;
coinex

فصل سوم جوکر ؛ تاریخ پخش و مهمانان رئالیتی شو سیامک انصاری

رئالیتی شو جوکر یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های نمایش خانگی است. برای اطلاع از آخرین اخبار و بازیگران فصل سوم جوکر سیامک انصاری همراه ما باشید.

این روزها شبکه نمایش خانگی ظرفیت خوبی برای ساخت برنامه‌های ترکیبی و مسابقات گوناگون فراهم کرده است. اما نه برنامه‌های ترکیبی گفت‌وگو محور که با حضور هنرمندان مشهور، ورزشکاران معروف و یا چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، با یک ساختار تکراری پیش بروند.

بینندگان، طرفدار برنامه‌هایی هستند که به دنبال وجه دیگر اخلاق و یا آن گوشه‌ی نادیده‌ی زندگی چهره‌های مطرح جامعه بروند. برنامه جوکر به بهترین شکل این ساختار جدید را اجرایی کرده و توانسته است 96 درصد رضایت مخاطبتان خود را جلب کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار درباره‌ی تاریخ شروع فصل سوم رئالیتی شو جوکر ، مهمانان فصل 3 جوکر ، بازیگران فصل سوم جوکر سیامک انصاری همراه تکراتو باشید.

فصل سوم جوکر

مسابقه جوکر سیامک انصاری از برنامه‌هایی موفق است که الگوی استفاده از ظرفیت چهره‌های مطرح را به گونه‌ای نو تغییر داده و از این فضاسازی جدید بهترین استفاده را برای جذب مخاطب برده است. به طوری که این برنامه در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید.

فصل سوم جوکر
تاریخ پخش فصل سوم جوکر

جوکر تاکنون رکورد بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده‌ است. در این مسابقه 8 شرکت‌کننده باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند، اما خودشان حق خندیدن ندارند.

دو فصل از جوکر پخش شده است و برندگان آن باید برای فینال بزرگ جوکر آماده شوند. به زودی فصل سوم این برنامه با حضور بازیگران مطرح در پلتفرم نمایش خانگی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران فصل سوم جوکر سیامک انصاری

به گفته‌ی احسان علیخانی تهیه کننده و کارگردان «جوکر» حمید لولایی، علی استادی، رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، سروش جمشیدی، امیر غفارمنش، بابک نهرین و سیاوش چراغی‌پور 8 هنرمندان حاضر در فصل سوم جوکر هستند. هنوز از سایر مهمانان فصل 3 جوکر رونمایی نشده است.

فصل سوم جوکر
مهمانان فصل 3 جوکر

بازیگران سریال جوکر در فصل اول امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه بودند که در پایان این فصل مسابقه هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان برنده شدند.

فصل سوم جوکر
بازیگران فصل سوم جوکر سیامک انصاری

وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قایدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری؛ هنرمندان حاضر در فصل دوم جوکر بودند که در نهایت این فصل از مسابقه جوکر سیامک انصاری با برنده شدن هومن برق نورد و شهرام قائدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

تاریخ پخش فصل سوم جوکر

پخش برنامه جوکر از 6 آذر ماه 1400 در پلتفرم فیلیمو  آغاز شد. تاریخ پخش جوکر شنبه‌ هر هفته ساعت 8 صبح بود. اما پس از مدتی جوکر که سریالی کمدی خانوادگی است، روزهای دوشنبه هر هفته، ساعت 8 صبح روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفت.

تاریخ پخش فصل سوم جوکر از سوی سازندگان این برنامه دوشنبه 5 بهمن ماه ساعت 8 صبح اعلام شده است.

داستان سریال جوکر

رئالیتی شو در فضایى متفاوت، کمدی و جذاب براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این مسابقه‌ی جالب و مفرح، بعضی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و نام آشنا در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

فصل سوم جوکر
تاریخ شروع فصل سوم رئالیتی شو جوکر

در این مسابقه، شرکت کنندگان باید در مدت شش ساعت تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما اگر خود شرکت کننده  در زمان مسابقه بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد می‌گیرد و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

در ابتدای مسابقه، به همه‌ی شرکت کنندگان یک کیف داده می‌شود که در آن 12 میلیون و 500 هزار تومان پول گذاشته شده است. هر شرکت کننده‌ای که بازنده مسابقه شود، کیف را از دست می‌دهد و باید با مسابقه خداحافظی کند.

علاوه بر شرکت‌کنندگان، مهمانان دیگری نیز با نام زامبی و کیف 50 میلیون تومانی در این مسابقه حضور دارند، آن‌ها یک برگ برنده در دست دارند؛ و آن این است که می‌توانند در مسابقه بخندند و نبازند.

برنده این مسابقه آخرین نفری است که می‌خندد و جایزه آن 150 میلیون تومان وجه نقد است. اگر برنده تمایل داشته باشد، می‌تواند مبلغی که برنده شده است را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کند. این نکته به عنوان یکی از شیوه‌های اخلاق‌مداری جوکر، قابل توجه است.

چالش اصلی مسابقه جوکر این است که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی تولید شده است. این سریال با کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی و به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی در سال 1400 تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

جوکر، ایده‌ای برای سرگرمی خانوادگی

در مجموع می‌توان برنامه جوکر، ساده، سالم و قابل‌اعتماد دانست و از خط اصلی این برنامه، یعنی خنداندن و نخندین، ایده گرفت و از آن در جمع خانوادگی برای سرگرمی استفاده کرد.

ایده‌های سالم و جذاب اجراشده در هر قسمت جوکر، می‌تواند برای اجرای خانوادگی جذاب باشد؛ مانند «جوکرتایم»، با دهان بسته حرف زدن، اجرای نمایش‌نامه طنز و دیگر قسمت‌های این مسابقه پرطرفدار.

یکی از مزایای این برنامه، میزان کم تبلیغات در مقایسه با برنامه‌های مشابه است. زمان هر قسمت، واقعی است و برای بخش‌های جدانشدنی همه‌ی سریال‌ها مانند تیتراژ و تبلیغات، دقایقی از مدت زمان آن کاسته نمی‌شود.

فصل سوم جوکر

با حال که مخاطب این برنامه خانواده است. اما این احتمال وجود دارد که کودکان نمی‌توانند با برنامه ارتباط برقرار کنند. زیرا جنس کمدی رئالیتی‌شو برای این گروه سنی ملموس نیست.

کودکان در جوکر، خاله‌ها و عموهای مهربان، لباس‌های رنگارنگ، دکور برنامه کودکانه، اداهای خنده‌داری که خاص برنامه‌های کودک است، نمی‌بیند. درواقع  او در برنامه رئالیتی‌شو، نشانه‌های قابل فهمی برای خندیدن نمی‌تواند پیدا کند.

آنچه برای بزرگسالان خنده‌دار است، برای کودک خنده‌دار نیست و حتی گاهی خسته‌کننده است. بنابراین، شاید او حوصله‌ای برای همراهی در تماشای آن با شما نداشته باشد.

اما پیشنهاد می‌کنیم اگر فرزند خردسالی دارید، نسخه‌ای کودکانه از جوکر را پیاده کنید. برای خنداندن از وسایلی استفاده کنید که می‌دانید برای کودک شما خنده‌دار است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل 3 جوکر چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر