و بلاک چین آن اتریوم است. این بازی رابط کاربری ساده‌ای دارد و بسیار اعتیادآور است. این بازی طرفدارانی بسیار دارد و تمامی گیمرها می‌توانند از آن لذت ببرند.

گادز آنچیند (Gods Unchained)

بهترین بازی های کریپتویی

در این بازی کریپتویی شما می‌توانید مالکیت واقعی کارت‌ها را در دست داشته باشید. بدین ترتیب، امکان فروش یا معامله کار‌ت‌ها نیز وجود دارد. برای شروع بازی لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید، اما در ادامه برای کسب پیروزی، باید کارت‌های قوی‌تری داشته باشید.

برخی کارت‌های قدرتمند بسیار کمیاب هستند و به همین دلیل ارزش خیلی بالایی دارند. Gods Unchained نیز یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی ارز دیجیتال Axie Infinity یکی از بهترین بازی های کریپتویی است که سیستم پرداخت آن بر مبنای اتریوم کار می‌کند. در این بازی، شما باید موجودات کوچک و بامزه‌ای به نام اکسی را خریداری کنید و سپس با آنها، به جنگ دشمنان بروید.

بازی دارای سیستم مبازرات نوبتی است و برای شروع باید حداقل سه اکسی داشته باشید که ارزان‌ترین آنها 79 دلار (معادل 0.0421 اتریوم) ارزش دارد. شاید چنین مبلغی برای شروع بازی کمی زیاد به نظر برسد، اما در ادامه می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

توکن‌های این بازی AXS و SLP نام دارند که با پیروزی در مبارزه‌ها می‌توانید آنها را به دست آورید و سپس با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. توکن AXS حتی در صرافی بایننس هم قابل معامله است.

کریپتویی ایلوویوم (Illuvium)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی ایلوویوم (Illuvium) که به زودی نسخه بتای بازآن در سه ماهه اول 2022 عرضه می شود، یکی از بهترین بازی های رایگان کریپتویی است. این بازی یک بازی ماجراجویی RPG جهان باز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

بازیکنان موجوداتی به نام Illuvials را جمع آوری می‌کنند که به عنوان NFT های قابل مبادله هستند. کاراکترهای دیجیتال را می‌توان برای نبرد با بازیکنان دیگر و تکمیل ماموریت‌ها استفاده کرد و قهرمان بازی با هر نبردی که برنده شد، قدرتمندتر می‌شود.

بازی کریپتویی ایلوویوم (Illuvium) یک بازی ماجراجویی RPG جهان باز که بر روی بستربلاک چین اتریوم ساخته شده است. بازکنان دراین بازی در تلاش برای شکار و گرفتن موجوداتی تخیلی به نام ایلوویال هستند محیط بازی در یک منظره وسیع و متنوع شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

سندباکس (SandBox)

بهترین بازی های کریپتویی

یکی دیگر از بهترین بازی های کریپتویی بازی سندباکس (SandBox) است. پلتفرم سندباکس در سال 2011 میلادی آغاز به کار کرده است اما بازی اصلی این پلتفرم در سال 2018 با امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال شهرت پیدا کرد.

این پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. در قالب این پلتفرم تعدادی بازی پیش روی کاربران قرار دارد که گیمرها می‌توانند با بازی‌کردن به ساخت و جمع‌آوری توکن‌های NFT بپردازند.

در ادامه این امکان برای دارندگان توکن‌های NFT فراهم است که بتوانند نسبت به خرید و فروش توکن‌ها با سایر کاربران بپردازند. در این پلتفرم امکان ساخت بازی‌های کریپتویی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است و این در نوع خود نوآوری بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.

بلاکچین گیم (Blockchain Game)

بهترین بازی های کریپتویی

یکی از بهترین بازی های اندروید کریپتویی Blockchain Game است و بسیار ساده است. در این بازی، بازیکن‌ها می‌توانند با چیدن بلوک‌ها روی یکدیگر، زنجیره‌ای از بلوک‌ها را تشکیل دهند و هر چه این زنجیره طولانی‌تر باشد، پاداش بیشتری به دست می‌آورند. بازی Blockchain Game مبتنی بر بلاک چین بیت کوین طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

فارسایت (Farsite)

دسترالند (Dectraland)

بهترین بازی های کریپتویی

یکی دیگر از پلتفرم‌های بسیار مشهور بازی دسترالند نام دارد که خیلی زود در بین کاربران دنیای ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرد. دسترالند نیز روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و تقریباً ساختار مشابهی با سندباکس دارد.

این بازی نیز در قالب بازی‌های دنیای مجازی قرار دارد که در آن کاربران می‌توانند زمین‌هایی تهیه کنند. در ادامه به توسعه آن می‌پردازند و آن را به فروش می‌رسانند. این بازی یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است.

توکن مانا به‌عنوان ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم شناخته می‌شود که از نوع توکن‌های NFT است و با استاندارد ERC-721 ساخته شده است. به کمک این توکن می‌توانید نسبت به خرید زمین‌های اختصاصی در بازی استفاده کنید.

سورِر (Sorare)

بهترین بازی های کریپتویی

سورر بازی فوتبالی با تیم‌های پنج‌نفره و مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و در آن افراد امکان خرید، مالکیت و فروش کارت‌ دیجیتال مربوط به بازیکن‌های بیش از صد تیم ورزشی را دارند.

هر فرد برای ورود به بازی و انتخاب گروه اولیه‌ی خود، می‌تواند ده کارت مربوط به ده بازیکن مختلف را انتخاب کند؛ برای شرکت در مسابقه‌ تیم پنج‌نفره‌ای تشکیل دهد و با پیروزی در هر مسابقه کارت‌های بیشتر یا پاداشی در قالب ارز دیجیتال اتر دریافت کند.

برنده شدن در مسابقات یکی از راه‌های کسب درآمد در این بازی و روشی دیگر خرید و فروش کارت‌های موجود در آن است. هر کارت مربوط به یک بازیکن در دنیای واقعی است و برای هر بازیکن در هر فصل تنها یک کارت منحصر‌به‌فرد تولید می‌شود. ارزش این کارت‌ها بسته به عملکرد بازیکن مربوط به آن در دنیای واقعی سنجیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

نئون دیستریکت (Neon District)

بهترین بازی های کریپتویی

داستان Neon District در یک شهر سایبرپانکی روایت می‌شود. بازیکن‌ها در این شهر به مبارزه با افراد شرور می‌پردازند و سلاح‌ها و آیتم‌ها جدیدی کسب می‌کنند.

به عنوان پاداش نیز توکن دریافت می‌کنند که این توکن‌ها در قالب ارز دیجیتال اتر قابل مبادله و فروش هستند. همچنین سازندگان بازی قصد دارند پشتیبانی از بلاک چین پالی‌گان را به بازی خود اضافه کنند.

زد ران (Zed Run)

بهترین بازی های کریپتویی

یکیدیگر از بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد بازی Zed Run است. سوار شدن بر یک اسب واقعی جالب‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد، اما بسیاری از ما ابزار و فرصت‌های لازم برای تحقق این رویا را نداریم.

اما شما می‌توانید در دنیای دیجیتال و از طریق بازی زد ران این کار را انجام دهید! بازی زد ران امکان تجربه مسابقه اسب‌دوانی را با استفاده از توکن‌های NFT برای کاربران فراهم کرده است.

به این صورت که شما NFTهایی را خریداری می‌کنید که نمایانگر اسب هستند و سپس می‌توانید از آنها برای شرکت در مسابقات و رقابت با سایر کاربران استفاده کنید.

زد ران از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۹، نه تنها یکی از پایدارترین بازی‌های مبتنی بر NFT بوده است، بلکه توانسته جامعه‌ای باورنکردنی بسازد که اعضای آن عاشق جمع‌آوری اسب‌ها هستند. این بازی یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

بازی بیگ تایم (Big Time)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی Big Time یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی در سبک نقش‌آفرینی است که در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. تعدادی از افرادی که در تیم توسعه این بازی فعالیت می‌کنند، قبلا روی بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Fortnite کار کرده‌اند و به همین دلیل انتظارات از Big Time بسیار بالا است. Big Time گرافیک فانتزی خوبی دارد و در یک دنیای فضایی بزرگ جریان خواهد داشت.

متاورز (MetaWars)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی MetaWars یک بازی علمی تخیلی و مولتی‌پلیر و یکی از بهترین بازی های کریپتویی است. متاورز یک بازی نقش‌آفرینی در مورد فضا است. در این بازی کریپتویی گیمرها در واقعی‌ترین کاوش‌های فضایی غوطه‌ور می‌شوند.

علاوه بر این، فرصت کسب درآمد نیز وجود دارد. در متاوارز یک تیم چندنفره از گیمرها یک کهکشان بزرگ را کنترل می‌کنند. در این بازی بازیکنان کهکشان‌های مختلف را کشف می‌کنند و در یک سری ماموریت آنها را توسعه می‌دهند.

همچنین در MetaWars ربات‌های کمیابی از جنس NFT وجود دارند که در حراج‌های مختلف می‌توانید بدست آورید. علاوه بر این می‌توانید توکن‌های حاکمیتی WARS را بدست آورید و با آنها انواع تجهیزات و سلاح‌ها را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

اسپلینترلندز (Splinterlands)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی اسپلینترلند (Splinterlands) یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های کریپتویی 2022 است. بازیکنان با پیروزی در مقابل رقبا می‌توانند جوایزی از جنس ارز دیجیتال بدست آورند. برای شروع این بازی باید یک بسته کارت خریداری کنید. گام بعدی ثبت یک حساب کاربری Steam است.

اگر خوش‌شانس باشید در همان خرید اول ممکن است کارت‌های کمیاب نصیبتان شود. همچنین اگر چند کارت مشابه داشتید می‌توانید آنها را با هم ترکیب کنید یا اینکه کارت‌های مشابه را با ارز دیجیتال مبادله کنید. هر بازی تنها چند دقیقه طول می‌کشد و جوایز جذابی از جنس ارز دیجیتال به برندگان تعلق می‌گیرید.

سیکس دراگونز (The Six Dragons)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی The Six Dragons یک نقش‌آفرینی جهان باز است که در آن بازیکن‌ها می‌توانند به جستجو در محیط‌های وسیع بازی بپردازند و اقدام به ساخت آیتم‌های مختلف کنند.

بسیاری از این آیتم‌ها برای ادامه دادن بازی ضروری هستند، اما امکان فروش یا مبادله آنها با سایر بازیکنان نیز وجود دارد. بازی The Six Dragons با استفاده از پلتفرم انجین (Enjin) ساخته شده که کوین اختصاصی این پلتفرم ENJ نام دارد و از بهترین بازی های کریپتویی است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

ستاره‌ی اطلس (Star Atlas)

بهترین بازی های کریپتویی

تم فضایی در کنار استراتژی، استار اطلس را به یکی از بازی های کریپتویی تبدیل کرده است. این بازی روی بلاکچین سولانا اجرا می‌شود. گرافیک بازی استار اطلس کیفیت بسیار بالایی دارد و مانند دیدن یک فیلم سینمایی شما را حیرت زده خواهد کرد.

شما می‌توانید از کاپیتانی در اعماق فضا لذت ببرید و با سفینه‌های فضایی در دنیای باز کهکشان‌ها مبارزه کنید. علاوه بر همه‌ی اینها استار اطلس یک بازی کرپیتویی است و در آن دارایی‌های زیادی برای کشف کردن وجود دارد. آنها را استخراج کنید و در بازارهای ارز دیجیتال بفروشید. دو توکن ATLAS و POLIS نیز در این بازی وجود دارد.

بازی آپلند (Upland)

بهترین بازی های کریپتویی

بازی آپلند از بهترین بازی های اندروید کریپتویی و مبتنی بر بلاک چین  EOS‌ است. این بازی به مونوپولی شباهت دارد و در آن بازیکنان می‌توانند خانه‌ی مجازی خود را با مالکیت حقیقی داشته باشند؛ بنابراین با خرید ملک در این بازی به کمک قرارداد هوشمند، آن ملک به‌طور واقعی متعلق به شما خواهد بود.

در آپلند بازیکنان می‌توانند املاک خود را بفروشند یا مبادله کنند و از طریق این کار درآمد کسب کنند. این بازی بسیار جذاب است و تاکنون طرفداران بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

هش راش (Hash Rush)

بهترین بازی های کریپتویی

یکی از زیباترین بازی‌ها Hash Rush نام دارد که از گرافیک زیبایی بهره می‌برد. در این بازی استراتژی، بازیکن‌ها باید برای خودشان پایگاه بسازند و به استخراج کریستال بپردازند.

این کریستال‌ها بسیار با ارزش هستند و باید از آنها در برابر هجوم دشمنان مراقبت شود. همین کریستال‌ها را می‌توان با سایر بازیکن‌ها مبادله کرد و آیتم‌های مختلف درون بازی را خریداری کرد.

اسکای ویور (SkyWeaver)

بهترین بازی های کریپتویی

اسکای ویور یک بازی کارتی دیگر است که از ظرفیت بلاک چین برای سیستم مبادلات خود استفاده کرده است. بازی SkyWeaver با سرمایه‌گذاری مدیر اجرایی و بنیان‌گذار شبکه اجتماعی ردیت ساخته شده و بر مبنای بلاک چین اتریوم کار می‌کند.

این بازی دارای کارت‌های مختلفی است که هر کدام قیمت مشخصی دارند. بازیکن‌ها با جمع‌آوری و استفاده از این کارت‌ها می‌توانند با دیگران مبارزه کنند. بازی SkyWeaver هم روی PC و هم روی موبایل قابل اجرا است.

در این مطلب بهترین بازی های کریپتویی معرفی شدند. اگر شما هم از علاقه مندان به این مدل از بازی‌ها هستید، این مطلب برای شما بسیار جذاب است. بهترین بازی های رایگان کریپتویی نیز معرفی شدند که برای انجام آنها نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قیمت بازی های کریپتویی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر